Side 76 av 127 FørstFørst ... 2666747576777886126 ... SisteSiste
Viser resultater 751 til 760 av 1262

Tråd: Det ryktes at....

Standard

Det ryktes at PMP består av en god gjeng lærere.

Nå kan jeg endelig sende 8 angrep på samme sekundet :D
    _.-=~╬~=-._
    Miramagiker

''*-=~╬~=-*''

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Thyrfing Vis innlegg
    Det ryktes at PMP består av en god gjeng lærere.

Nå kan jeg endelig sende 8 angrep på samme sekundet :D
    På en 3.6 server, wauw ;) 8 burde være standard for alle off spiller i selv T4 efterhånden.

Rygtes at alt under et sted mellem 12-16 bølger pr sekund i 3.6 må være fra IE brugere ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Dorthea Vis innlegg
    Det rygtes at du åbenbart bryr dig en masse siden du bruger så meget tid på at skrive her

Samtidig rygtes det at du muligvis har de forkerte informanter når du snakker om massemeta... Ville jeg have haft masse meta havde jeg sagt ja til Thales frieri for længe siden ... eller jeres helt tilbage til starten af serveren ... dette er endnu ikke sket så at det skulle ske nu er svært for mig at se Muligvis man skulle feje for egen dør før man fejer for andres.

Det rygtes desuden at om 3½ time har jeg sommerferie
    Dorthea da... denne må jeg plukke opp...
    Vi aldri har kommet med noe frieri til dere... Hverken i starten eller senere...

Det ryktes jeg skriver i rykk og napp selv om jeg egentlig ikke bryr meg ;) Det morer meg, det ryktes jeg koser meg på forum, særlig når det er aktivt... og at jeg er aktiv der selv... noe mine vel 700 innlegg skulle si noe om... Men for all del...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg
    På en 3.6 server, wauw ;) 8 burde være standard for alle off spiller i selv T4 efterhånden.

Rygtes at alt under et sted mellem 12-16 bølger pr sekund i 3.6 må være fra IE brugere ;)
    Det ryktes at det desverre stopper på 8, om man ikke skal ha noe fixfax :(

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg

Det rygtedes da også at jeg stadig er noob og at det er rent held at jeg stadig er i Kyllingefarmen. (bliver dog nok snart banned pga inaktivitet )
    Psykoserne

Standard

Det ryktes at crazy igjen spøker rundt litt i gangene. Ryktes at han vurderer å spille litt igjen også, men rykter er rykter ;)

Crazy

BerserkBerserkBerserkBerserk Nich-o sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2007
    Sted
    Eidsvoll

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av CRAZY Vis innlegg
    Det ryktes at crazy igjen spøker rundt litt i gangene. Ryktes at han vurderer å spille litt igjen også, men rykter er rykter ;)

Crazy
    Hehe, vi savner deg Crazy. Nå har du vel fått ladet opp telefonen din ordentlig slik at du får brukt den til Travian igjen

Gullfaks Dorthea sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2009
    Sted
    Danmark

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Dorthea da... denne må jeg plukke opp...
    Vi aldri har kommet med noe frieri til dere... Hverken i starten eller senere...
    Troede at du havde helt styr på dit bagland da, det plejer du ihvertfald altid at skryte af ... Dette var meget tidligt på serveren , men da i jo allerede før serveren startede havde planlagt hvem i var sammen med , var i jo at betegne som et fælles og jeg fandt jo hurtigt ud af hvem i var sammen med. For min del var jeg kun interesseret i 1 konto og ikke 4 allyer , så jeg forfulgte aldrig spørgsmålet Desuden havde vi allieret os med HJS

Det rygtes at det er dejligt med et aktivt forum, så noget er vi da enige om...
    Det er menneskeligt at fejle, men guddommeligt at tilgive.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Dorthea Vis innlegg
    Troede at du havde helt styr på dit bagland da, det plejer du ihvertfald altid at skryte af ... Dette var meget tidligt på serveren , men da i jo allerede før serveren startede havde planlagt hvem i var sammen med , var i jo at betegne som et fælles og jeg fandt jo hurtigt ud af hvem i var sammen med. For min del var jeg kun interesseret i 1 konto og ikke 4 allyer , så jeg forfulgte aldrig spørgsmålet Desuden havde vi allieret os med HJS

Det rygtes at det er dejligt med et aktivt forum, så noget er vi da enige om...
    Egentligt lidt moro at jeg som sagt allerede havde gættet det tidligt i spillet uden at kende de norske servere. :)

Men tillykke med Stormetaen Dorthea..så kan i vel simme den hjem

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av CRAZY Vis innlegg

Crazy
    Det ryktes at S3 er et Norge i miniatyr, tynt befolket og en masse vakker natur. Så velkommen, det er plass nok.
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Side 76 av 127 FørstFørst ... 2666747576777886126 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Det ryktes at på NOX 13...
    By sweet like candy in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013
    Svar: 1111
    Siste innlegg: 2013-01-08, 09:20
  2. Det ryktes at..
    By Miss Tick in forum Server 4
    Svar: 642
    Siste innlegg: 2013-01-04, 10:28