Hey jeg søger rapport hvor folk rydder ww, byggeplaner eller artefakter. Sidder du med sådan en rapport er jeg meget interesseret i at få den til en større samling, som vil blive delt på min hjemmeside http://travianguidesdotnet.wordpress.com/ hvor jeg vil samle rapporterne, så man kan danne sig et overblik over hvad man ca. vil møde når man skal rydde den pågældene by.

Så sidder du med en rapport hvor du eller en anden rydder et ww, byggeplan eller et artefakt, så vil jeg meget gerne have den + information om hvor mange spillere (eller aktive spillere) der spillede på serveren (Det har stor betydning for hvor stort forsvaret er), hvilken server det er fra og hvis det er en artefakt by er det også vigtigt at vide om det er et lille, stort eller unikt artefakt. Sidst men ikke mindst, vil jeg gerne vide hvilken version og hastigheden serveren kører på.

Hvis du ikke er interesseret i at der kommer data ud om din konto, så bare send mig den halve rapport, dvs. klip forsvaret ud, da det er det der er det vigtigste for mig.

Jeg ser frem til at få samlet en masse rapporter, som kan hjælpe os alle og ser frem til at høre fra dig :)
Man kan skrive en PM til mig her eller på daner@travianguides.dk
/Daner

PS: er det en gammel rapport, men du stadigvæk spiller på serveren, kan du finde ud af hvor mange aktive spillere der var ved at gå ind på statestik>generelt og se på den nederste kurve. Gå efter 3d.