Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 28

Tråd: Problemet med nox?

Standard

OP

( ) Spot on
    (x) Muggen fordi han ikke fikk leke med de store guttene
    CRAZY LIKE A DAZY

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av sweet like candy Vis innlegg
    OP

( ) Spot on
    Telles kontoen din som en "stor gutt" da?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KapteinS. Vis innlegg
    Telles kontoen din som en "stor gutt" da?
    Er vel mer som en stor gud å regne.

Og btw, ikke så mye flørting med dama mi nå da...
    CRAZY LIKE A DAZY

Kokosbolle
    Guest

Standard

Er vel mer som en stor gud å regne.

Og btw, ikke så mye flørting med dama mi nå da...
    Dama di? Vi er jo forlovet. Tullebukk :>

Standard

KapteinS venter enda på søknaden din ;) vi er forresten ikke stengt for nykommere, her har vi tatt med den snille ulven.
    p.s er faktisk noen helt ferske hos oss. bare ikke 40 stk

Standard

OP

( ) Spot on
    Jo skal innrømme at avslaget på søknaden min var en motivasjons faktor for å starte denne tråden. men det er jo fullstendig usakelig kritikk. det har jo ikke vært en ordentlig kvalitets runde på nox på kjempe lenge, og da bør man jo spørre seg hvorfor. Jeg tror ikke lukkede allianser forbedrer nivået på serveren i det hele tatt, det har jeg ment lenge. Poenget mitt er at når allianser lukker seg på den måten blir det fort som det ville vesten for de uten all verdens med erfaring. ser jo allerede nå at allianser allierer seg i hytt og gevær viser null tegn til god organisering.
    kanskje hvis noen av de mer erfarene lederne hadde vært villig til å rekruttere litt så de fikk inn et par dedikerte nybegynnere hver runde kunne vi fått til en skikkelig god runde som avgjøres på slutten av EG istedet for før. at allianser detter av i EG er ikke fordi den ene siden spiller bra, men at den siden som detter av spiller dårlig. sånn er det rett og slett. Er ikke muggen nei bare en smule oppgitt over rekrutteringspolitikken blandt enkelte, den er en smule arrogant og korttenkt i mine øyne.

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Chrisfromnorway Vis innlegg
    Jo skal innrømme at avslaget på søknaden min var en motivasjons faktor for å starte denne tråden. men det er jo fullstendig usakelig kritikk. det har jo ikke vært en ordentlig kvalitets runde på nox på kjempe lenge, og da bør man jo spørre seg hvorfor. Jeg tror ikke lukkede allianser forbedrer nivået på serveren i det hele tatt, det har jeg ment lenge. Poenget mitt er at når allianser lukker seg på den måten blir det fort som det ville vesten for de uten all verdens med erfaring. ser jo allerede nå at allianser allierer seg i hytt og gevær viser null tegn til god organisering.
    kanskje hvis noen av de mer erfarene lederne hadde vært villig til å rekruttere litt så de fikk inn et par dedikerte nybegynnere hver runde kunne vi fått til en skikkelig god runde som avgjøres på slutten av EG istedet for før. at allianser detter av i EG er ikke fordi den ene siden spiller bra, men at den siden som detter av spiller dårlig. sånn er det rett og slett. Er ikke muggen nei bare en smule oppgitt over rekrutteringspolitikken blandt enkelte, den er en smule arrogant og korttenkt i mine øyne.
    Et tips til nye spillere (om de i det hele tatt leser på forumet her) er å kanskje starte den første runden sin som deff. Da tenker jeg på at de kanskje kan spørre litt rundt og høre om noen storspillere vil ha dem som personlig deffer. Da blir det ofte fortgang; de overlever runden, får tips av spillerne de deffer, kanskje de til og med får bli med i alliansen/underalliansen og de blir kjent med storspillere som igjen kan ta dem opp i senere runder. Samt at de også vil få en viktig rolle i EG. Enhver spiller med IQ over den gjennomsnittlige Paradise-deltager og med litt aktivitet vil kunne få til dette.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KapteinS. Vis innlegg
    Et tips til nye spillere (om de i det hele tatt leser på forumet her) er å kanskje starte den første runden sin som deff. Da tenker jeg på at de kanskje kan spørre litt rundt og høre om noen storspillere vil ha dem som personlig deffer. Da blir det ofte fortgang; de overlever runden, får tips av spillerne de deffer, kanskje de til og med får bli med i alliansen/underalliansen og de blir kjent med storspillere som igjen kan ta dem opp i senere runder. Samt at de også vil få en viktig rolle i EG. Enhver spiller med IQ over den gjennomsnittlige Paradise-deltager og med litt aktivitet vil kunne få til dette.
    jeg her helt enig i dette, en middelmådig deffspiller er langt mer nyttig for en llianse enn en middelmådig offspiller... dessuten er det langt lettere å bli verdsatt som en deffspiller når du nettop har startet

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Black Widow Vis innlegg
    Jeg er forholdsvis ny enda, og leser faktisk forumet, KapteinS
    Tror da ikke det er din første runde om du regga på forum for over et år siden? Var mer rettet til folk som ikke helt vet hva travian går ut på :)

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Black Widow Vis innlegg
    Har spilt en runde på comx for et år siden, og det er det
    Og vil vel ikke påstå at jeg vet alt om travian etter kun en runde der. At jeg skrev her var bare ment som en vennlig hilsen om at det er nye som følger med på forumet også
    Det er flott det ;) Men du vet iallefall basicen da. Du deffer ikke med klubber mot en som farmer deg med hester for å si det slik.

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Svar: 20
    Siste innlegg: 2008-01-11, 22:38

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •