Side 4 av 7 FørstFørst ... 23456 ... SisteSiste
Viser resultater 31 til 40 av 66

Tråd: Hvem vinner NOX?

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KaMiKaZe Bob Vis innlegg
    eivinn og KapteinS:

''Ryktes at Alpha ikke går for å vinne VU, men å ha Prototype som rang 1 ved serverslutt som eneste alliansemål.''

Jeg bruker bare rykter dere har satt ut selv og stoler jo blindt på det.

Nå er vel Larsen i gang på natarenes side allerede, men om vi får noen henvendelser om sammarbeid november så skal de jo vurderes.

og folk som vil ha slutt på nox/sez/dkx og heller ha en stor skandinavisk server, burde vel faktisk ha sammlet sammen folk til å ødelegge EG's for de som bygger WW. tyskerne hadde vel skjønt noe var galt når rundene på serverne blir vunnet av natarene vær gang xD

Streiking under EG, ingen gidder å bygge WW hadde vært epic xD
    Ryktes at det ryktet kom fra en annen kjeft dessverre. Vi bruker det bare for fun :)

Standard

Jeg vinner fordi jeg har 47 pretorianere.

Standard

Så det var deg ja :P

Trodde faktisk du spillte seriøst en vei, men da så, skaff litt flere jordkjellere så blir du ikke atraktiv som farm ivertfall :)
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KaMiKaZe Bob Vis innlegg
    Så det var deg ja :P

Trodde faktisk du spillte seriøst en vei, men da så, skaff litt flere jordkjellere så blir du ikke atraktiv som farm ivertfall :)
    njaa, utivde stenhugger er også veldig nyttig da, vanskeligere å rive byggene mine da :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KapteinS. Vis innlegg
    Ryktes at det ryktet kom fra en annen kjeft dessverre. Vi bruker det bare for fun :)

Jeg benekter enhver kjennskap til å ha satt ut det rykte

HirdmannHirdmannHirdmann curer sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2010
    Sted
    Oslo

Standard

Jeg tror i skyggen av slotte så hjemmer det seg noen seg noe uventet
    I lost

Standard

Rofl, det som er sikkert er at jeg ikke kommer til å ha noen betydning for endgame på noen som helst måte xD, se den fine kontoen min som ikke er aktiv i det hele tatt og blir farmet fint :) Sånn kan det gikk.
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Nå går vel ikke dette helt under hvem som vinner nox, men hvem som vinner artifaktene, noen som har lyst å tippe? :P

Jeg vil tippe på at Prototype prøver seg på unike sko, Ellers vil jeg tippe at TR stikker av med unik sterkere byggninger, også ellers er jeg veldig blank, hva jeg skal skaffe får dere heller dere tippe på, om noen tror jeg går for noe som helst da selfølgelig. Kan jo hende jeg bare simmer på siden :)
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Tja, det er vel bare til å ta en titt på top 10 plyndring for allianser. Er vel ikke langt unna sannheten at det er kandidatene til å ta artefakter (kanskje til og med WW :o), lite tro på at de andre alliansene skal klare det.
    Just because science so far has failed to explain something, such as consciousness, to say it follows that the facile, pathetic explanations which religion has produced somehow by default must win the argument is really quite ridiculous
    -Richard Dawkins

Standard

Ja hvem vinner denne runden? Er jo i utgangspunktet innlysende at AC vinner. Er jo bare de som er gode spillere, og vet hvordan man spiller her. ( det er nå hvertfall det de sier selv). Håper det snart dukker opp en fin og real meta som klarer å slå disse fantastiske folka snart, for de fortjener ikke å vinne med bare ord;)

Side 4 av 7 FørstFørst ... 23456 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Hvem vinner NOX nå da?
    By Mordiiii in forum NOX - runde 12: april 2012 - august 2012
    Svar: 20
    Siste innlegg: 2012-07-31, 10:31
  2. Hvem vinner No2?
    By Pampam in forum S2 - runde 3: oktober 2009 - september 2010
    Svar: 41
    Siste innlegg: 2010-08-29, 20:16
  3. Hvem vinner? :D
    By moromannen in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011