Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 18 av 18

Tråd: Sws newsletter's

Standard

Gleder meg til planen vår skal fullbyrdes med tanke på alle de unike...blir lett...har alt spionert 2 av de unike...og det er jo latterlig lite tropper som er satt inn der i alle fall...moahahaha...

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Behemot Vis innlegg
    Gleder meg til planen vår skal fullbyrdes med tanke på alle de unike...blir lett...har alt spionert 2 av de unike...og det er jo latterlig lite tropper som er satt inn der i alle fall...moahahaha...
    To much fighting, dont like.

Men faktisk giver det fint vores syn på serveren som jeg tror den er. Alt for lidt deff i forhold målt mod den mængde off og i særdeleshed hammere jeg tror der er.
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alexsio Vis innlegg
    Hvem har de lært av? Ser på s2forumet(ikke at jeg er så kjent der.) Men ser ikke no slikt. Uannss så er Bare mg, super kul!
    Det er fordi s2 forumet var dødt før serveren i det hele tatt kom igang.
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bare mg Vis innlegg
    Booster hentet stor korn, og denne skal brukes slik at den kommer alle i alliansen til gode, hmm.. lurer på om noen hermer etter NB på forrige s1 og noens unike bruk av unik korn der..
    Spilte ikke booster på Clooney kontoen forrige s1? I såfall gjentar han bare det han gjorde forrige runde... Ikke at det er noe negativt i det, Clooney kontoen er nok den beste kontoen jeg har opplevd til nå på norske servere

Sitat Opprinnelig skrevet av Bare mg Vis innlegg
    [13:44:08] sexy: Dumme meg....Jeg bombes jo vek et par byggninger for 3 sek siden :(
    Hmm, er det bare meg eller ser det ut til at dere i "make love, not war" går imot prinsippene deres her? Fydda Sexy!
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Berserk kcirtap sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Molde

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Blaise Vis innlegg
    Hmm, er det bare meg eller ser det ut til at dere i "make love, not war" går imot prinsippene deres her? Fydda Sexy!
    Neida vi går ikke imot våre prinsipper, jeg var bare dum som ikke lukket døren ordentlig etter meg, og "Jeg bombes" er et lite utrykk jeg brukte på hvordan byen min så ut da jeg kom hjem og fikk øye på hva kattene mine hadde gjordt Men elsker fortsatt mine kjære små katter selv om de bruke akademiet som klorestolpe og er fortsatt like glad i dem etter de veltet den ene siloen min. I still Love them sooo mutch!! <3

Har også brukt litt tid på å gjøre siloen mine litt større og mer solide så katene mine ikke skal komme borti å velte den igjen. Kan jo være livsfarlig det, tenk om siloen hadde falt på noen

Mvh
    Patrick // Sexy

Patrosha |R1 - s1|
    Kcirtap |R1 - s4|, |R2 - s4|, |R4 - s3|
    Unstoppable |R8 - NOX|

Standard

Det var vel egentlig det jeg regnet med. Nå må dere se og få litt kustus på kattene deres da. Ryktes at de sovner stille inn om de blir sultne nok. Kanskje det er en løsning om de blir litt FOR slemme?

Standard

LIMITIED EDITION - ON SALE - 99% OFF ELLER VAR DET DEFF...

Etter flere etterspørsler om flere sws newsletter's så har noen endelig våknet fra en altfor lang juleferie.. Å siden Ivoh er så awesome, skal jeg dedikere denne utgaven nettopp til han

Det hendte i de dager at vi i sws, begynte å kjede oss litt igjen, etter en lang og kald juleferie, har vi endelig våknet og ribbefettet er vasket ut av grytene.. Pinnekjøttet er spist opp og det er bare beinet igjen av fenalåret...

En lever lenge på kjærlighet men å koke suppe på knokler og bein er ikke noe å skryte av, så fra nå av skal vi i sws begi oss ut i fjerne strøk og prøve ut en nydelig indisk kyllingsuppe, med masse chili og ingefær i.. husker at en av danskene i sefi/LG var glad i suppe. Så skal spare litt til de.

Tja, hva har vi gjort den siste tiden... Vi har ekspandert litt, fordi vi kan.. Vi har tatt inn to flotte kontoer i sws..

Is not here, Nope. - Neversaynever - Vi vet ikke hva denne kontoen gjør her, men vi tok han inn så han skulle slutte å farme oss
    The Schizophrenic - Pompel.. De har fått navnet pga sin unike bruk av skype

Vi hadde også en gjesteopptreden av kritikern, en sådan hyggelig en, men jeg fikk ikke lov å beholde han... Det var litt kjedelig, er sikker på at kritikern er ekte sws materiale.. Å jeg kjenner jeg savner han litt allerede. Du skal absolutt ha att du er den beste off spilleren gjennom tidene, det krever skills å slakte tropper som du har gjort!

Men vi i SWS skal ekspandere enda litt...VI har hatt dype samtaler med NB.. Faktisk har vi vår egen metachatt!! Alle allianser med respekt over seg selv har egen metachatt.. Vi har involvert noen spillere fra andre allianser også, men det er bare for syns skyld å for at spionene skal tro de er med på en ekte allychat.

Det som kommer til å skje nå fremover er at vi i sws skal spre vår kjærlighet for NB enda mere. Koordinerte off aksjoner med NB sitt off og våre kjærlighetssanger kommer til å prege serveren fremover...

All denne kranglingen på forumet mellom ett gitt sws medlem og ett annet NB medlem er selvsagt bare med kjærlighet.. Det er ett spill for galleriet og vi har storkost oss vår metachat mens det har stormet på forumet..

Den neste på rekrutteringsslisten vår er Ivoh.. O store kriger, du skal temmes i kjærlighetens lenker hos sws..

Men. sånn ellers...

Vil SWS stå nøytrale resten av runden, har vi egentlig noen tropper å hva slags tropper er dette... Vi har venner i alle leirer og vi tenker at å velge en side er vanskelig. Det er mulig at vi må bruke tiden frem til byggeplaner slippes med å tenke på hvem vi ønsker å leke med..

Jeg kan lette litt på sløret, det er noen vi vil leke mer med enn andre.. Det er også noen vi faktisk har lyst å leke litt krig med.. Det er ikke umulig at vi har løyet litt og har små sweeps som vi vil plage fienden inn i evigheten med..

Så hvem er fienden, hvem vil leke?
    Nå tar det helt av.. alt for mange servere alle skal få!!!

Standard

FU vil leke! Gi meg et tidspunkt dere kommer på besøk og jeg skal sørge for at kun FU medlemmer vil stille i forsvar. Utfordringen er gitt. Prisen er en kornartefakt. Ønsker dere velkommen på besøk.

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •