Side 31 av 112 FørstFørst ... 2129303132334181 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 310 av 1112

Tråd: Det ryktes at på NOX 13...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Stian - Triggerhappy Vis innlegg
    Skal være ærlig med deg gutten min. Jeg har brukt spioner mange ganger.. Folk har en lei vane å kontakte oss med info..
    Kan lære deg en ting.. et triks for å se når spillere er online er å se på pop økning.. det siste døgnet før jeg tok treneren din så økte du ikke om natta.. Så da fant vi fort ut at du ikke spilte natt :)

Prototype
    Var ikke dette jeg hintet til denne gang, men annen greie der slike metoder er bevisst brukt. Spiller forresten ikke på den kontoen som mistet treneren :) Har personlig aldri brukt slike metoder for å ta ut spillere enten det er artefaktjakt eller hs grusing. Å bruke info som brått dukker opp er jo opp til deg å vurdere bruke ;)

Smaker det like godt å legge en hs i grus som følge av skittent spill som om du klarer ta den pga godt spill? Ja er nok ditt svar der, hs ble jo gruset...

PS: Jeg kunne vært pappan din jeg ;) Har en sønn som er eldre enn deg

Standard

Travian er et krigsspill. Info er en del av spillet og vil alltid være det.

Så for meg er ikke info skittent spill..

Folk har forskjellige meninger og hadde jeg hatt samme mening som deg der, så ville vi begge tatt feil :D

PS: Jeg kunne vært sønnen din jeg ;) Har en far som er yngre enn deg

Standard

Ryktes at Prototype spiller et forferdelig skittent spill. Prøver å overtale ulike spillere om inside info innad i alliansene. En skam :(
    Sånn hadde jeg aldri trodd om gode spillere, svært skuffet :( Noe så usportslig tar jeg avstand fra

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Davids Vis innlegg
    Ryktes at Prototype spiller et forferdelig skittent spill. Prøver å overtale ulike spillere om inside info innad i alliansene. En skam :(
    Sånn hadde jeg aldri trodd om gode spillere, svært skuffet :( Noe så usportslig tar jeg avstand fra
    Det er i såfall et feil rykte, men som om jeg bryr meg om hva du tror ryktes :D

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Davids Vis innlegg
    "Gode"??? Å jukse er vel ikke synonymt med å være god?
    CRAZY LIKE A DAZY

Standard

Jeg trodde Prototype var en god spiller. Men jeg ser nå at han ikke er det :(

Standard

Ryktes at Davids griner og syter som en liten unge.

Standard

Det ryktes at i krig og kjærlighet er alt lov

BerserkBerserkBerserk Elum sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2009
    Sted
    Trondheim

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av rex2499 Vis innlegg
    Det ryktes at i krig og kjærlighet er alt lov
    Ryktes at du har rett! Jeg personlig ville ikke ha jublet høyt om vår ally hadde vunnet pga av juks, men det er nå min mening da ;)
    S1 TTDiablo - Elum S4:hoho
    Nox5:Drops(quitted) - Nox6:Elum - Nox7:Elum - Nox8: Hoho - Nox9: Sweephunter - Nox10: Lord Flashheart - Nox11: Mr Williams - Nox12: mr mousebender - Nox13: Hertug Skakke - Nox14: Romulus & Remus

Standard

Det ryktes at allianser blir splittet/endret/oppløst så mye at jeg ikke vet hvordan serveren ligger ann :S
    Just because science so far has failed to explain something, such as consciousness, to say it follows that the facile, pathetic explanations which religion has produced somehow by default must win the argument is really quite ridiculous
    -Richard Dawkins

Side 31 av 112 FørstFørst ... 2129303132334181 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Det ryktes at....
    By Aspires in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 1261
    Siste innlegg: 2013-01-10, 21:23
  2. Det ryktes at..
    By Miss Tick in forum Server 4
    Svar: 642
    Siste innlegg: 2013-01-04, 10:28
  3. Det ryktes at.....