Viser resultater 1 til 1 av 1

Tråd: Hilsen fra WW

Standard Hilsen fra WW

Kjære spillere.

Solen hadde allerede gått ned, men arbeiderne i verdensbyen Paris Hilton! jobbet videre for å fullføre deres vidunderlige monument. Rundt kl 16:04 ble en arbeider ferdig med den største og mest formidable bygningen i Travians historie siden fallet av det Natariske riket.

Sammen med sin allianse "+DTU+" var "Buffy" den første til å bli ferdig med konstruksjonen, ved bruk av millioner av ressurser og flere hundre tusen modige soldater i forsvar, og vil derfor få tittelen "Vinneren av denne tidsalderen".

Til slutt var "Hønefan" herskeren over det største riket, fulgt av "SWENOR" og "Imp".

Den mektigste og mest grusomme hærføreren var "Fringe" mens "Svidd" var den mest vellykkede forsvareren, som slaktet sine fiender ved portene, og landet rundt hans byer var fylt med blod.

Med vennlig hilsen,
    Travian-teamet Norge

Jeg orker ikke skrive så veldig langt men noe får det bli :D

Først av alt, TUSEN TAKK til Heidi, Mette og Zillion for å ha hjulpet med å sitte WW, hadde vært helt lost uten dere, dere har gjort en formidabel innsats :)

Ønsker også å takke de som har holdt og sendt hammere, uten dere hadde vi heller ikke klart det :), en spesiell takk til Bono med 1 stor hammer, 1 rammer og et sweep som tok ut hammerbyen til Norge as.

Ønsker også å trekke frem Hades som satt på denne rundas største hammer, super jobb :)

Om tiden før jeg gikk inn som leder og WW sitter vet jeg lite om, så det får noen andre evt. ta.

Ellers så har det vært et langt endgame og det er perioder jeg har hatt lyst til å bare legge meg ned på senga og ikke gidde mer, dette toppet seg vel i vinterferien da jeg og Zill som satt litt var de eneste som fulgte med på WW. Heldigvis kom Mette inn som en reddende engel etter ferien når jeg begynte på skolen igjen og tok et stort ansvar og gjorde en formidal jobb, tusen takk nok en gang. Samtidig har det også vært mye morsomt i endgame og samtalene og oppmuntringene med/fra folk gjorde at jeg fikk mer motivasjon og var 100% innstilt på å vinne hele tiden, selv om vi ble bombet ned endel ganger og til slutt gikk jo det hele inn og jeg angrer ikke et sekund på at at jeg var med som ww sitter selv om det var fælt med korn og deff i perioder

Ellers sier jeg takk til JANNE OG ULVEN og de som ellers har sittet i ledelsen som faktisk har organisert denne metaen og gjort en enorm jobb gjennom serveren for å få ting på plass, det var synd det ble slik det ble, men dere skal vite at jeg har enorm respekt for det dere gjorde :)

Nok en gang, tusen takk til alle som har vært med å bidra og takk for runden alle sammen :)

Mvh

/Larsen - Quentin
    Sist endret av Larsen94 : 2012-03-22 kl 19:37 Årsak: Riktig navn på vinnerby måtte jo inn :D
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •