Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Dårlig aktiviteter på Forumet

Standard Dårlig aktiviteter på Forumet

Hei.

Benyttet meg faktisk sjangsen til og logge innom en snartur for og sjekke om det var noe nytt, men var jo forsåvidt ikke det går jo det samme hele tiden. Årsaken til at jeg opprettet denne tråden er fordi jeg ser, og synes det er ganske trist og se så lite aktivitet på Forumet. Når jeg sjekker "Konkurranser" var den siste konkurransen "2011-11-06"

Det må jeg innrømme er litt dårlig, må da vell kunne klare og holde litt oftere enn det? Er sommerferie nå, men skal da kunne holdt en konkurranse oftere likevell tidligere? Dette virker jo som om det er mangel på interesse her på Forumet. Føler alle de fleste ser på Travian som ett dårlig spill, hvor alt er og klage på.

Håper dere kan klare og få til noen flere prosjekter framover, blant annet og bytte Forum banneren iblant, mulig det bare er meg men jeg hadde blitt lei av og sett den hver gang jeg hadde logget på. Variasjon er bedre!

Ha en nokså fin kveld videre lesere,
    over og ut hilsen
    Nightcube
    When best is an option, good is not enough!

"Over and out"

Standard

Konkurranser er gøy det Nightcube, og vi vil nok lage flere konkurranser som passer i den tråden senere, men ingen klare planer om det akkurat nå.

Om du ønsker å delta i konkurranser så har vi en ny og populær "Gjett spilleren" konkurranser på alle ambassadene, i tillegg til pågående leker/konkurranser/RPG på Samlingsplassen.
    Sist endret av Alexxi : 2012-07-20 kl 01:15
    Har du et spørsmål? Du kan finne svaret her: T4 OSS, T3 OSS
    Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Odins ravner Aspires sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2011
    Sted
    Fredrikstad

Standard

hva med å bytte "theme" nederst på siden hvis du er lei den som er der?
    Solidfan-S1(5)-NB(Seier) | KAX-S1(6)- Se-Fi (tap)
    Aspires-S3(4)-Føniks(Seier)|Aspires-S3(5)-Føniks(Tap)
    Mr.Noob-Nox(11)-Ulvenes tilbakekomst(seier)
    Raquel-TTserver-TeamNorge

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Ville være bedre aktivitet om folk deltog ;)

Tror noget der kunne fremme forum brugen lidt, måske bare en lille bitte smule, var at droppe reglen om dobbelpost, eller gøre den meget mere fleksibel.

Har set ting blive redigeret selvom eneste sammenhæng mellem 2 poster er brugeren der skriver, men måske begynde at se på indhold, tiden imellem de er skrevet etc.

- Derudover har jeg forslag at man laver endnu mere statistik løbende, måske fra admins side. Løbende, hvem er på toppen, er der krig, sker der noget?
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Man kunne også lave en chat del for hver server, lavede man delen så man skulle gennem forum for at komme på, så ville det give mere aktivitet på forum samt også gøre en del for spillet tror jeg.

Ryster bare ideer ud af ærmet pt ;)
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Batman Vis innlegg
    Man kunne også lave en chat del for hver server, lavede man delen så man skulle gennem forum for at komme på, så ville det give mere aktivitet på forum samt også gøre en del for spillet tror jeg.

Ryster bare ideer ud af ærmet pt ;)
    Liker den der ideen godt! Men det må være lett tilgjengelig, ikke gjemt bort eller noe. Ting har en tendens til å bli mer brukt om det blir satt oppi fjeset på folk..

Lignende tråder

1. Dårlig Gjort
    By Cartino in forum Spørsmål
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2008-06-26, 01:04
  2. koffor er nataren så dårlig?
    By vidmanu in forum Spørsmål
    Svar: 16
    Siste innlegg: 2008-01-10, 15:47

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar