Side 11 av 12 FørstFørst ... 9101112 SisteSiste
Viser resultater 101 til 110 av 119

Tråd: Diskusjonstråd

Standard

Høyt nivå er altså ikke og kjøre alt av tropper inn i motstanderen, for så og stå igjen med nada når WW skal opp ;)
    Det handler faktisk om og skade fienden godt, og i tillegg være godt forbredt til EG.

Blaise: Hvordan kan du se det er godt spill når dere så vidt står imot natar?

Og ja, jeg skal vel heller ikke uttale meg ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Batman Vis innlegg
    Kunne ellers nævne en del som præsterede mindre, hvad har sponkel kontoen fx udrettet ;) Et lvl på et varehus og angribe med % støvler på?

Jeg vil vove den påstand at PH har mange gode spillere, jeg tror de havde været endnu bedre om de var kommet før igang. Typiske alliancer der har simme frihed og spiller i frie tøjler meget længe, de halter på udvikling og tropper, alt for mange der ikke "orker" minus i deres lvl 17 HS og derfor kun har 50-70K tropper. Hvorimod krigere med mere sammenhold der kæmper sammen intet problem ser i at være på hele tiden og køre tropper ud.

Uanset, jeg synes ikke nogen på denne server har noget at prale med, heller ikke SWS, serveren er spillet på ekstremt lavt niveau, dårlige i off, dårlige i deff. Med så mange spillere som alle 3 lejre har kunne man ha afgjort det selv, NEMT, om der var engagement og vilje til det, ikke mindst lederne til at vise forbillede og gøre det hårde fodarbejde som vi alle hader at lave, men nogen gør alligevel. (sætte deff, lave aktioner osv)

BA har mindst 2 hære endnu, intet er afgjort, slet ikke hvis man lærer sine spillere at tænke på holdet og pushe deff og ikke bare sidde og sutte på sine tæer eller lave pop.
    Du har kanskje ikke fått med deg st støvlene måtte å rekke å treffe først? Kjørte en spansk en å satset på at det skulle gå, men nei, det gikk ikke så til med det... Og hva vi bygger har du lite med, men kan si at kasernene sviver som bare det av prets! Men ser faktisk ikke hvorfor jeg skal måtte forsvare meg mot en liten unge som deg... angriper ikke PH å sier noe om at dere er feige, men med det faktum at dere så å si ikke har vært med under et eneste slag på denne runden så burde dere vinne. Sier bare hva alle tenker jeg :)
    Sist endret av Quintrix : 2013-03-15 kl 17:03 Årsak: Ordbruk
    No1(6) Sponkel

No1(3) Hermes - M
    No1(4) Hermes - 24/7

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Når begynnte en dedikert hammerbygger å være med på hver eneste offaksjon på en server? Jeg bare spør :) Ja, det hender, men jeg vil ikke kalle det vanlig. Batman har fått sitt ut av runden, senket WW til 0, pga noens feilvurdering ovenfor deffet. Da er det WW holder og alliansen selv som holder lavt nivå ved å ikke klare å begrense skadene mer, særlig når hammeren ikke er veldig stor heller.
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av burnie Vis innlegg
    Høyt nivå er altså ikke og kjøre alt av tropper inn i motstanderen, for så og stå igjen med nada når WW skal opp ;)
    Det handler faktisk om og skade fienden godt, og i tillegg være godt forbredt til EG.
    Skade fienden godt er vel hele problemet til BA, NB og L&G i forhold til PH. Såpass mange hs'er og sweep gikk rett vest før EG pga krigen mellom oss at ingen av oss var spesielt godt forberedt til EG.

Den store feilen vår er vel akkurat det. At vi kriget såpass hardt som vi gjorde mens vi samtidig ikke turte angripe PH men lot de bygge seg sterke i fred. Tro meg, det er flere av oss i alle 3 leire som har prøvde å få en slutt på krigen tidlig for å heller konse om PH men vi var dessverre i undertall samt at begge leire krevde ditt og datt for en våpenhvile/fred.

Men jeg står ved det jeg sier. For alle som har opplevd krigingen på serveren på nært hold, har ikke denne serveren holdt et ekstremt lavt nivå. Ja, serveren har få aktive spillere. Og ja, flere av ww'ene har holdt et lavt nivå. Men det er mye mer som har skjedd før første ww nådde nivå 1.
    Sist endret av Quintrix : 2013-03-15 kl 17:04 Årsak: Ordbruk
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Vinner av server er den som har WW i lvl 100 først, og jeg har noen punkter:

-5000 spyd i unik solid (snappes med engang)
    -BA(det de heter?) har 400k deff i WW (ekstremt lavt nivå)
    -PH er taktisk smarte, er ikke deres feil at dere andre ikke går på dem. Samme med King Laure på s3 det, fikk simme hele runden og avgjorde.
    -SwS, jokeren i runden. Fikk være ifred og alle vet hvem som spiller der og hva de kan utrette i spillet sitt, lavt nivå å ikke ta dem ut.
    -Aksjonene var dårlig koordinerte, fikk se noen deff notater fra Batman. Tenker da på KAX aksjonen, ekstremt lavt offansivt nivå.

