Side 24 av 55 FørstFørst ... 14222324252634 ... SisteSiste
Viser resultater 231 til 240 av 550

Tråd: Fakta & Rykter tråd

Fjadraspjotmann che sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2012
    Sted
    Danmark

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jernsaksa Vis innlegg
    Det er ikke sim city vi spiller. Det er et krigs spill.
    et krigsspil, hvor du syntes at det er umoralsk at angribe hinanden, før 132 dage af serveren er gået?

så du vil have en konkurrence i at simme, og så sende tropperne på hinanden på samme tid... det lyder ikke som om travian er spillet for dig, ikke engang på norske servere

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av che Vis innlegg
    et krigsspil, hvor du syntes at det er umoralsk at angribe hinanden, før 132 dage af serveren er gået?

så du vil have en konkurrence i at simme, og så sende tropperne på hinanden på samme tid... det lyder ikke som om travian er spillet for dig, ikke engang på norske servere
    Er da sådan krig har væreet i tusinder af år, man opruster, forstærker og angriber, gerne bare løbe lige ind i hinanden med 2 kæmpe samlinger som så bare dør som fluer.

Af og til er der små enheder som blander sig, laver lidt ballade, bruger hjernen lidt og skaber store resultater, men selv den dag i dag kan man se våbenindustrien ansætter folk til produktion når der er en krig på vej, det er jo sådan at selv den største hær skal have ekstra legetøj når der er noget på vej.

;) hehe
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av che Vis innlegg

Hadde vi vært klare til å bli angrepet, og til å sende mot angrep, ville det heller ikke være umoralsk. Men vi var ikke det, og da ble servern skjeiv. DErfor mener jeg det burde være en god regel og vente med angrep til det har godt en hvis tid. Hvis man ikke blir enige om noe annet. Da ville det hvert en annen sak.

Jeg mener ikke dette skal være en konkuranse i å simme, men jeg er enig i at det blir rettferdig å sende troppene mot hverandre mer sammtidig.

Om dette er et spill for meg, får være opp til meg selv å bedømme. Men jeg kan si meg enig i at jeg er lei av de norske serverne siden de alldri blir rettferdige.

Sitat Opprinnelig skrevet av Batman Vis innlegg
    Er da sådan krig har væreet i tusinder af år, man opruster, forstærker og angriber, gerne bare løbe lige ind i hinanden med 2 kæmpe samlinger som så bare dør som fluer. hehe
    Enig. Det er derfor vi burde spille sånn siden dette er et historisk krigs spill.

Standard

Syntes det er meget intressant at WRATH blir anklaget for på ødelegge serveren...

WRATH har hatt kjernen sin siden server start med et par stk som har kommet og noen som har gått.

Likevel så mener dere at det er sammenlignbart med S4 der de 2 største og henholdsvis beste alliansene slo seg sammen. Logikken her blir litt skeivere enn serveren her for meg..

Men samme det! Når man skal angripe folk er det vel ingen mal på??? Vi planla angrepet på J1moh eller hva han nå enn het LENGE ettersom han lå farlig nær vår HS og var en trussel. Vi regnet igrunn med at sweepet ville miste en del tropper noe den ikke gjorde ergo ville vi bruke den frem til den ble vegget. Det at dere ikke klarte å vegge sweepet før vi tok ut så mange hs'er er vel strengt tatt ikke våres problem :P Men vår lykke!

Igjen tilbake til planlegging. Sweepet var planlagt! Neste server så vil jeg anbefale at folk ikke føler seg så ***** trygge før artene. Noen ganger så vil man prøve å "****e" opp andre før artefaktene da disse er lukrative!

Syntes det er drøyt mye syting fra folk som ikke engang har prøvd å stikke kjepper i hjula til wrath. Makan til lite motstand man har møtt denne serveren annet enn verbalt :O

Kris/KSW

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Hadde vi vært klare til å bli angrepet, og til å sende mot angrep, ville det heller ikke være umoralsk. Men vi var ikke det, og da ble servern skjeiv. DErfor mener jeg det burde være en god regel og vente med angrep til det har godt en hvis tid. Hvis man ikke blir enige om noe annet. Da ville det hvert en annen sak.

Jeg mener ikke dette skal være en konkuranse i å simme, men jeg er enig i at det blir rettferdig å sende troppene mot hverandre mer sammtidig.

Om dette er et spill for meg, får være opp til meg selv å bedømme. Men jeg kan si meg enig i at jeg er lei av de norske serverne siden de alldri blir rettferdige.

Enig. Det er derfor vi burde spille sånn siden dette er et historisk krigs spill.
    Hvorfor skal man vente til etter arts før man angriper. Litt av sjarmen og det morsomme med travian er jo faktisk det at man alltid må være forberedt på angrep. Ingen ting er så morsomt som å starte krig lenge før arts når ingen er klare. Dette går på taktisk spill og er overhodet ikke feigt.
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Må bare inrømme at jeg ikke regnet med at noen ville starte med sweeps før artefakter,men man lærer så lenge man lever.
    Det kom jo noe veldig bra av denne tidlige starten til KSW,og ting skjedde raskere enn ventet og TD+NJ og Big Bang inngikk et samarbeid noe tidligere enn vi hadde planlagt.
    Tapte litt,men resultatet var veldig bra.
    Nå er det bare å se hva som skjer på servern,og så får den som taper for mye whine her på forum.

Fjadraspjotmann Snodig Gutt sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2007
    Sted
    Bergen

Standard

Det at Wrath angrep før arts er jo bare en god strategi fra deres side, hvis ingen forventer det. Det er jo når angrepet er uforventet at det faktisk smeller litt. Det blir kleint den dagen alle store off-spillere må sende IGMs, og fortelle dem de angriper at de må deffe, for nå kommer de store kanonene.

Synes jeg da, men jeg suger i dette spillet.

Standard

men jeg er enig i at det blir rettferdig å sende troppene mot hverandre mer sammtidig.

Jeg må le:p

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Hvorfor skal man vente til etter arts før man angriper. Litt av sjarmen og det morsomme med travian er jo faktisk det at man alltid må være forberedt på angrep. Ingen ting er så morsomt som å starte krig lenge før arts når ingen er klare. Dette går på taktisk spill og er overhodet ikke feigt.
    Fordi det moralsk ragtag, fordi historisk set kan man ikke lave et stort angreb uden fjenden ved det lang tid i forvejen. Før i tiden bagnehøje som blev tændt, spejdere til hest, brevduer etc. Senere kom radar og konventioner etc. Selv i de fattige lande har militser, terrorister folk stående ude i terræn med telefoner så de kan ringe når de vantro er på vej.

Her kan man bare angribe, det er jo helt forkert. Krig burde varsles en måned i forvejen mindst, så synes det er fint at aftale at man kan slås fra dag 130 bare. Glimrende ide.
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Fjadraspjotmann che sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2012
    Sted
    Danmark

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Batman Vis innlegg
    Er da sådan krig har væreet i tusinder af år, man opruster, forstærker og angriber, gerne bare løbe lige ind i hinanden med 2 kæmpe samlinger som så bare dør som fluer.

Af og til er der små enheder som blander sig, laver lidt ballade, bruger hjernen lidt og skaber store resultater, men selv den dag i dag kan man se våbenindustrien ansætter folk til produktion når der er en krig på vej, det er jo sådan at selv den største hær skal have ekstra legetøj når der er noget på vej.

;) hehe

hahaha, i er da komiske.. umoralsk at angribe når modstanderen er uforberedt? hahaha, tror vidst i skal være glade for at i spiller norske servere, ellers havde i da fået nervesammenbrud

hvad bliver det næste? "han angreb mig om natten når jeg sover, umoralsk!!"

Side 24 av 55 FørstFørst ... 14222324252634 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S1 - runde 8: mai 2014 - januar 2015
    Svar: 141
    Siste innlegg: 2014-12-31, 16:46
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S2 - runde 7: februar 2014 - november 2014
    Svar: 223
    Siste innlegg: 2014-11-30, 11:40
  3. Fakta & Rykter