Vis avstemningsresultater: Hvilke spill liker du best av disse?

Stemmere
21. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Jeg liker bf3 best.

14 66,67%
  • Jeg liker mw3 best.

7 33,33%
Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 24

Tråd: bf3 vs mw3?

Standard bf3 vs mw3

Hvilke spill spiller du av disse?
    hvilke er best, og hvorfor?
    Signaturer er unødvendig.

Odins ravner Aspires sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2011
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Battlefield3 (har prøvd MW3)

Synes BF3 gruser MW3 på de fleste punkter..

Grafikk messig vil jeg si MW3 har tråkket seg selv på foten for å ikke velge en bedre engine, iforhold til Frostbite2 som BF3 er bassert på som er helt sykt iforhold til andre sånne type First shooter spill.

Hvordan folk og ting på mapene reagerer ved treff eller eksplosjoner vil jeg også si BF3 ligger veldig langt forran iforhold til MW3.

Generelt sett uten å lage lista lang her.. BF3 > MW3

BF3
    Solidfan-S1(5)-NB(Seier) | KAX-S1(6)- Se-Fi (tap)
    Aspires-S3(4)-Føniks(Seier)|Aspires-S3(5)-Føniks(Tap)
    Mr.Noob-Nox(11)-Ulvenes tilbakekomst(seier)
    Raquel-TTserver-TeamNorge

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aspires Vis innlegg
    Battlefield3 (har prøvd MW3)

Synes BF3 gruser MW3 på de fleste punkter..

Grafikk messig vil jeg si MW3 har tråkket seg selv på foten for å ikke velge en bedre engine, iforhold til Frostbite2 som BF3 er bassert på som er helt sykt iforhold til andre sånne type First shooter spill.

Hvordan folk og ting på mapene reagerer ved treff eller eksplosjoner vil jeg også si BF3 ligger veldig langt forran iforhold til MW3.

Generelt sett uten å lage lista lang her.. BF3 > MW3

BF3
    Morsomt at du skriver de eneste 2 tingene BF3 slår MW3 på :P

Standard

De eneste???? Gradikk og det er jo viktig, men selve grunnen til at jeg spiller bf3 og ikke mw3 er samarbeidet i Bf3 springer du ikke rundt aleine og leker god med sniper... Du samarbeider med laget og det mener jeg er mye artigere, du har også kjøretøy som gjør det mye bedre og mye mer et taktisk spill. Mw3 går jo greit for dem som bare spiller for kills..

Bf3 = taktisk lagspill
    Mw3 = solospill
    "What will you do when they open fire along the whole line? I am ashamed of you. They couldn't hit an elephant at this dist....." famous last words
    Gen. Sedgwick 1864, killed in US Civil War
    NEI

Standard

BF3 er vel det eneste spillet jeg har betalt for, med unntak av noen Paradox spill, på mange år. For 10-12 år siden ville jeg nok syntes at MW spillene var fete greier, men alle disse multiplatform/konsoll-spillene fortoner seg som generiske, simplifiserte og dummet ned, i min smak.

Standard

Har du noen sinne spilt med et 9 man party ground war domination? Det funker fett med sammarbeid i CoD også! Problemet er at i CoD går det ann og vinne alene noe som gjør at folk ikke gidder og bry seg om laget.. I BF3 er det nødvendig og sammarbeide for og vinne..

Standard

Du sier det jo selv.. mulig å vinne alene det er jo akkurat det som burde være umulig. Derfor er mw3 et dårlig spill.
    "What will you do when they open fire along the whole line? I am ashamed of you. They couldn't hit an elephant at this dist....." famous last words
    NEI

Standard

Dårlig? Så du mener bare fordi du kan vinne en 6v6 match alene er det dårlig?

Standard

Det mener jeg faktisk, et spill som ikke legger opp til samarbeid er et spill jeg vil karaktisere for dårlig. Jeg vil ikke spille et spill som alt handler om å være kjappest å skyte osv, det er mye viktigere for meg at spillet er taktisk noe mw serien ikke er.
    NEI

Standard

Virker smo om du er en av dem som ikke er best men liker og kunne gjøre det godt ^^

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •