Side 126 av 127 FørstFørst ... 2676116124125126127 SisteSiste
Viser resultater 1.251 til 1.260 av 1262

Tråd: Det ryktes at....

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av marsipangris Vis innlegg

Ryktes at jeg liker at to av mine fiender kutter sine egne angrep/fakes, 2 ganger på 1 uke. Må være en dansk greie..?
    Rygtet siger at jeg gerne kutter for dig resten af serveren .

Rygtet siger at Funky får deffpoints iaften, hmmm elller gør hun??

Standard

Naw! Skulle gjerne hatt deg som personlig kutter litt tidligere i spillet, så hadde jeg kanskje ikke hatt så mange moste supportbyer.. :P

Ryktene sier at deff-poeng er veldig velkomne hos meg!! Men de håpte jeg på igår også, og da var det bare fakes :(

Standard

Ryktene sier at deff-poeng er veldig velkomne hos meg!! Men de håpte jeg på igår også, og da var det bare fakes :(
    Rygtet siger at Funky nu er oppe på en flot 20 plads igen på poplisten . krydser fingrer for at hun bliver der til serverslut!

Standard

Hehe, takk! Har jobbet hardt det siste døgnet for å klare det! Du og Emtekongen (blant annet) har gjort det vanskelig for meg, men jeg gir ikke opp så lett!

Standard

Ja jeg ville fryktet phalanx-sweepet mitt om jeg var deg

Ryktes at jeg liker at to av mine fiender kutter sine egne angrep/fakes, 2 ganger på 1 uke. Må være en dansk greie..?
    Det ryktes for Diva så er kutting en refleks, og hun har ikke fått kutte mye hos oss i det siste.

Svimsekopp GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks kråke sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

det ryktes i at det er deilig være ferdig og kommer til savne den pmp gjengen noe så ille..
    spøkEfuglen

Standard

Serveren er over og det er litt blandede følelser i forhold til det.
    Ryktes at spillere på begge siden hadde sweeps stående igjen hjemme, hva skjedde med å få ut siste rest?

Standard

Serveren er over og det er litt blandede følelser i forhold til det.
    Ryktes at spillere på begge siden hadde sweeps stående igjen hjemme, hva skjedde med å få ut siste rest?
    Det ryktes for noen hadde det med reisevei å gjøre... og for andre så hadde det med innakivtet å gjøre... for andre frykten for å miste tropper også var det nok noen som sulta sveep også.. for undertegnede så hadde det mest med reisevei, muligheten for aktivitet på egen konto (sitterkontoene var desto mer viktig enn kleggen da, enten for å passe ww for minus eller mate den minusen.) Vi fikk jo selv kattas uten følgetropper i retur så kan da ikke si vi ikke forsøke å bruke de opp, men hadde vel kunne rukket en siste tur (nå skal det sies at det egentlig ikke kunne kalles noe sveep det vi hadde da)

Det ryktes også at slik er det ofte på slutten av servere.

Standard

Takk for et underholdene år og gratulerer med seieren, den var fortjent.

I utgangspunktet registrerte jeg en liten konto på S3 for å få tiden til å gå mens jeg ventet på at huset vårt skulle leveres.
    Men det gikk som det måtte gå, konto'n vokste og vokste og vokste...

Da huset ble levert hadde jeg ikke tid til å spille mer, men jeg hadde lagt ned såpass mye i Torkon-konto'n at jeg ikke hadde lyst til å bare kutte ut.
    Via Kop (nærmeste nabo på kartet) fikk jeg tak i Lord som var villig til å drive videre og gjorde det veldig bra.

Selv var jeg ferdig med Travian for godt. Tenkte jeg...hehe.

Abstinens etter en uke... Ny konto?

Registrerte Tilmun for holde meg oppdatert på S3, skulle bare ha en by, men avsluttet med 8.

En gang simmer, alltid simmer...

Nå har jeg tenk å gi meg, men jeg er fristet til å regge en bruker på neste nye server for å få veteran-medaljen.

Den som har lever får se.

Takk for nå!
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Side 126 av 127 FørstFørst ... 2676116124125126127 SisteSiste

Lignende tråder

1. Det ryktes at på NOX 13...
    By sweet like candy in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013
    Svar: 1111
    Siste innlegg: 2013-01-08, 09:20
  2. Det ryktes at..
    By Miss Tick in forum Server 4