Side 3 av 112 FørstFørst 123451353103 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 1112

Tråd: Det ryktes at på NOX 13...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av mona-jeanette Vis innlegg
    Jeg liker å ta noobs under mine vinger <3 Denne runden vinner noobsa, ryktes det ;p

Det rykter også at jeg ikke ønsker å la det ligge, kjære KapteinS ;)
    For noen backstabbing var det aldri ment som, om jeg ikke har misforstått noe?
    Det ryktes at zitrus er veldig nysgjerrig på hva som har sjedd mellom MJ og kaptein S... fortell fortell, vent litt må hente popcorn først.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av zitrus Vis innlegg
    Det ryktes at nye spillere skremmes av slike kommentarer da:( Alle nye får jo ikke en sjanse engang til å spille en hel server. blir jo konstant bombet/farmet hvis de ikke blir tatt under vingene til en av de gode gamle. Så om alle heller kunne lært opp noen til å bli like"gode" som seg selv før de slutta hadde vi fortsatt hatt ett brukbart nivå her i norge også.
    Nå er det jo faktisk ikke så lett å bare plukke ut en hvilken som helst noob for å lære dem opp.
    Har vel prøvd meg på 10 stk vil jeg tippe, 1 har lært seg allt jeg kan, klarer det når han gidder, 6 av dem gadd rett å slett ikke. og de 3 siste er jo brukbare men kan jo forbedres.
    Men nå er jo ikke jeg noen ordentig ræser i starten heller da.
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Enig i det Bob skriver her.
    Flesteparten gidder rett og slett ikkje. Finnes alltid noen, men ikkje alltid like lett og finne

Standard

En gang skal jeg melde meg som noob in training for nox..

Må jo prøve det også engang før jeg pensjonerer meg
    Nå tar det helt av.. alt for mange servere alle skal få!!!

Standard

kan ikke du lære meg å spille travian, kamikaze bob?

Berserk mona-jeanette sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2008
    Sted
    Hamar

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av zitrus Vis innlegg
    Det ryktes at zitrus er veldig nysgjerrig på hva som har sjedd mellom MJ og kaptein S... fortell fortell, vent litt må hente popcorn først.
    Det rytes at vi hadde ett romantisk forhold :o
    I am not The Beauty, but The Beast...

Standard

Ontopic.
    Det ryktes at DL kan vinne denne runden hvis de avslutter konf med PRO(simsim).
    CRAZY LIKE A DAZY

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av sweet like candy Vis innlegg
    Ontopic.
    Det ryktes at DL kan vinne denne runden hvis de avslutter konf med PRO(simsim).
    Det ryktes at dette ikke er den Pro vi kjenner fra forrige runde, men heller en kopi startet av et par spillere som tror de er flinke (tror de spilte sin første omgang forrige nox)

Vent, hva? DL? :S Har ikke dere startet opp HurrDurr under det flotte navnet "Terror Reborn!" da? Eller...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KapteinS. Vis innlegg
    Det ryktes at dette ikke er den Pro vi kjenner fra forrige runde, men heller en kopi startet av et par spillere som tror de er flinke (tror de spilte sin første omgang forrige nox)

Vent, hva? DL? :S Har ikke dere startet opp HurrDurr under det flotte navnet "Terror Reborn!" da? Eller...
    Det ryktes at jeg svarer med sitat, for da behøver jeg ikke starte posten med "det ryktes at"...

TR er ikke en fortsettelse av HurrDurr, selv om noen spillere var der forrige runde.
    Tr har ikke tenkt å vinne denne serveren, men du skal ikke se bort fra at vi kommer til å støtte/hjelpe en gjeng svake spillere med gode intensjoner bare for gøy.
    DL så gøyale ut i mine øyne, men hvem vet...
    CRAZY LIKE A DAZY

Standard

Moderator kommentar: Lilith
    Minner om at dette er en ryktetråd for rykter på nox serveren. Den er ikke en diskusjonstråd ang mod og mh. Minner om reglene § 2 - Moderering og § 5d - Ban/utestengelser. Saker som gjelder mh og spillet skal aldri diskuteres her inne, de skal tas med mh på den aktuelle server. Det samme gjelder moderatorene. Lurer du på noe ang moderatorene eller de som er mh, send en pm og spør: Men denne tråden eller andre tråder er ikke riktig arena for dette.
    Har du et spørsmål? Du kan finne svaret her: T4 OSS, T3 OSS
    Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Side 3 av 112 FørstFørst 123451353103 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Det ryktes at....
    By Aspires in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 1261
    Siste innlegg: 2013-01-10, 21:23
  2. Det ryktes at..
    By Miss Tick in forum Server 4
    Svar: 642
    Siste innlegg: 2013-01-04, 10:28
  3. Det ryktes at.....
    By Alexxi in forum S1 - runde 5: september 2011 - juni 2012