Side 10 av 12 FørstFørst ... 89101112 SisteSiste
Viser resultater 91 til 100 av 119

Tråd: Diskusjonstråd

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Vanaheim Vis innlegg
    Vi trenger kermitt og sjus på s5-forumet!
    I kan da bare selv lave noget liv, er da mange ideer her til positive tråde at starte :)
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kermitt Vis innlegg
    I'm back!!

Har fått med meg at mine gamle fiender lurer veldig på hvilke konto spiller på. Jeg har valgt å holde lav profil siden det nok ville blitt lagt ned mye krefter i å hindre min dominans på denne serveren også. De smarte har riktignok funnet ut hvor jeg spiller, mens de som frykter meg mest gjetter i vilden sky.. de ser meg til og med på forumtråder jeg ikke har tatt del i enda

Jeg arbeider sesong og får ikke vært så aktiv sommerhalvåret, men snart er sesongen over, og jeg vil nok en gang ta kontroll i mitt lille travian-univers.
    Kjære Kermitt, nå vet jeg ikke hva du har gjodt tidligere. Men generelt sett så trenger man da ikke skryte så meget av seg selv? for dersom man virkelig har gjord noe som er verdt å skryte av så gjør ALLE ANDRE den jobben for deg.

De som virkelig har et stor ødeleggende potensialet skryter sjeldent av dette, fordi de vet at andre vet hva de kan og at de kan atter en gang gjøre dette.

Dersom du er redd for den mørke naboskogen, så vet du jo det godt selv. Skogen trenger ikke fortelle deg det :P

Så får si jeg ser frem til å se om du greier å vise denne store dominans-en din :)

mvh
    Skull Candy

Standard

Om PH ikke vinner denne runden tror jeg faktisk ikke det finnes noen som er dårligere i travian enn dem... HEIA L&G OG BA/NB
    No1(6) Sponkel

No1(3) Hermes - M
    No1(4) Hermes - 24/7

Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Satians Vis innlegg
    Om PH ikke vinner denne runden tror jeg faktisk ikke det finnes noen som er dårligere i travian enn dem... HEIA L&G OG BA/NB
    Kunne ellers nævne en del som præsterede mindre, hvad har sponkel kontoen fx udrettet ;) Et lvl på et varehus og angribe med % støvler på?

Jeg vil vove den påstand at PH har mange gode spillere, jeg tror de havde været endnu bedre om de var kommet før igang. Typiske alliancer der har simme frihed og spiller i frie tøjler meget længe, de halter på udvikling og tropper, alt for mange der ikke "orker" minus i deres lvl 17 HS og derfor kun har 50-70K tropper. Hvorimod krigere med mere sammenhold der kæmper sammen intet problem ser i at være på hele tiden og køre tropper ud.

Uanset, jeg synes ikke nogen på denne server har noget at prale med, heller ikke SWS, serveren er spillet på ekstremt lavt niveau, dårlige i off, dårlige i deff. Med så mange spillere som alle 3 lejre har kunne man ha afgjort det selv, NEMT, om der var engagement og vilje til det, ikke mindst lederne til at vise forbillede og gøre det hårde fodarbejde som vi alle hader at lave, men nogen gør alligevel. (sætte deff, lave aktioner osv)

BA har mindst 2 hære endnu, intet er afgjort, slet ikke hvis man lærer sine spillere at tænke på holdet og pushe deff og ikke bare sidde og sutte på sine tæer eller lave pop.
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Batman Vis innlegg
    Uanset, jeg synes ikke nogen på denne server har noget at prale med, heller ikke SWS, serveren er spillet på ekstremt lavt niveau, dårlige i off, dårlige i deff. Med så mange spillere som alle 3 lejre har kunne man ha afgjort det selv, NEMT, om der var engagement og vilje til det, ikke mindst lederne til at vise forbillede og gøre det hårde fodarbejde som vi alle hader at lave, men nogen gør alligevel. (sætte deff, lave aktioner osv)
    Hadde du begrenset deg til SWS og PH ville jeg vært enig med deg. Å simme til EG kan hvem som helst gjøre og mtp spillerne i de nevnte alliansene kunne serveren vært knallbra fra start til slutt. Så om du mener at det har vært et ekstremt lavt nivå har du deg selv å takke.

Hvordan L%G, BA og NB har spilt har du vel ganske dårlige forutsetninger til å uttale deg om. Synes alle disse har holdt et forholdsvis høyt nivå. Alle leire har feilet fra tid til annen, noe til og med vinnerne av turneringsserveren også gjorde, selv om de rodde seieren iland til slutt. Men å kalle nivået ekstremt lavt er jeg veldig uenig i. Nivået har vært langt ifra topp men også langt ifra lavt.
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Hold nu da op altså. B-army havde 10K deff i snit pr spiller i WW da jeg ramte. Havde man bare 4 gode deffere så havde man mere jo. Serveren er på super lavt niveau, kan man ikke se det, så er der godt nok langt i mål da.

Nej jeg ikke har set alt af aktioner osv, men jeg har set meget og det har ikke imponeret på nogen måde what so ever. Men lev du bare i boppel hvor du mener der har været godt spil og hyg dig med det.

<3

Standard

For de som har spilt på denne serveren. Og da mener jeg SPILT, så har det skjedd en god del før angrepet ditt mot ww.

Bobla mi er fin den, du bør prøve den en gang for bobla di holder nok ikke mål er jeg redd
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Standard

Så, så kives ikke barn. Har vært en morsom server dette.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av aris Vis innlegg
    Så, så kives ikke barn. Har vært en morsom server dette.
    Er akkurat det jeg prøver å si aris

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Kanskje vært en fin server for de som har spillt den ja. Det Batman uttaler seg om er nivået på serveren, og har det jeg har sett vært riktig så har det vært rimelig dårlig. Men jeg skal ikke uttale meg da jeg ikke er på serveren :)
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Side 10 av 12 FørstFørst ... 89101112 SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjonstråd rundt angrepsrapporter
    By Lilith in forum S5 - runde 5: november 2013 - juli 2014
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2013-11-16, 18:35
  2. Diskusjonstråd verdens underverk
    By Lilith in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013
    Svar: 18