Sorry, de taktisk smarte vinner nok. Runden har et jevnt dårlig nivå, bare se på tropper hos natarene og hvor mye skade WW hammerne gjør. Mangelen på veteraner og gode spillere i alliansene har nok gjort denne s1 serveren til den dårligste serveren i Norge på lenge (med unntak av forige s2)
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Dette er jo bare helt latterlig..
    Denne serveren har vært fylt med krig fra art tider og hele veien inn i end-game. Halvparten av serverens spillere begynte denne krigen, og godt under halvparten kom levende ut.
    Og når vi da står her, med en rekke bombede hs'er, en haug med veggede sweep, så dukker simmerne opp på sin høye hest.
    At man over et halvt år har ligget helt uberørt og såvidt klarer å ende opp med mer tropper enn fienden, for deretter å klage på at fienden holdt et dårlig nivå? Hvor tåpelig er ikke det?
    Spesielt når denne Sjus, som for lengst har kronet seg selv selv som serverens klart beste og kun klarer å få fram en hammer, som over halvparten av spillerne i NB/B-army ville klart om de lå uberørt.
    Det viser jo bare at bak din motbydelige selvhøytidelige holdning, er det ingen god overmenneskelig spiller, men på en god dag en middels danske. Bravo!

Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Har du egentlig spillt lenge? Da vet du hvor innaktiv booster kontoen har vært, da sjus har spillt aktivt i Frankrike. Sjus har over flere servere vist seg å være en av de beste som spiller i Norge for tiden. Det jeg har sett av NB har vært latterlige off aksjoner som vegger så fort noen som har litt peiling ser på det.

Dere gjorde en taktisk bommert, dere taper på det. Ferdig med den saken
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Som et selverklært traviangeni må du da vite at når du ikke spiller på serveren, men samtidig uttaler deg om aksjonene våre som at du skulle vist alt om dem, blir vell det å skyte seg selv i foten med auto? Det gjør ikke saken stort bedre at du har fått informasjonen gjennom en 3dje part som heller ikke har vært en del av denne serveren?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Vinner av server er den som har WW i lvl 100 først, og jeg har noen punkter:

-5000 spyd i unik solid (snappes med engang)
    -PH er taktisk smarte, er ikke deres feil at dere andre ikke går på dem. Samme med King Laure på s3 det, fikk simme hele runden og avgjorde.
    -SwS, jokeren i runden. Fikk være ifred og alle vet hvem som spiller der og hva de kan utrette i spillet sitt, lavt nivå å ikke ta dem ut.
    -Aksjonene var dårlig koordinerte, fikk se noen deff notater fra Batman. Tenker da på KAX aksjonen, ekstremt lavt offansivt nivå.
    1. Vi i L& G satt absolutt alt av deff i WW, da vi visste at Blystan sitt sweep ville knuse det vi hadde, så fremt vi ikke fikk inn mye mer. Vi hadde rett og slett ikke nok deff til å redde Unik Solid også. Forklaringen er nok stor andel førstegangsspillere og mye deff svidd av i krigen.

2. Ingen av de krigende sidene hadde mulighet til en tofrontskrig, og lot derfor PH være i fred da å angripe dem ville være selvmord. SWS var ulovlig å angripe da allianselederene(hvertfall de danske i L&G) hadde ett håp om at SWS skulle slutte seg til vår side.

3. New Borns aksjoner spesielt, var ikke dårlig koordinerte, med noen unntak. Spesielt Elias, Superb, Bulldog og IVoh var gode. Og Bolles latterlige terrorisering av lowpop spillere på slutten må nevnes. Kanskje et lite tankekors, at de som sier det var ekstremt lavt nivå står utenfor krigen?

-Lasse

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Har du egentlig spillt lenge? Da vet du hvor innaktiv booster kontoen har vært, da sjus har spillt aktivt i Frankrike. Sjus har over flere servere vist seg å være en av de beste som spiller i Norge for tiden. Det jeg har sett av NB har vært latterlige off aksjoner som vegger så fort noen som har litt peiling ser på det.

Dere gjorde en taktisk bommert, dere taper på det. Ferdig med den saken
    Om nivået til Booster er så bedre, hvorfor har de ikke større sweep enn de har sier du? Er personlig skuffet over sweepet deres, hadde forventet mer enn hva som kom!

Har spilt noen tidligere runder av s1, og må si at nivået nå er ikke hva det en gang var, men nivået er på ingen måter latterlig lavt, når du ikke selv er med i krigen kan du ikke seriøst mene at du har svaret på hva som er nivået og hvor god/dårlig off-aksjoner/deff-aksjoner har vært! Nå skal det og sies at vi i L&G har hatt både YM og Ulmo som deff-koordinatorer, og det tok tid før de fikk stopper Ivoh og co hos henholdsvis KAX og YM :)
    No1(6) Sponkel

No1(3) Hermes - M
    No1(4) Hermes - 24/7

Side 11 av 12 FørstFørst ... 9101112 SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjonstråd rundt angrepsrapporter
    By Lilith in forum S5 - runde 5: november 2013 - juli 2014
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2013-11-16, 18:35
  2. Diskusjonstråd verdens underverk
    By Lilith in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013
    Svar: 18