Det ryktes at jeg ikke hadde en eneste arte ved byen min, og alle artene jeg gikk for ble tatt :(
Da ryktes det videre at noen må forvente besøk i en av de nærmeste nettene, ingen er trygge!![]()
Det ryktes at ingen tar unik sterkere bygninger.
Ingen som skal ha WW?
Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff
Ryktes at Tjukken er en koselig kar
Just because science so far has failed to explain something, such as consciousness, to say it follows that the facile, pathetic explanations which religion has produced somehow by default must win the argument is really quite ridiculous-Richard Dawkins
Det ryktes at dette formet er dødt... 3-6 postere og det er det, ikke så morsomt å leseverdig som det en gang var... trist :(
I am what I am, and what I am needs no excuses
Muha! :D (dance) det rygtes at prototype har været flinke i nat! Hatten af for flot arbejde! (flex) (hasselhoffmode)
Pusling (nox6) - Cassandra (nox7) - Dumino (nox8) - Thea (nox9) - Hasselhoff (sez11?) - Tamar (nox10) - Bestemor (nox11) - munkholm/big.bad.wolf (nox13) - Nikita (nox14)