Vis avstemningsresultater: Hvilke spill liker du best av disse?

Stemmere
21. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Jeg liker bf3 best.

14 66,67%
  • Jeg liker mw3 best.

7 33,33%
Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 24 av 24

Tråd: bf3 vs mw3?

Gullfaks E.B. sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trololoslo

Standard

Vel, uansett hva dere sier, så er Achtung (evt Curvefever) best. Achtung <3.
    <4

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Trigeron sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Øst for Atlanter'n.

Standard

Jeg har jo spilt litt mer BF3 siden jeg skrev posten om Jet's. Men et betydelig problem for meg på BF3 er å faktisk ha venner som spiller det. I kommunen min er vi vel 3-4 personer som har BF3, mens 20-30 har MW3/BO2. Og med tanke på at alle de jeg spilte BF3 med før har gått over til BO2 nå, så blir det enda værre.

Men slik jeg egentlig har brukt BF3, har det alltid vært et tullespill for å være helt ærlig. Fly jet og ta loops, skyte med rocket pods for å ødelegge bygninger og noen ganger samarbeide med en sniper for å "Javeline" tanks og fly(Laser designator). Men siden jeg ikke har noen som orker å spille BF3 med meg, så har jeg ganske få muligheter.
    Spoiler:

"Speed never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson

Tilbake på NoX etter en ganske lang pause :)

blodix sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Norge

Standard

Tullespill? Det er hva du gjør det til selv. Du trenger ikke å spille BF med venner for å ha det gøy, mye artig å gjøre der alene. Btw, så det å løpe rundt med en revolver og kniv på en liten bane(pluss at du får ting som bombefly etter å ha drept 10 stk) er dødelig seriøst?
    Don't expect to build up the weak by pulling down the strong.

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Trigeron sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Øst for Atlanter'n.

Standard

Folkene jeg spiller med rager om de dør på 10 killstreak og blir sur på meg om når jeg ikke blir sur overhodet.

Og sist jeg spilte BF3 alene endte jeg opp i AA gun i 2 timer :P
    Spoiler:

"Speed never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson

Tilbake på NoX etter en ganske lang pause :)

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •