Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 17 av 17

Tråd: Den store nominasjonstråden - NOX

Standard

Spiller Isulven

Beste spiller -Alaric

Beste leder - Mette, Hilda og Larsen

Beste defensive spiller - Swenor Jr // Ninja Turtle

Beste offensive spiller - Alaric grattis med ny rekord glunta

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto - Good Farm god andre plass Nolove

Mest verdsatte spiller - Mette på Bytch ingen tvil om at hun har ett klart hode;p

Hyggeligste spiller - Annicen på Ninja Turtle

Beste taktiker - Kim og Per på Alaric

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Alaric som redder dagen med og ta ut myyye off;)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Kim,Per,Mette,Hilda,Umma,Annicen,Tat med flere;)

Allianse HurrDurr

Beste allianse - HurrDurr

Mest undervurderte allianse - SEE mye morsomt der i gården:)

Mest overvurderte allianse - Pro/Black (usynelig når det gjaldt som mest)

Beste defensive allianse - Mermaids/SEE

Beste offensive allianse - HurrDurr

Beste ledelse - HurrDurr

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer - Møøø

Beste germaner - Alaric

Beste forumdeltaker - Plopp//Mordii

Verdt å minnes

Beste hendelse - Alt etter klokken 11 på felles;o

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe - Ikke klare å produsere mer deff..

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - At det faktisk var litt deff igjen på kontoen.

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes - Kim, Per, Trygve, mette, hilda, umma, Hades, Annicen, Tat (god på kornmas).

På denne måten kommer jeg til å huske Nox12... --- Siste runde?
    Nox 2 - Isulven Nox 3 - Isulven Nox 10 - Isulven Nox 11 - Isulven Nox 12 - Isulven Nox 13 - Isulven Nox 14 - Isulven Nox 15 - ?

Standard

Spiller Bytch|Mette
    Da var endelig runden over og nominasjonene er i gang, synes dette er noe av det vanskeligste med hele servere og lar derfor ofte være. Men føler meg litt forpliktet denne gang. Først en kort eller lang WW oppsummering. Galskapen begynte lenge før server start når Larsen ” lurte meg til å holde WW” fikk med meg de vidunderlige dualene mjød drikker Hilda og vin nyter Umma. Nuss og klem til begge to.
    Når vi nærmet oss EG å BP skulle hentes må jeg ærlig innrømme at håpet om seier ikke var så stort. Vi feilt med beregning av tropper å det ble litt kluss frem og tilbake. Og den først store takken går til DenSorteDame og wollywella som brukte tid og ressurser for å hjelpe oss ut av knipen. Forventet meg et spennende EG som skulle holde meg og andre våkne om natten med kuttinger, vegger og motangrep. Skuffelsen var stor når dette aldri kom. Har vært en spiller som har prøvet å fake oss regelmessig og skapt bitte litt spenning inni mellom, all honnør til henning på NewAxe. Uten om dette har egentlig EG bestått av å få nok korn til troppene og deff til WW. Ble litt sur når vi tatt ned til LV 86 og serveren ble dratt ut.
    Ellers må jeg få takke de spillerne som har stilt opp og hjulpet oss med WW sitting og planlegging.

Larsen du er topp å holder oss i ørene når vi vil gasse på.

Trygve hva skulle Umma og Hilda gjort uten deg når jeg og Rob var på ferie
    Kathrine som stilte opp når vi trengte hjelp

Og til slutt og ikke minst ROB, hadde ikke klart oss uten deg og din konto. Din og vår konto har vært den perfekte match som WW team. Både når det gjelder plassering og online tider. Du er bare KONGE

Puma som passet på BP nummer 2 alene og Kupcake som plutselig hadde en når vi trengte det som mest.

Alaric for rensking av Bp og WW.

Og for og ikke glemme alle dere som time etter time har sendt korn og tropper til WW. DERE er bare FANTASTIKE digger dere alle. WW nox 12 var barnemat i forholdt til nox 11 der jeg var sitter de siste ukene. For en fantastisk gjeng

Beste spiller – Alaric

Beste leder - Vil vel si at det ikke var noen spesiell bra ledelse denne runden, men vil fremheve Kim på Alaric for sine forsøk på å få i gang masse off-aksjoner, og fikk han ikke noen med seg fikset de bare alt selv. Ellers var vi nok litt sommer sløve og var for lite synlige

Beste defensive spiller - Vi i fikk vel aldri prøvet oss sikkelig. Men Puma med alle sine spyd, Mr.mousbender og Ninja Turtle med alt sitt deff bør fremheves. Hva skulle WW kontoen gjort uten dere? Og all honnør til Sweenor og Jr som til tider fikk gjennom gå, men de reiste seg igjen

Beste offensive spiller - Alaric ingen foran, ingen bak og ingen ved siden av

Mest undervurderte konto - Moffel
    Mest overvurderte konto – Vill vel si alle de store kontoene hos våre fiender, ikke en sikkelig hammer fikk vi se

– Off denne er vanskelig, men for meg er det bare et valg så lenge vi spiller på samme server. Snorre og JB digger dere

Hyggeligste spiller – Rob++++ mange fler

Beste taktiker – Alaric med Kim og Per. HH med Larsen

Rundens joker - Når GF ble utestengt.

Allianse

Beste allianse – Hurrdurr med alle sine allierte

Mest undervurderte allianse – Mermaids

Mest overvurderte allianse - PRO med sine allierte

Beste defensive allianse – Deffing, kutting, tøm og røm har det vært lite av denne runden

Beste offensive allianse –HurrDUrr

Diverse kategorier

Beste manipulator – Denne var ikke lett. Nemi før hun sluttet

Rundens nykommer – Knoll&Tott

All respekt til... Alle i vår leir, vi ga aldri opp å det sikret oss seieren

Beste galler – DenSorteDame

Beste romer - Denne var vanskelig

Beste germaner - Alaric

Beste forumdeltaker – Plopp og Larsen

Verdt å minnes

Beste hendelse – Når vi viste seieren var i boks to timer før LV 100

Verste hendelse
    – Når jeg ble nedstemt og vi inn gikk samarbeid med Ragnarok

Beste bruk av artefakt
    – Alaric`s speed

Viktigste begivenhet
    – Når GF ble bannet, dette snudde nok serveren litt på hodet i forhold til styrkeforholdene i allyene

Største overraskelse - Når vi avsluttet med 7 WW

Hvorfor min allianse tapte/vant – Vi vant pga den store innsats viljen hos oss alle. Og ikke minst utholdenhet og stahet hos mange spiller

Andre spillere som bør nevnes – off må vel nevne noen/mange her, men i redsel for å glemme noen lar jeg være

På denne måten kommer jeg til å huske Nox12...
    Lurer ennå på hvor angrepene mot WW kontoen har blitt av?
    Og alle fiendens hammere har de brent inne?
    En kjempe gjeng som ble godt sammen sveiset etter hvert, her var det ikke snakk om mitt og ditt. Alt hadde vi felles.

Takk til dere alle for en kjempe innsats

Standard

Spiller Møøø

Beste spiller - Alaric

Beste leder - Hurrdurr sin ledelse, larsen har vel sidestykker, men de viste seg ikke på vår side.

Beste defensive spiller - Galatica, har jo hørt noen rykter.

Beste offensive spiller - Alaric uten tvil.

Mest overvurderte konto - NoLove, 4 stk på kontoen, 2 deffkontoer, og ikke klare wavebreake croplocking på HS i første omgang, og så få den nulla.

Rundens joker - Alaric, vist vi da for eksempel hadde hatt den kontoen i pro, så ville ivertfall mye snudd, kansje ikke hele runden, men sansynligvis ganske mye.

Spillere jeg vil spille med senere - Jeg liker jo helst små allianser, så da går jo det ganske dårlig.

Allianse

Mest undervurderte allianse - Husker ikke navnet på alliansen, men Puma var i den med 2 andre største delen av runden.

Mest overvurderte allianse - Pro

Beste defensive allianse - Nå hadde vel ragnarokk ganske mye deff, og de klarte seg jo greit nokk.

Beste ledelse - HurrDurr

Diverse kategorier

Beste galler - Good Farm, de ble banna, var ikke alverdens av ledere, men de klarte å kjøre den beste galler kontoen denne runden. og selv med allt det de brannt inne med, så har de vel ordna mere en de andre gallerne.

