Side 25 av 55 FørstFørst ... 15232425262735 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 250 av 550

Tråd: Fakta & Rykter tråd

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Ryktes at du ikke forsto ironien og useriøsiteten i Batmans innlegg
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Alle vet at det er umoralsk og feigt å angripe på natten! Det sier da seg selv.....

99% sover om natten, og da kan de jo ikke engang reagere før det er for sent. Støtter Jernsaksa 100%. Et fornuftig menneske!
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Pwent Vis innlegg
    Alle vet at det er umoralsk og feigt å angripe på natten! Det sier da seg selv.....

99% sover om natten, og da kan de jo ikke engang reagere før det er for sent. Støtter Jernsaksa 100%. Et fornuftig menneske!
    Jeg syns kansje det er litt mye og for lange at folk aldri skall angripe om natten. Noen bor langt unna meg, og da er det vansklig for meg å time det så ingen av dem treffes når jeg sender angrep ut på fler samtidig. Det er jo et krigs spill, så litt må man tåle.

Men hvis de bor nerme er jeg enig i at det er slemmt. Men det er en annen sak. Da har man ingen sjangse. Særlig når man ikke har så mange deffansive tropper...

Dessuten ryktes det at WRATH har tatt enda flere artefakter. O.m.g.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jernsaksa Vis innlegg
    Jeg syns kansje det er litt mye og for lange at folk aldri skall angripe om natten. Noen bor langt unna meg, og da er det vansklig for meg å time det så ingen av dem treffes når jeg sender angrep ut på fler samtidig. Det er jo et krigs spill, så litt må man tåle.

Men hvis de bor nerme er jeg enig i at det er slemmt. Men det er en annen sak. Da har man ingen sjangse. Særlig når man ikke har så mange deffansive tropper...
    Jeg må si at så mye rart du greier å skrive Jernsaksa.
    Hvis du er mellom 6-13 år,så er du unnskyldt,men ellers så er jo dette bare komisk.
    Hvis du har en nabo som angriper deg på natten,så har du ikke tid til å sove.Hvis problemet ditt er at folk angriper hverandre,så anbefaler jeg deg å spille et spill du ikke er avhengig av å være innom hver dag.
    Håper for din egen del at du mellom 6-13 år.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Same Vis innlegg
    Jeg må si at så mye rart du greier å skrive Jernsaksa.
    Hvis du er mellom 6-13 år,så er du unnskyldt,men ellers så er jo dette bare komisk.
    Hvis du har en nabo som angriper deg på natten,så har du ikke tid til å sove.Hvis problemet ditt er at folk angriper hverandre,så anbefaler jeg deg å spille et spill du ikke er avhengig av å være innom hver dag.
    Håper for din egen del at du mellom 6-13 år.
    Jeg har aldri sagt at det ikke skal være lov å angripe hverandre. Bare man ikke gjør det på en slemm måte. Jeg synes alderen min er privat og er noe jeg ikke kommer til å opp gi. Le om du vil, og se om jeg bryr meg

Jeg er vel bare litt for reallistisk for de flesste,og vill ikke bruke penger på mye gull på en server jeg mener er av gjort etter at WRATH tar forseg.

Er fortsatt på servern, men vi får se hvor lenge

Blir rått parti når vi ikke klarer å ta nokk artefakter

Standard

Det ryktes at grunnen til at de ikkje klarer å ta nok artefakter, er at folk er gjerrige med troppene sine, eller bruker dei idiotisk. I natt fekk me 3 angrep med til saman 14,7k off-tropper, frå ein fyr i Big Bang. Er eitt angrep på veg no, og der kjem sikkert helten med rundt 10k tropper. Er det rart at me er dei einaste som tar artefakter når dei andre myrder troppene sine i 30-timars angrep mot vår HS, 3 dager etter AF?

Anonymisert rapport frå i natt: http://www.travian-reports.net/no/re...82,11623495498
    14,76k øks og TR burde vere nok til å ta ein art så lite tropper som det er på denne serveren.

Når det gjeld samanlikninga med Fimbul på no4, så er me i WRATH og DK til saman 39 stykk, kor DK-gjengen er ein allianse med mange mindre og uerfarne spelarar, medan Fimbul var ei samanslåing av dei to suverent beste alliansane på serveren, og hadde til saman over 60 medlemmar.

I staden for å syte, ville eg vorte glad om pwent tok med seg ein gjeng erfarne spelarar til å lede NJ + BB, då dei som er der no tydeligvis ikkje er i stand til å lede ein allianse på ein fornuftig og effektiv måte. Men tviler på at pwent treng å ta over ein konto, då han har ein fin konto her allereie, og har sikra seg nokre gode artefakter.

Trygve

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av che Vis innlegg
    hahaha, i er da komiske.. umoralsk at angribe når modstanderen er uforberedt? hahaha, tror vidst i skal være glade for at i spiller norske servere, ellers havde i da fået nervesammenbrud

hvad bliver det næste? "han angreb mig om natten når jeg sover, umoralsk!!"
    Angribe om natten, det er jo vanvittigt, så skal folk bare få ødelagt sin konto imens man ligger og sover? synes faktisk spillet skal ændres så det kun fungerer mellem 07 og 23.

Tænk engang at nogen kan ha lyst til at være så onde at de bare sådan i nattens mørke går ind og ødelægger det for andre mennesker på den måde, sørgelig verden vi lever i. Får næsten lyst til at græde.

Jeg er rystet over den lyst til bare at dræbe og ødelægge. Synes oprigtigt at det bedste man gøre er at aftale krigens parter imellem hvilket 2 timer om dagen man må ramme hinanden, f.eks mellem 19 og 21, ville klart være mest fair, og så måske endda også aftale at det er forbudt at fake, hvordan skal man nogensinde sætte deff når man ikke kan regne ud hvor angreb er. Total dårlig stil.
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av TKSW Vis innlegg
    Det ryktes at grunnen til at de ikkje klarer å ta nok artefakter, er at folk er gjerrige med troppene sine, eller bruker dei idiotisk. I natt fekk me 3 angrep med til saman 14,7k off-tropper, frå ein fyr i Big Bang. Er eitt angrep på veg no, og der kjem sikkert helten med rundt 10k tropper. Er det rart at me er dei einaste som tar artefakter når dei andre myrder troppene sine i 30-timars angrep mot vår HS, 3 dager etter AF?

Anonymisert rapport frå i natt: http://www.travian-reports.net/no/re...82,11623495498
    14,76k øks og TR burde vere nok til å ta ein art så lite tropper som det er på denne serveren.

Når det gjeld samanlikninga med Fimbul på no4, så er me i WRATH og DK til saman 39 stykk, kor DK-gjengen er ein allianse med mange mindre og uerfarne spelarar, medan Fimbul var ei samanslåing av dei to suverent beste alliansane på serveren, og hadde til saman over 60 medlemmar.

I staden for å syte, ville eg vorte glad om pwent tok med seg ein gjeng erfarne spelarar til å lede NJ + BB, då dei som er der no tydeligvis ikkje er i stand til å lede ein allianse på ein fornuftig og effektiv måte. Men tviler på at pwent treng å ta over ein konto, då han har ein fin konto her allereie, og har sikra seg nokre gode artefakter.

Trygve
    Pwent??
    Trenger ikke flere ledere."jo flere kokker jo mere søl".

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Batman Vis innlegg
    Angribe om natten, det er jo vanvittigt, så skal folk bare få ødelagt sin konto imens man ligger og sover? synes faktisk spillet skal ændres så det kun fungerer mellem 07 og 23.

Tænk engang at nogen kan ha lyst til at være så onde at de bare sådan i nattens mørke går ind og ødelægger det for andre mennesker på den måde, sørgelig verden vi lever i. Får næsten lyst til at græde.

Jeg er rystet over den lyst til bare at dræbe og ødelægge. Synes oprigtigt at det bedste man gøre er at aftale krigens parter imellem hvilket 2 timer om dagen man må ramme hinanden, f.eks mellem 19 og 21, ville klart være mest fair, og så måske endda også aftale at det er forbudt at fake, hvordan skal man nogensinde sætte deff når man ikke kan regne ud hvor angreb er. Total dårlig stil.
    Høres ut som en plan.
    Hva skal vi gjøre på natta da??
    Farming burde også være ulovlig og hvis Travian-teamet fjerner verksted som et byggealternativ,så vil det heller ikke bli noen ødeleggelser av bygninger,og alle kan simme ifred og da gjør vi alt med Travian uinteressant.

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Same Vis innlegg
    Høres ut som en plan.
    Hva skal vi gjøre på natta da??
    Farming burde også være ulovlig og hvis Travian-teamet fjerner verksted som et byggealternativ,så vil det heller ikke bli noen ødeleggelser av bygninger,og alle kan simme ifred og da gjør vi alt med Travian uinteressant.
    Arj, hold nu op med at være så useriøs, selvfølgelig skal der være værksteder, ellers kan man jo ikke ødelægge vigtige ting osv. Men her igen er der plads til ændringer, katapulter skal ikke være for alle, rambukke er mere ok. Så jeg tænker at samtidig med at artefakter kommer, der kommer muligheden for at bygge værksteder, så kan alle lave rams og så ligesom artefakter så kommer der 5 små og 5 store katapult planer.

Ville gøre at man er nødt til at holde sig til seriøse mål og ikke bare pulte almindelige eller små spillere.

PEACE!
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Side 25 av 55 FørstFørst ... 15232425262735 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S1 - runde 8: mai 2014 - januar 2015
    Svar: 141
    Siste innlegg: 2014-12-31, 16:46
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S2 - runde 7: februar 2014 - november 2014
    Svar: 223
    Siste innlegg: 2014-11-30, 11:40
  3. Fakta & Rykter