Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Den store nomineringstråden server 2

Exclamation Den store nomineringstråden server 2

Ja, da er det vell på tide å finne fram denne, kopiert fra en annen tråd.
    Selvom runden ikke er over så kan folk begynne å tenke seg ut disse, så lar vi nomineringen begynne så fort serveren er slutt..
    ---------------------------
    Den store nomineringstråden - server 2

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske s2:

Standard

Spiller

Beste spiller - Rock Lobster. For gode offaksjoner og meget god magefølelse når det gjaldt å sette mur.

Beste leder - Vanskelig for oss i WO å ikke nevne One her. Ledelsen hos nissene må jo også få en stjerne. Seieren til nissene kom som følge av godt lederskap, god planlegging og god organisering.

Beste defensive spiller - Denne er vanskelig da det er så mange av dem. Espen1, rhind, xcx, One. Egentlig hele New Born. I tillegg til Rusty og Nusse1 i DK, Martsvin i BiG og Tellus hos nissene.

Beste offensive spiller - Saltstytta frem til han mistet sweepby. Alle i WO

Mest undervurderte konto - Tellus

Mest overvurderte konto - Witnere

Mest verdsatte spiller - Rock Lobster

Mest loyale spiller - LennyNor. Han og jeg (Stark) hadde en avtale om å ikke angripe hverandre fra dag 1. Denne avtalen overholdt han (og jeg)

Hyggeligste spiller av de utenfor egen allianse - One. Al Ghouti. LennyNor. Saltstytta. Maeglin.

Beste taktiker - Må jo være Witnere det da ettersom han satt på serverens eneste VU konto og planla dette fra dag 1.

Rundens joker (enkeltspiller med størst betydning for serveren, kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Det fikk ingen betydning men Tellus kunne lett ha vært rundens joker om WO hadde hatt litt flere hammere å rutte med.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Saltstytta, LennyNor, electric, cymtec, Kynix (Sistnevnte kun for å slippe de rare og irriterende meldingene hans)

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle

Allianse

Beste allianse - RN/BN. De vant jo

Mest undervurderte allianse - WO

Mest overvurderte allianse - 1. BiG, 2. Warlords

Beste defensive allianse - New Born

Beste offensive allianse - WO

Beste ledelse - Ledelsen til nissene

Diverse kategorier

Beste manipulator - Kommer ikke på noen men Kynix prøvde seg et par ganger med igm'ene sine.

Rundens nykommer - Tellus

All respekt til... - Born Trouble. 21 plass på def og 27 plass på off med kun 4 landsbyer er en god prestasjon.

Beste galler - Stark og Tyrion. Beste etter Witnere på def oversikten og høyt oppe på off rank.

Beste romer - Saltstytta og Rock Lobster

Beste germaner - Gurkha og Xquit

Beste forumdeltaker - Kermit frem til han forsvant. Utrolig hva som ble skrevet av han her inne.

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da sweepbyen til Saltstytta ble slettet. Den gang gikk sweepet i skytteltrafikk til WO sine byer. Skulle likt og sett ansiktsuttrykket til Saltstytta da han sto opp den dagen for å sende ut sweepet, bare for å oppdage at byen var borte.

Verste hendelse - Da Warlords tapte krigen mot nissene såpass tidlig.

Beste bruk av artefakt - Tyrion sin unike spion.

Verste bruk av artefakt - Witnere sitt unike spion som sto nesten uten def da Gurkha snappet det til seg.

Største tabbe - At WO stolte på at BiG skulle klare å ta ned nissenes VU.

Viktigste begivenhet - Da serveren ble avgjort ved at ledelsen i Warlords slettet omtrent samtidig ca halvveis.

Største overraskelse - At ledelsen til Warlords ikke holdt ut lengre mot nissene.

Hvorfor min allianse tapte - Vi ventet for lenge før vi ble med i krigen. Vi stolte også for mye på at andre gjorde mer (at ledelsen til Warlords holdt ut og at BiG simmet frem store hammere)

Andre spillere som bør nevnes - Spillerne i DK og NB som fikk gjennomgå av nissene i sentrum men som allikevel sendte deffet sitt ut til WO. Dere vet hvem dere er.

