Side 3 av 7 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 66

Tråd: Hvem vinner NOX?

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Elum Vis innlegg
    Tror at denne runden stikker en ally som de fleste ser på som "dårlig" av med seieren..
    Pro2 vinner.

Standard

Noen som har lyst å komentere åssen de tror serveren ligger ann til EG?

Har Alpha alliert noen flere i den store planen om å holde prototype på toppen?

kommer TR til å kjøre WW? de har ikke kjørt under et bestemt navn, men er vel stort sett hurrdurr og -U- før det igjen, og da har de i så fall muligheten til en 3 på rad win streak.

Har BB planer om å kjøre løpet ut med WW og mulig seier, eller skal de simme på siden og finne frem en motkandidat til prototype til pop ranken?

Går noen i det hele tatt etter å ha WW denne runden, eller kansje folk er blitt lei og gir beng og støtter natarene?

Om noen lurer, så er det for å få igang litt diskusjon, forumet er jo drit kjedelig for tiden.
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Hva har alpha med vår pop og gjøre?

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KaMiKaZe Bob Vis innlegg

kommer TR til å kjøre WW? de har ikke kjørt under et bestemt navn, men er vel stort sett hurrdurr og -U- før det igjen, og da har de i så fall muligheten til en 3 på rad win streak.

Har BB planer om å kjøre løpet ut med WW og mulig seier, eller skal de simme på siden og finne frem en motkandidat til prototype til pop ranken?

Går noen i det hele tatt etter å ha WW denne runden, eller kansje folk er blitt lei og gir beng og støtter natarene?

Om noen lurer, så er det for å få igang litt diskusjon, forumet er jo drit kjedelig for tiden.
    Vi andre i alpha kunne ikke brydd oss mindre om populasjonen til proto, det klarer de 7 som spiller der å ta seg av helt fint selv.

BerserkBerserkBerserk Elum sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2009
    Sted
    Trondheim

Standard

Ryktes at ei synsk dame sa: Alpha går i samma fella som Pro sist runde, og mister WW'et...Jeg tror de kommer til å krangle internt før det evt skjer og at allyen kanskje bryter opp ?

TR har vel ikke noe med Hurrdurr eller -U- og gjøre ? Det finnes spillere som har spilt i de allyene ja, selv har jeg vært på vinnersiden 4 ganger på rad nå, betyr ikke at det er samme ally hver gang.. Nye folk og ide'er..
    Men ryktes at TR kommer til å få nok deff til å ha et WW, men mye artigere å støtte en meta med 70% av serveren!!

BB: Blir vel å støtte Natarene ?
    S1 TTDiablo - Elum S4:hoho
    Nox5:Drops(quitted) - Nox6:Elum - Nox7:Elum - Nox8: Hoho - Nox9: Sweephunter - Nox10: Lord Flashheart - Nox11: Mr Williams - Nox12: mr mousebender - Nox13: Hertug Skakke - Nox14: Romulus & Remus

Standard

Ryktes at ei synsk dame sa: Alpha går i samma fella som Pro sist runde, og mister WW'et...Jeg tror de kommer til å krangle internt før det evt skjer og at allyen kanskje bryter opp ?

TR har vel ikke noe med Hurrdurr eller -U- og gjøre ? Det finnes spillere som har spilt i de allyene ja, selv har jeg vært på vinnersiden 4 ganger på rad nå, betyr ikke at det er samme ally hver gang.. Nye folk og ide'er..
    Men ryktes at TR kommer til å få nok deff til å ha et WW, men mye artigere å støtte en meta med 70% av serveren!!

Det ryktes at den synske dama tenker som et brød og bare dumme folk tror på henne

Standard

Klarer vi få med hele serveren mot natarene

Standard

eivinn og KapteinS:

''Ryktes at Alpha ikke går for å vinne VU, men å ha Prototype som rang 1 ved serverslutt som eneste alliansemål.''

Jeg bruker bare rykter dere har satt ut selv og stoler jo blindt på det.

Nå er vel Larsen i gang på natarenes side allerede, men om vi får noen henvendelser om sammarbeid november så skal de jo vurderes.

og folk som vil ha slutt på nox/sez/dkx og heller ha en stor skandinavisk server, burde vel faktisk ha sammlet sammen folk til å ødelegge EG's for de som bygger WW. tyskerne hadde vel skjønt noe var galt når rundene på serverne blir vunnet av natarene vær gang xD

Streiking under EG, ingen gidder å bygge WW hadde vært epic xD
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

eivinn og KapteinS:

''Ryktes at Alpha ikke går for å vinne VU, men å ha Prototype som rang 1 ved serverslutt som eneste alliansemål.''

Jeg bruker bare rykter dere har satt ut selv og stoler jo blindt på det.

Nå er vel Larsen i gang på natarenes side allerede, men om vi får noen henvendelser om sammarbeid november så skal de jo vurderes.

og folk som vil ha slutt på nox/sez/dkx og heller ha en stor skandinavisk server, burde vel faktisk ha sammlet sammen folk til å ødelegge EG's for de som bygger WW. tyskerne hadde vel skjønt noe var galt når rundene på serverne blir vunnet av natarene vær gang xD

Streiking under EG, ingen gidder å bygge WW hadde vært epic xD

huff så kjedelig, tror det finnes bedre måter å argumentere for en slik server på enn å streike WW, tror tyskerne egentlig bare gnir seg i hendene over at EG varer lenger og mer gull blir brukt :P

Standard

Det ryktet har da ikke vi satt ut? Var random på forumet så posta vi det på ally profilen for gøy. Men man ser jo folk tar det seriøst noe jeg virkelig ikke ville trodd

Side 3 av 7 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Hvem vinner NOX nå da?
    By Mordiiii in forum NOX - runde 12: april 2012 - august 2012
    Svar: 20
    Siste innlegg: 2012-07-31, 10:31
  2. Hvem vinner No2?
    By Pampam in forum S2 - runde 3: oktober 2009 - september 2010
    Svar: 41
    Siste innlegg: 2010-08-29, 20:16
  3. Hvem vinner? :D
    By moromannen in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011