Beste romer - Er ikke sikker på antallet av deff og sånt som folka i HurrDurr hadde, men både speedoo og mr mousebender hadde godt potensiale. Ser mange skriver meg, men nå kom vel deffen aldri på riktig plass til riktig tid, fikk ordna litt med offen, men det var ikke så mye å skryte av.

Beste germaner - Alaric

Beste forumdeltaker - Plopp

Verdt å minnes - gjennomføring i T4 Farming.

Beste hendelse - Å lage konto å drite fullstendig i den, hadde jeg gått inn får det så ville jeg sikkert ikke fått Cow inn på kontoen. og det var jo han som ordna hele greia, 3-4 uker etter han gikk inn på kontoen med 2 byer og noen tusen deff tropper, var den fullt i gang med 1 sweepby, top10 plyndrere og prodda deff i flere byer bare på farmingingen.

Beste bruk av artefakt - Unik raskere tropper

Verste bruk av artefakt - Ser flere sier Unik troppetrener, men føler det blir helt feil. Immortalls hadde vel 3 gode/greie sweeps. Galatica hadde masse deff. Kunne blitt brukt bedre, men det var ivertfall ikke den værste.
    Vil jo for eksempel si at salg av en bestemt liten troppetrener var værre. Kan lett finne noen andre eksempler som er bedre en unik troppetrener.

Viktigste begivenhet - TO på GF sitt WW.

Største overraskelse - ble veldig oversaket over nullingen på NoLove sin sweep/HS. dere hadde da deffere.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Ledelsen var ikke mye synlig, før langt uti EG, men må jo også si at flesteparten av spillerne ga fullstendig blaffen i alliansen. Jeg prioriterte kontoen til nattkryperen langt mere en alle andres. Selv om jeg hadde deffen løpendes som noen gale rundt omkring.

Andre spillere som bør nevnes - Dan på nobody vil jeg nevne, virket for min del som en veldig anonym konto, men ivertfall så fikk Dan lov å kjøre på med offen i 3 dager, før han skulle på ferie. JFF mista vel godt over 15k pop de dagene, ble vel resslocka 2 hele kontoer, samt en annen ble veldig bomba + et ganske fint sweep ble vel tatt over om jeg ikke er feilinformert.

På denne måten kommer jeg til å huske Nox12... Latmannsrunden.
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Kokosbolle
    Guest

Standard

Spiller - Waldoo

Beste spiller - Alaric (Good Farm før de ble banna)

Beste leder - Team Aifikraaka med tanke på alt de klarte å organisere og få til på tross av all motgangen.

Beste defensive spiller - Red!! ;)

Beste offensive spiller - Er vel et ganske soleklart svar på det: Alaric.

Mest undervurderte konto - Hadde lyst til å skrive meg selv... men får vel kanskje skrive Blazers. Ganske enkelt fordi det var en spiller jeg trodde var en amatør som kom til skade å angripe folk i alliansen vår som jeg deretter rensket godt over 3/4 av armeen til (med plyndring!), men som få uker etterpå gjorde det godt på farming. Skumle folk. :P

Mest overvurderte konto - Snowball... herregud..

Mest verdsatte spiller - Team Aifikraaka, for at de gjorde et ærlig forsøk.

Hyggeligste spiller - Er så mange det... kan ikke stikke ut noen her.

Beste taktiker - Hvem det enn var i Alphas som styrte med taktikken. Deg må det være.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Good Farm, når de ble bannet.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Folka i Alphas?

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Perry, Red, Ondskap, Håndtrold og Gottlieb36.

Allianse

Beste allianse - HurrDurr var vel "best", men jeg vil allikevel påstå at Alphas var bedre når det gjaldt som mest for deres skyld.

Mest undervurderte allianse - Tør jeg påstå DoW? ;)

Mest overvurderte allianse - Pro var nok kraftig overvurdert. Ble selv overrasket over hvor slappe de faktisk var etter at de mistet GF.

Beste defensive allianse - Alphas. Hands down.

Beste offensive allianse - HurrDurr/Hurr (Hvor enn man vil plassere Alaric)

Beste ledelse - Rent totalt sett hadde kanskje HurrDurr den beste ledelsen.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Just me / mona-jeanette...

Rundens nykommer - Håndtrold! :)

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - All respekt til Team Aifikraaka og resten i Alphas. Fikk oss med i spillet igjen for en liten stund :)

Beste galler - Good Farm

Beste romer - Red

Beste germaner - Alaric

Beste forumdeltaker - Dere er alle kjedelig!

Verdt å minnes

Beste hendelse - Beste hendelsen var kanskje at vi i DoW vegget sweepet til Happy tidlig om morgenen :)

Verste hendelse - Good Farm ble bannet (selv om jeg tilbake da holdt med HurrDurr pga. jeg trodde at Pro var sterkere enn dem)

Beste bruk av artefakt - 5x bygning på VU. Æsj.

Verste bruk av artefakt - Ingen anelse.

Største tabbe - Good Farm ble bannet?

Viktigste begivenhet - Var vel at runden til slutt ble ferdig.

Største overraskelse - Største overraskelsen jeg fikk var da jeg innså at Pro ikke var så sterke som jeg trodde.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi hadde aldri ambisjoner om å vinne noe. Vi startet halvveis ut i runden som en liten allianse med kun 3-4 spillere som hadde litt erfaring fra før. Deretter rekrutterte vi en god del nybegynnere for å hjelpe dem litt i spillet og lære dem hvordan spillet fungerer osv.. Etter hvert innså vi at vi begynte å få en del tropper innadbords, så vi søkte litt rundt om det var noen som trengte litt hjelp til å vinne, men da ingen ville ha hjelp av oss tenkte vi bare å drite i det, helt til Alphas kom og spurte om vi ville være med dem å bygge et VU for moro skyld. Det ville vi, og alle så vel at det gikk som det gikk. Aldri noen ambisjoner om å vinne som sagt.

Andre spillere som bør nevnes - Dere som bør nevnes er nevnt ;)

På denne måten kommer jeg til å huske Nox12... - Kjedelig runde med overraskende enveiskjøring. Usj.

BerserkBerserkBerserk Elum sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2009
    Sted
    Trondheim

Standard

Mr Mousebender

Beste defensive spiller -Hmm.. Sparta kanskje... mye phal på den acc :)

Beste offensive spiller -Alaric - Grattis med ny off rekord(selv om at jeg mener at T4 er et "annet" spill - som er mye mere vanskelig å få til så mye off poeng)

Mest verdsatte spiller -SweNor / jr

Hyggeligste spiller -Hilda

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle i HurrDurr

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - HurrDurr (og allierte)

Beste galler -Jr

Beste romer -Ninja

Beste germaner -Alaric

Beste hendelse - TO på ww'et til GF.

Verste hendelse -Kontoen vår "falt" i dårlige hender.

Største tabbe - Bytte pw minst 1 gang i uka ;)

Viktigste begivenhet -ww nivå 100 (er jo det som viktigst - i mine øyne ihvertall + å ha det artig)

Største overraskelse - Fikk ikke brukt mine kutte egenskaper så mye. Første runde man faktisk "kunne" sove hele natten, uten frykt for at acc skulle bli utsatt for angrep.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Bra ledelse - flinke medspillere.

- Dette blir den runden jeg personlig kommer til å huske best.
    Skulle jo ha pause denne runden!! men min faste dual hadde sagt ja til å lage en deff acc. Men som alltid, blir det jo ikke 100% deff ;)

Moderator kommentar: Lilith
    § 5d - Ban/utestengelser
    Blokkeringer (utestengelser/bans) gjort på forumet, IRC eller i spillet skal ikke tas opp eller diskuteres på dette forumet.
    Sist endret av Lilith : 2012-08-18 kl 20:49
    S1 TTDiablo - Elum S4:hoho
    Nox5:Drops(quitted) - Nox6:Elum - Nox7:Elum - Nox8: Hoho - Nox9: Sweephunter - Nox10: Lord Flashheart - Nox11: Mr Williams - Nox12: mr mousebender - Nox13: Hertug Skakke - Nox14: Romulus & Remus

Standard

Er på tide at jeg også legger inn et innlegg her nå synes jeg. Har vært i militæret de 3 siste ukene, så har kun stått på sidelinjen og sett innspurten (inngåingen) i endgame.

Spiller - Per/Booker @ Alaric

Beste spiller -Alaric

Beste leder - Synes Mette gjorde en god og stabil lederfigur gjennom hele runden.

Beste defensive spiller - setter en knapp på kjøttgardin som startet sent, men likevel produserte haugevis med spydmenn

Beste offensive spiller - Alaric, fantes ikke noe motstykke

Mest undervurderte konto - Jedimaster

Mest overvurderte konto - NoLove, latterlig konto

Mest verdsatte spiller - Kim og Fillip på Alaric som holdt gassen trøkt inn de siste ukene etter jeg dro

Hyggeligste spiller - Kim, Fillip, Larsen og Plopp. Felleschaten vår holdt humøret oppe i de sene nattetimer.

Beste taktiker - Kim og meg selv, med hjelp fra Larsen hadde vel mye av skylda for at utallige Pro/Pros hovedstader og offbyer forsvant og spillere slettet.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)
    Alaric

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Nattkryperen

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Kim, Fillip, Larsen, Plopp og Nina :)

Allianse

Mest undervurderte allianse - SAA

Mest overvurderte allianse - Pro

Beste defensive allianse - SAA/DU

Beste ledelse - HurrDurr

Diverse kategorier

Beste manipulator - Good Farm forsøkte vel et par ganger, men gikk vel heller dårlig

Rundens nykommer - Moffel

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - HurrDurr med allierte som overkjørte all motstand

Beste galler - Good Farm, frem til egenhendig ødela alt for seg selv

Beste romer - Ingen som skilte seg spesielt ut, men NewAxe var vel en ok romerkonto

Beste germaner - Alaric

Beste forumdeltaker - Larsen

Verdt å minnes

Beste hendelser - hver morgen - som regel da sweepene våre traff :)

Verste hendelse - Motstanden forsvant da ingen i Pro gadd noe som helst etter de mistet ww

Beste bruk av artefakt - Alarics unike speed

Verste bruk av artefakt - nange som bør nevnes her, unik troppetrener, flere speed artefakter og mange artefakter som ble tatt kun for at noen kontoer bare ville ha en artefakt

Største tabbe - Good Farm dolket DU i ryggen, og ødela ganske greit for sin egen allianse

Viktigste begivenhet - Knuse både farmerekorden og angrepsrekorden

Største overraskelse - Den dårlige innsatsen til Pro

Hvorfor min allianse tapte/vant - Best innsats, best koordinasjo, størst engasjement og så klart de flinkeste spillerne

Andre spillere som bør nevnes - Team Aifikraaka som gjorde et godkjent forsøk på å skape et endgame som ikke var 100 % ensidig. Litt i seneste laget, men de skal likevel ha creds for det.

Sannsynligvis min siste runde, og den jeg ga mest i. Flotte co spillere, og mange nye bekjentskaper. Kommer også til å huske hvor latterlig lite def det var, Alaric hadde nok mer egen def enn veldig mange def spillere.
    Nox7 - Mr.Blue (Heroes) | Nox8 - Ryzing Enigma (M-DX) | Nox9 - Tordenskiold (KFSDV) | Sez11 - Alaric (EW) | Nox12 - Alaric (Hurr Durr) | Nox15 - Fox Romeo (VS) | Nox17 - Genseric (Vandals) | Nox25 - Alaric (TE)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KapteinS. Vis innlegg
    Spiller - Waldoo

Mest undervurderte konto - Hadde lyst til å skrive meg selv... men får vel kanskje skrive Blazers. Ganske enkelt fordi det var en spiller jeg trodde var en amatør som kom til skade å angripe folk i alliansen vår som jeg deretter rensket godt over 3/4 av armeen til (med plyndring!), men som få uker etterpå gjorde det godt på farming. Skumle folk. :P
    Takk for det! Hihi.

Hadde ingen intensjoner om å spille denne runden, så regga vel ikke før uke 9-10, desverre.

Og forresten, tror kanskje du fikk 3-4k klubber? Av type 20-30k, så var ganske ubetydelige tap :)
    Nox 2: Headlessss, Nox 6: Kaosbanan, Nox 7: Push, Nox 8: Blazer, Nox 9: ??

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Den store Nominasjonstråden!
    By Alexsio in forum S2 - runde 8: februar 2015 - oktober 2015
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2015-10-05, 11:37
  2. Den store nominasjonstråden
    By Lilith in forum S2 - runde 6: januar 2013 - januar 2014
    Svar: 25
    Siste innlegg: 2014-01-12, 22:40
  3. Den store Nominasjonstråden Nox 15
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013