På denne måten kommer jeg til å huske s2:

Fantastisk morsom runde for oss i WO, selv om det var utrolig kjedelig at vi ikke fikk kjempet om seieren. Regner med at mange er skuffet over at vi ikke tok et VU men for de som kjenner til denne prosessen så krever dette planlegging. WO hadde aldri planer om å ta et VU, det sier seg selv når vi var opprinnelig kun 7 spillere. Planen var heller å simme lengst mulig og deretter hoppe inn i EG og rette opp om den ene siden fikk problemer
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Standard

Spiller: One

Beste spiller - Tyrion

Beste leder - Martin P & Witnere gjorde en jevnt god innsats.

Beste defensive spiller - tja.. kjenner ikke så mye til fienden derfor må jeg nok velge i egen gjeng, og da blir det delt seier mellom ThaMan og espen1

Beste offensive spiller - Veldig mye bra hos Nissene men WO utmerket seg her og den beste av dem alle var nok Rock Lobster

Mest undervurderte konto - Torigo, han så liten ut, men fyfaen for en offansiv teft.

Mest overvurderte konto - WITNERE, han spilte en god runde men fortjente virkelig ikke en egen def-allianse..

Mest verdsatte spiller - Baetis, en livsviktig vikar når jeg var på ferie.

Hyggeligste spiller(e) - NEW BORN, WO-gjengen og en god slump nisser.

Beste taktiker - Rock Lobster

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?): Tellus. Hadde en STOR betydning for svekkingen av nissene.

5 spillere (fra en fiendtlig allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Martin P, Aspires, Witnere, Maeglin og eleCtric

9 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - ULVENE.

Allianse

Beste allianse - WO.

Mest undervurderte allianse - New Born

Mest overvurderte allianse - Delt seier mellom Warlords og BiG

Beste defensive allianse - WO

Beste offensive allianse -WO

Beste ledelse - RN/BN

Diverse kategorier

Beste manipulator - Martin P

Rundens nykommer - ThaMan, voldsom utvikling.

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - Alle som sto igjen mot nissene når masseslettingen herjet.

Beste galler - Tyrion og Stark

Beste romer - Rock Lobster

Beste germaner -TheDane fram til han slettet, deretter eleCtric

Beste forumdeltaker - Han fra the muppets

Verdt å minnes - Alle vennene fra alliansen som gir seg/tar pause nå.

Beste hendelse - Da 5 sweep inkl. en WW-hammer ble smadret hos Tyrion <3

Verste hendelse - Da BiG sine "hammere" såvidt skrapte på bymuren til Witnere..

Beste bruk av artefakt - Unik Spion, Tyrion.

Verste bruk av artefakt - Gurkha sin Unik solid, han ble jo ikke angrepet.. -.-

Største tabbe - Saltstytta som ikke deffet sweep byen sin.

Viktigste begivenhet - Warlords masseslett

Største overraskelse - Warlords masseslett

Hvorfor min allianse tapte/vant - Warlords masseslett

Andre spillere som bør nevnes - Oi.. ja: HELE WO! Makan til sinnsyk gjeng har jeg aldri vært borti. De vil bli husket for alle ballespark i tidenes david mot goliat krig. Ellers vil jeg nevne Raaymen, Burbs og Tigersnake99 fra egen allianse. :)

På denne måten kommer jeg til å huske s2: Jeg kommer nok best til å huske massakeren WO gjennomførte av nissene. Blir nok lite presanger på dem de neste julaftener. :)

Takk for en herlig runde! Håper vi sees igjen. :)

Standard

Spiller Achilles

Beste spiller - Tyrion & Rock Lobster

Beste leder - Ledelsen i BN/RN gjorde en god jobb med å holde alle sammen. Uansett hvor hardt vi prøvde å splitte dere

Beste defensive spiller - Stark

Beste offensive spiller - Tyrion

Mest undervurderte konto - Torigo & Tellus

Mest overvurderte konto - Witnere

Mest verdsatte spiller - Rock Lobster reddet en del HSer med sin magefølse :)

Hyggeligste spiller - Saltstytta, Må si jeg ble overasket over hvor hyggelig du var mens du knuste min HS 3/4 ganger.

Beste taktiker - Tyrion for å ikke ha wallet på første angrep (intern)

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Tellus! Til stor hjelp til oss Underdogs!

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - One, Bodan, Raaymen & TheDane

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - WO

Allianse

Beste allianse - WO

Mest undervurderte allianse - NB

Mest overvurderte allianse - BiG & Warlords

Beste defensive allianse - NB

Beste ledelse - Må jo bli Witnere og Martin P

Diverse kategorier

Beste manipulator - Hmmm

Rundens nykommer -Tellus

All respekt til... (spiller, allianse, konto) NB og DK som sto sammen med WO

Beste galler - Blitzkrieg, Cujo, Stark & Tyrion

Beste romer - Saltstytta, Rock Lobster og Tellus

Beste germaner - TheDane, Gurkha, Witnere & Gullet

Beste forumdeltaker - Meg, Når vi snakker allianse poster i WO så har jeg flest :)

Verdt å minnes: Hele WO, Beste og galeste gjengen jeg har spilt med noen gang. Dere er alle gale på forskjellige måter!

Beste hendelse - Når jeg var siste til å knuse Saltstytta sin sweep by. og Når Nissene gikk all in på tyrion men klarte det ikke :)

Verste hendelse - *Host BiG Host*

Beste bruk av artefakt - Tyrion sin spionart.

Verste bruk av artefakt - Hmm

Største tabbe - Stole på BiG sin WW hammer. Låne artefakt til Stark!

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -At warlords slettet. Og WO klarte å holde presset opp mot Nissene, Noe Krigsherrene ikke klarte

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi i WO var ikke ute etter å vinne serveren men heller skape en balanse mellom tyngde forskjellen på serveren. Syns vi vertfall gjorde det interessant!

Andre spillere som bør nevnes -Bodan, Må vel nevne deg å da! Super kar ;)
    One som har samarbeidet og stått på for både WO og NB! Etter det jeg vet er du en av de beste lederne i Travian Norge!

På denne måten kommer jeg til å huske s2: Morsom server! Vi i WO hadde det veldig morsomt. Og vi håper resten her også har hatt en fin runde. Bedre å krige litt igjennom serveren en å spille kjedelig simme server.
    1. S3, 2007 - 2008, Vunnet, Dominion, The Pro - Romere
    2. UK3X, Feb 2009 - Jun 2009, Vunnet, UV, Wedgie - Gallere
    3. S2, 2011 - 2012, Tap, Wolfpack Only, Achilles - Germanere
    4. S2, 2012 - 2014, Tap, Wolfpack Only, Greywolf - Germanere

Standard

Beste spiller - Rock Lobster, uten tvil! Den mannen har en usannsynlig krystallkule når det gjelder å sette forsvar!

Beste leder - One. Gjorde en fantastisk jobb med å holde NB sammen og motivere spillerne!

Beste defensive spiller - Stark, med god hjelp fra RL og One

Beste offensive spiller - Saltstytta, til sweepet ble nullet ut

Mest undervurderte konto - Vana. Kom tilbake etter å ha fått samtlige byer knust.

Mest overvurderte konto - Al Ghouti

Mest verdsatte spiller - Rock Lobster som def.koord, og One som alltid stilte opp!

Hyggeligste spiller - Tellus

Beste taktiker - Rock Lobster / Tyrion i tospann. Koordinerte det meste av off og def for WO.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren - One, uten tvil!

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - One, Raaymen, Vana, Saltstytta

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hele WO, så lenge Tellus ikke gjør backstabbing til en vane!

Allianse

Beste allianse - WO

Mest undervurderte allianse - NB

Mest overvurderte allianse - BiG

Beste defensive allianse - NB

Beste ledelse - BN. De holdt seg samlet, fokuserte 100% på WW, og vant serveren.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Achilles. Hopp-og-sprett diplomat og fikser!

Rundens nykommer -Tellus!

All respekt til... (spiller, allianse, konto) NB og DK som sto sammen med WO

Beste galler - Stark

Beste romer - Tellus

Beste germaner - Gurkha eller Gullet / HA

Beste forumdeltaker - Achilles eller Rock Lobster

Verdt å minnes: At WO tok ned RN. Plukket vekk sweep og aktive spillere, til bare skallet var igjen!

Beste hendelse - Nissenes forsøk på å ta ned Tyrion sin HS. 5 sweep utslettet, uten skade på et kornfelt! Epic fail...

Verste hendelse - Da det ble klart at BiG:
    1. Ikke hadde 1/4 av de sweepene de skrøt av
    2. Var komplett udugelige i angrep

Beste bruk av artefakt - Witnere sin byggeplan

Verste bruk av artefakt - Gurkha sin "Unik Solid" - ble aldri brukt!

Største tabbe - Stole på BiG sin WW hammer.

Viktigste begivenhet - Da WO sine sweep bare tok ned WW 10%, og krigen i praksis var over

Største overraskelse -At Warlords og DK ga opp mot nissene....

Hvorfor min allianse tapte/vant - Tja, 20:1 sånn ca? ;) Vi ble slått på produksjon og rent antall.

På denne måten kommer jeg til å huske s2: Nok en todelt server, dessverre, der den ene siden (Warlords / DK) ga opp ved første motgang. Men jeg har aldri før hørt om en server der 7 spillere herjer så mye med en sterk meta på 150+ i EG!

Standard

Knallinnsats: Saltstytta, og takk for hjelpa :)

Wilhelm - Silmarillion, over og ut :)

Standard

Gjøken

Beste spiller - Gjøken

Beste leder - Gjøken

Beste defensive spiller - gjøken

Beste offensive spiller - Sakshaug

Mest undervurderte konto - Virus

Mest overvurderte konto - TheDane

Mest verdsatte spiller - Capo

Hyggeligste spiller - Vera

Beste taktiker - Gjøken

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Gjøken

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Becks & co

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Sakshaug, Virus, Snake, oyoyoy og han andre der

Allianse

Beste allianse - Becks & co's.. husker ikke navnet

Mest undervurderte allianse - Warlords

Mest overvurderte allianse - RN

Beste defensive allianse - Warlords

Beste offensive allianse - Becks & co's

Beste ledelse - Warlords

Diverse kategorier

Beste manipulator - Hemmelig

Rundens nykommer - Sakshaug

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Warlords, som holdt kampen mot 3x flere spillere, mens de som omtaler warlords som "overvurdert" fikk bygge seg opp i fred og kjempe mot restene av BN/RN.. og ja fikk overta digge artefakter fra oss.

Beste galler - Gjøken (topp-5 angriper, nr 1 forsvarer samt topp-5 plyndrer alle ukene han spilte)

Beste romer - Sakshaug

Beste germaner - Becks

Beste forumdeltaker - Moi

Verdt å minnes - Gjøkens 3 artefaktkupp og vegging av alle besøk!

Beste hendelse - Gjøken tar styringen i Warlords snur serveren

Verste hendelse - Gjøken må prioritere det virkelige liv, og serveren blir skjev igjen

Beste bruk av artefakt - Hvem vet

Verste bruk av artefakt - Unik trening hos TheDane, som hadde utviklet angst mot å miste tropper

Største tabbe - At Warlords ikke knuse medlemmer som var mistenkt for spionasje -som viste seg å stemme

Største overraskelse - Nissene klaget på et tidspunkt om skjev fordelig av artefakter

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi Gjøken ikke kunne fortsette i ledelsen

Andre spillere som bør nevnes - ja, men har ikke tid

På denne måten kommer jeg til å huske s2: Backstabbing og 95% passive spillere med angrepsfrykt

Standard

laughing out loud, lissom

Standard

Verste bruk av artefakt - Unik trening hos TheDane, som hadde utviklet angst mot å miste tropper

ELSKER AT MAN FAKTISK TROR DETTE VAR EN GREIE :D

Lignende tråder

1. Den store Nomineringstråden
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 21: september 2015 - januar 2016
    Svar: 9
    Siste innlegg: 2016-01-08, 22:36
  2. Den store nomineringstråden
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014
    Svar: 13
    Siste innlegg: 2014-12-13, 00:53
  3. Den store nomineringstråden - server 4
    By The_Hulatron in forum S4 - runde 3: april 2010 - mars 2011