Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 28 av 28

Tråd: Problemet med nox?

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KapteinS. Vis innlegg
    Det er flott det ;) Men du vet iallefall basicen da. Du deffer ikke med klubber mot en som farmer deg med hester for å si det slik.
    Nei, det må man ha erfaring fra KFL for å gjøre

-----------------------------------------------------------

Muggen eller ei, op still has a point. Enten er det proffe allianser som er paranoide, eller store allianser uten gode ledere som slipper inn hva som helst?

Standard

Chrisfromnorway, Sist runde så merka du kansje det at Pro ikke var lukket allianse. For et EG det ble.

Vist jeg da tar med de som var i pro lenge, og som bytta litt frem og tilbake mellom WW alliansen og sånt, så var det vel 6 spillere som faktisk prøvde å gjøre noe.

Jeg hadde jo egentlig ikke tenkt å spille, men ble litt gira når dualen min fikk opp kontoen. Selv om jeg egentlig ikke hadde noe forhold til alliansen jeg var kommet inn i, eller hadde snakka med noen som helst der, så var jeg 100% innstillt på å gjøre det jeg faktisk kunne for den alliansen, Selv om jeg egentlig hadde bedre forhold til de i hurrdurr.

En ting er jo at jeg ikke ser sån ekstremt på meg selv som en god leder, men hadde jeg leda for eksempel pro sist runde, hadde jeg lett kicka 60% av alliansen.

og det er som 2rthunder sier, 10 spillere som hadde satt seg et mål om å vinne nox, har faktisk gode muligheter. Men det krever god planlegging, mye aktivitet, og en unaturlig god instilling.

Kan jo komme med et eksempel også. Nox6, Der var det en gjeng som tokk navn fra "Transformers" husker ikke helt allianse navnet, men de var vel godt under 10 i EG, og når serveren ble avslutta, så var det 3 WW'er rett forran verandre, det som vant selfølgelig, så kom det 2 andre som jeg tror var køa opp i 100, med eller uten + konto. og den lille gjengen der var noen timer unna seier. De hadde godt med deff, sweeps til å rense BP, WW, samt 1 god hammer, tror også de hadde noe mindre hammere/rammere også.

Det er jo flere her i tråden som spillte runden, så sikkert noen som kan fylle inn litt mere om det.

Men tilbake til deg Chris, bare å kalle meg arogant og mere om du vil, men nå som du fikk avslag fra en eller annen plass, hvorfor lager du ikke din egen allianse som du kan bygge opp selv? Vi andre er jo lukket så da kan du jo bare kjøre på å ta med deg alle du klarer.

Tenk om vi ikke er så egoister som lukker alliansene våre? vi tenker bare på dere andre som liker store allianser :)

Don't worry, be happy :)
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mordiiii Vis innlegg
    Nei, det må man ha erfaring fra KFL for å gjøre

-----------------------------------------------------------

Muggen eller ei, op still has a point. Enten er det proffe allianser som er paranoide, eller store allianser uten gode ledere som slipper inn hva som helst?
    Syns den underteksten din var sprek jeg Mordiii

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KaMiKaZe Bob Vis innlegg
    Chrisfromnorway, Sist runde så merka du kansje det at Pro ikke var lukket allianse. For et EG det ble.

Vist jeg da tar med de som var i pro lenge, og som bytta litt frem og tilbake mellom WW alliansen og sånt, så var det vel 6 spillere som faktisk prøvde å gjøre noe.

Jeg hadde jo egentlig ikke tenkt å spille, men ble litt gira når dualen min fikk opp kontoen. Selv om jeg egentlig ikke hadde noe forhold til alliansen jeg var kommet inn i, eller hadde snakka med noen som helst der, så var jeg 100% innstillt på å gjøre det jeg faktisk kunne for den alliansen, Selv om jeg egentlig hadde bedre forhold til de i hurrdurr.

En ting er jo at jeg ikke ser sån ekstremt på meg selv som en god leder, men hadde jeg leda for eksempel pro sist runde, hadde jeg lett kicka 60% av alliansen.

og det er som 2rthunder sier, 10 spillere som hadde satt seg et mål om å vinne nox, har faktisk gode muligheter. Men det krever god planlegging, mye aktivitet, og en unaturlig god instilling.

Kan jo komme med et eksempel også. Nox6, Der var det en gjeng som tokk navn fra "Transformers" husker ikke helt allianse navnet, men de var vel godt under 10 i EG, og når serveren ble avslutta, så var det 3 WW'er rett forran verandre, det som vant selfølgelig, så kom det 2 andre som jeg tror var køa opp i 100, med eller uten + konto. og den lille gjengen der var noen timer unna seier. De hadde godt med deff, sweeps til å rense BP, WW, samt 1 god hammer, tror også de hadde noe mindre hammere/rammere også.

Det er jo flere her i tråden som spillte runden, så sikkert noen som kan fylle inn litt mere om det.

Men tilbake til deg Chris, bare å kalle meg arogant og mere om du vil, men nå som du fikk avslag fra en eller annen plass, hvorfor lager du ikke din egen allianse som du kan bygge opp selv? Vi andre er jo lukket så da kan du jo bare kjøre på å ta med deg alle du klarer.

Tenk om vi ikke er så egoister som lukker alliansene våre? vi tenker bare på dere andre som liker store allianser :)

Don't worry, be happy :)
    nettop det jeg har gjordt da, og det var ikke noe personlig rettet mot noen. var holdningen om at man skal vinne med 20 spillere som har spilt sammen før og kjenner hverandre godt uten at man skal rekruttere. Den holdningen er et stort problem og bør egentlig viskes litt ut. jeg forstår deg godt med tanke Pro sist runde. men man kan vel gå litt i seg selv også? Hva kan Jeg gjøre for å forbedre disse spillerne? Hva kan jeg gjøre for å motivere dem når de får Hs'en sin knust? Jeg har spilt et par runder på comx nå før jeg kom tilbake
    nox for denne runden og jeg oppdager allerede at norske spillere har en verre tendens til å gi opp enn det lederne på comx har. Jeg prøver bare komme med noen forslag til hvordan vi som har spilt noen runder kan gjøre noen grep så de som spiller sin første runde greier å fullføre og kommer tilbake når nox starter opp igjen neste runde.

Standard

Larsen kjører solo og vinner, hades goes down :D
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    Larsen kjører solo og vinner, hades goes down :D
    Polakken kjører på! Larsen går ned..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av MrMoee Vis innlegg
    Polakken kjører på! Larsen går ned..
    Tenk å skryte på seg å være polakk da

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Tenk å skryte på seg å være polakk da

Er ej en polakk med no da? :O Har bere sagt at polakken kjører på..

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Svar: 20
    Siste innlegg: 2008-01-11, 22:38

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •