Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Guides og redskaber til travian

Standard Guides og redskaber til travian

Hej jeg har på det sidste arbejdet med en hjemmeside og er nu klar til at vise den frem.
    Inde på min hjemmeside vil der løbende komme mere indhold men lige nu er der en hel del forskellige redskaber til travian (ca. 20) som f.eks. forskningsberegner og forskellige kampsimulatorer. Man kan finde endnu flere guides til travian (ca. 50) delt op i fire forskellige kategorier og der er simple guides omkring hvordan kortet virker til mere guides omkring hvordan man laver off. koordinationer bedst.
    -Derudover kan man gå ind og stemme i afstemningerne og ligge en kommentar, så der kan komme nogle gode diskussioner derinde omkring relevante emner.

Min hjemmeside kan findes her:
    http://travianguides.dk/
    OBS: Den kan i højre side oversættes til svensk.

Jeg har altid troet på, at alle kunne blive bedre til travian og derfor tror jeg også på, at alle traviansspillere vil kunne lære noget på hjemmesiden!

Jeg søger rapporter imod artefakter, byggeplaner og WW´s til en større samling, som vil blive frigivet inde på hjemmesiden.
    Derudover søger jeg en der er dygtig til at lave bannere/logo, så jeg kan optimere designet.

/daner

Standard

veldig fin nettside. Det må være mye arbeid som er lagt inn her. Jeg kommer garrantert til å bruke den aktivt.

Lignende tråder

1. Svar: 7
    Siste innlegg: 2011-02-18, 18:49
  2. RL vs Travian
    By veilside in forum Generelt
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2009-08-24, 17:41
  3. Guides on demand
    By veilside in forum Generelt
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2009-03-29, 23:04
  4. Guides