Side 124 av 127 FørstFørst ... 2474114122123124125126 ... SisteSiste
Viser resultater 1.231 til 1.240 av 1262

Tråd: Det ryktes at....

Standard

Utrolig mye rart det "ryktes" at den mannen sier. Uttrykk som feig har figurert i flere flora. Hallo vi har ikke alliert oss med venner og fiender, etterhvert. Vi har jobbet og slitt, og hatt de rette menneskene stort sett på de rette plassene. Sånt er ikke feigt, sånt er å stå opp klokka 03.43 og gjøra jobben sin

Standard

Det ryktes at noen bruker mer tid på travian enn å bli mislikt på forumet.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av T-Rex. Vis innlegg
    Det ryktes at thales ikke har noen illusjoner i forhold til egne skills. Thales er en ganske gjennomsnittlig storkjefta travianspiller etter norsk målestokk.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ola Dunk Vis innlegg
    Utrolig mye rart det "ryktes" at den mannen sier. Uttrykk som feig har figurert i flere flora. Hallo vi har ikke alliert oss med venner og fiender, etterhvert. Vi har jobbet og slitt, og hatt de rette menneskene stort sett på de rette plassene. Sånt er ikke feigt, sånt er å stå opp klokka 03.43 og gjøra jobben sin
    Det ryktes at jeg ikke vet hvem Thales er, men han har klart å få litt liv i dette forumet.

Å gjøre fiender til venner er jo diplomati på sitt beste, eller hva?

Sitat Opprinnelig skrevet av T-Rex. Vis innlegg
    Det ryktes også at noen bruker mer tid på travian enn på jobben sin.

Når de ryktene er kastet ut vil jeg si meg enig med Eora: Det er ikke slutt før den feite dama synger.
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Enig med Ola PMP er bare awesome. Om vi vinder eller ej har det været en ren fornøjelse!

og kæmpe flot hit idag. Dygtige King Laure !!!

Gullfaks Dorthea sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2009
    Sted
    Danmark

Standard

Det rygtes at alle der er tilbage på denne server er awesome Ja jeg kan godt se ud over egen ally og ser gode spillere der hvor de er.

Dette har været en pragtfuld server med masser af action og godt spil og den er ikke ovre endnu... vi mangler at der er et WW der kommer op på level 100 før den er færdig. Men uanset havde den ikke været så god hvis ikke det var fordi der var så gode spillere på begge sider som der er.... Så det har været en fornøjelse at spille her og er det stadigvæk

Smukt sweep King Laure http://travian-reports.net/no/report/1145637eaa7 og så kan du godt fjerne teksten " serverens mest overvurderede konto " fra din profil

Der har tidligere her været snak om umotiverede spillere... hvis ikke man kan motivere sine spillere kan man heller ikke få 4.8 millioner croop i et WW... så umotiverede er de nok ikke herovre :)

Jeg vil endnu engang ønske jer alle et godt nytår ... Der bliver ikke flere indlæg fra min side i dette år... vi ses engang i det nye år.
    Det er menneskeligt at fejle, men guddommeligt at tilgive.

Standard

Det ryktes at jeg tenker at lure kunne jobbet litt bedre, slakkis hammer det der!! så ja, du kan lett skrive mest overvurderte konto i profilen din
    Nå tar det helt av.. alt for mange servere alle skal få!!!

Standard

Meget meget fornuftige ord av Dorthea, og jeg og mine 500 k falne tropper ønsker alle et godt nytt år. Kanskje også administrasjonene I Norge, Sverige, Danmark. Men ikke minst Tyskland La oss i det minste få en 3.6 i Skandinavia. Ikke sett i gang classic på samme tid. Det er den samme gjengenn som går igjen. Men la oss behlode spillet vårt

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ola Dunk Vis innlegg
    Meget meget fornuftige ord av Dorthea, og jeg og mine 500 k falne tropper ønsker alle et godt nytt år. Kanskje også administrasjonene I Norge, Sverige, Danmark. Men ikke minst Tyskland La oss i det minste få en 3.6 i Skandinavia. Ikke sett i gang classic på samme tid. Det er den samme gjengenn som går igjen. Men la oss behlode spillet vårt
    Veldig enig med Ola. En skandinavisk 3.6 server har jeg veldig lyst til å være med på. Men det skjer ikke at jeg spiller en T4 server... Det ble en gang, og kun en gang.

-Mare

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ze Pesky Vis innlegg
    Veldig enig med Ola. En skandinavisk 3.6 server har jeg veldig lyst til å være med på. Men det skjer ikke at jeg spiller en T4 server... Det ble en gang, og kun en gang.

-Mare
    Det ryktes at jeg ikke tror på deg mare (pus)

Side 124 av 127 FørstFørst ... 2474114122123124125126 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Det ryktes at på NOX 13...
    By sweet like candy in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013
    Svar: 1111
    Siste innlegg: 2013-01-08, 09:20
  2. Det ryktes at..
    By Miss Tick in forum Server 4
    Svar: 642
    Siste innlegg: 2013-01-04, 10:28
  3. Det ryktes at.....
    By Alexxi in forum S1 - runde 5: september 2011 - juni 2012