Side 3 av 11 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 106

Tråd: Serverudvikling

Standard

Tror nesten av denne server kommer til å bli en All-star runde.

Det bli gøy å se hvor mange som blir med helt til slutten. Så dette blir gøy folkens.
    _.-=~╬~=-._
    Miramagiker

''*-=~╬~=-*''

Standard

Som kebab skulle jeg vel ønske flere uttaler seg mer enn at tråden var verdt å lese, er alltid gøy å se hva andre synser og tror om serveren, er også gøy å se tilbake på hva man hadde skivebom på og hvor man traff med innertier...
    Sitat Opprinnelig skrevet av Aifi Vis innlegg
    Måtte le litt av noen av innleggene lengre oppe her .
    Er utrolig vanskelig å si hva som skjer fremover. Som oftest pleier det å skje store forandringer etter en periode, noen allianser bare forsvinner, andre igjen deler seg og spillerne går over til andre allianser. Men må si jeg tror dette blir en utrolig spennende runde.

Som nevnt tidligere her så er det mange som har ukjent nick her så det er vanskelig å vite hvem som er på de forskjellige kontoene. Så tror nok det kommer en del overraskelser etterhvert.

Joda men er vel derfor det er moro og synse litt, er vel få om noen som har klart å synse rett i starten. Jeg tror ikke jeg vet mer enn andre om hvordan allybildene egentlig er... Men det er gøy å gjette, noe man kan bruke tiden på mellom simming (eller farming for de som gjør det)

kcirtap: Jeg venter bare å ser jeg, men er helt sikker på du "hører til" en leir og har gjort det siden fra start ;) Om det er HJS/Føniks... NVA eller sopphus eller andre tja... Må si du har lagt deg litt merkelig om du spiller med NVA og ikke med føniks/HJS da... Men tiden vil vise... Er liksom ikke det som er største interessen hvor enkeltspillere ender opp :) Ser jo også du har en "navnebror" i føniks...

Sopphus/republic... tja føniks/hjs kanskje Sopphus er vel en hammerallianse om vi skal gå etter beliggenheten til de som alt har 2 byer der... Republic går visst for det samme som en del i HJS... sentrumsdominans... Sopphus... hammerallianse ser det ut til.... Ser i allefall de planter seg nede på sydpolen. Vet også at republic folket tidligere har spilt med føniks og co...

A-S, BG/3-kronor: BG og 3 kronor har hatt iap siden starten, begge allyene består av om ikke bare svensker så mye svenser, det samme gjelder jo med A-S, tror A-S er knyttet opp mot de to andre. Er en gruppe jeg er spent på hva de kan klare å komme opp med....

NVA noe er spennende der i allefall... ser ut som de legger seg ut i krig med Føniks/HJS... og en del andre allianser. Så spørsmålet er vel ikke om de holder som en allianse lenge... Men mer om de beholder den dominansen de synes å ha på papiret nå... Ellers så virker alliansen ganske aktiv, selv om D2U lekker som en sil... og deffer med kattas... Tror uansett sistnevnte har lagt inn årene nå. Men personlig tror jeg de kommer til å gjøre det de kan for å finne en alliert, virker å være relativt lite def i allyen etter hva jeg har sett... Ville vel heller ikke skrytt over hvordan de har fått defpoengene sine... :P

Føniks/HJS... Er vel de jeg betrakter som den desidert sterkeste og mest sammensveisa gjengen (selv om noen i følge seg selv er bare kjerringer da) Mye gamle ringrever der som har spilt sammen på flere servere... Og med kanskje den beste lederen på no for tiden i Dorthea så tror jeg de som vandlig kommer til å gjøre det skarpt, uavhengi av hvem som allierer seg med hvem...

T-T og A.S... Forventer vel ikke den store showene derfra, er nok noen enkeltspillere som vil glimte til, har vel sett antydningene i TT til at det finnes en del potensiale der. Er allyer som ikke vil overleve uten sterke allierte... Men de typiske masse og "noob" alliansene (no offence) T-T har vel en del spillere som er personlige deffere for andre allianser... Feks så deffer enkelte spillere i nva, er jo et paradoks da at deres topp angrepsspiller moser en NVA spiller

Concreate... Ser de legger seg kinki til midt i kjærneområdet til Føniks/HJS... her blir det enten alliering eller utrydding... Jeg tror nok at føniks og co tar styringa der i god tid før artifaktene... Styrkemessig så bør føniks være de overlegen om ikke concreate får kraftig ryggdekning.

Kylling... Tja noen skravlehøns stort sett... Alt for lett å komme inn der også visst nok i følge Kebab... får ta han på ordet da og plassere de i gruppa med T-T og A.S

Ellers så er det en del kjente navn i større og mindre allyer rundt om kring. spennende å se hvordan alliansebildet utvikler seg fremover hvem slår seg sammen, hvem forsvinner og hvilke jokere dukker opp rundt om kring... for ja tror det er en del gamle kjenninger som er undercover enda ;) Det finnes krysskoblinger alle veier så hvordan serverbildet blir endelig vil tiden vise. Kommer føniks/HJS til å gå for å rydde både concreate og NVA av banen samtidlig eller holde seg inne som venner med den ene mens de rydder vekk den andre... evnt kommer det noe allieringer ut av plasseringene?

Hvor kommer de første mergingene?
    Sist endret av eora : 2012-03-08 kl 11:00

Hyggeansvarlig HirdmannHirdmann Kebab sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2008
    Sted
    Norway

Standard

Bra innlegg eora! Du har mange spennende teorier. Skal bli gøy å se om noen av oss treffer på disse teoriene.
    @Kebab@Salsakonge@RcN@Dorkinator@Peace-Maker@Lillejoran @Foreverest @Salsa@Antidote

Standard

Eora: Som kebab sa, mange spennende teorier her. Legger merke til at du har nevnt alle alliansene på topp 14-lista, utenom Jada og Sandbox. Noe grunn til det?

Odins ravnerOdins ravner ste123 sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Hjemme

Standard

Jeg vil tippe at det kommer enn stor merging i +|- etterhvert. Tipper Sandbox vil alliere seg med Kylling, og kan godt være Jada også henger seg på. Vil tippe at NVA kanskje henvender seg til A-S for et sammarbeid der. Men håper at det blir flere parter denne serveren da.
    I’m a robot. Need proof? I have never once typed a CAPTCHA correctly on the first try.

Det er synd at flere av spillerne i toppen på norske servere er ekstremt cocky.Finner ikke samme holdning i de fleste andre land

Standard

Først av alt eora: navnet er Concrete ikke Concreate.
    Det er veldig morsomt at du tror Føniks banker Concrete i -|- området i og med at Concrete ligger såpass samlet som de gjør og Føniks ligger i en blanding av sentrum og -|-.. men siden Føniks har skaffet seg allierte så tidlig i serveren gjør vel at de får ha favoritt stempelet en stund til.

De som virker sterkeste i mine øyne pr tidspunkt er Sandbox og Kylling.. men nå er jo serveren bare en nyfødt baby enda så jeg tror vi alle vil bli overasket over det endelige utfallet over hvem som vil sjefe serveren.

Hyggeansvarlig HirdmannHirdmann Kebab sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2008
    Sted
    Norway

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Yooshi Vis innlegg
    Først av alt eora: navnet er Concrete ikke Concreate.
    Det er veldig morsomt at du tror Føniks banker Concrete i -|- området i og med at Concrete ligger såpass samlet som de gjør og Føniks ligger i en blanding av sentrum og -|-.. men siden Føniks har skaffet seg allierte så tidlig i serveren gjør vel at de får ha favoritt stempelet en stund til.
    Her er jeg uenig med deg, Yooshi. Føniks ligger ganske samlet, og selv om de er i -|- er de også ganske nære sentrum. Jeg tror ikke Concrete har noen større fordeler enn Føniks mtp. plasseringen.
    @Kebab@Salsakonge@RcN@Dorkinator@Peace-Maker@Lillejoran @Foreverest @Salsa@Antidote

Standard

Veldig fint tiltak denne tråden her. Mange spennede tanker...
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Mange kjente her ser jeg :) Har stor tro på Kylling jeg da :P

Edit :

med nærmere ettertanke og etter å ha lagt merke til visse navn har jeg stor tro på Concrete..

Kommer mere tilbake da jeg nettopp valgte å gå mere serriøst igjen.. HirrHirr
    Sist endret av MrMoe : 2012-03-09 kl 00:41 Årsak: Ny Info

Springskalle Amareia sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    nordmøre en plass

Standard

Nå har Forgotit blitt off-leder i [T-T] kanskje hun endelig tar litt ansvar for allyen sin og ikke bare seg selv
    Sitat Opprinnelig skrevet av Galileo Galilei
    All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.

Side 3 av 11 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •