Vis avstemningsresultater: Hvilke spill liker du best av disse?

Stemmere
21. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Jeg liker bf3 best.

14 66,67%
  • Jeg liker mw3 best.

7 33,33%
Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 24

Tråd: bf3 vs mw3?

Standard

Jeg kan love deg at jeg er god i fps. Jeg ligger nesten alltid topp 3 på Bf3 og det er vanskelig uten å være god. Det jeg synes er latterlig er at det eneste du forsvarer Mw3 med er at du sier at jeg er dårlig.. Du burde ha noen egne argumenter ikke bare kritisere de andres.
    "What will you do when they open fire along the whole line? I am ashamed of you. They couldn't hit an elephant at this dist....." famous last words
    Gen. Sedgwick 1864, killed in US Civil War
    NEI

Standard

har prøvd begge spillene og de 2 første gangene jeg spilte bf3 på data kom jeg på top 2 og top 3, uten problemer. jeg syntes spillet var lett. Noe utfordrende da du spiller på ett dårlig lag men ellers lett å få kills å lett å drepe. Og det gjør det utrolig mye bedre da du må styre både tanks, båter å fly selv

mw3 handler om å drepe folk på kjappest måte som er mindre gøy når du spawner mellom 2 folk som skyter på hverandre og du dør 1 sekund etter spawn. Spillets killsteaks er også en stor del av spillet da du også får radar som avslører alle sine posisjoner. Men jeg syns ikke det er så altfor gøy å skal være solo hele tiden, men nå har jeg ikke prøvd alle funksjonene her da.

Så begge spillene er bra på hversin måte men min favoritt er nok bf3, selv om jeg ikke har spilt det mer enn 2 ganger, det ble litt kjedelig når man kommer som top 2 og top 3 etter de første gangen når man prøver. Men nå har jo folk fått spilt litt så kan hende spillet er blitt litt mer utfordrende (:
    Signaturer er unødvendig.

Standard

Hvis du er god i skytespill fra før er ikke starten vanskelig, men etterhvert kan du møte ganske hard motstand :)
    "What will you do when they open fire along the whole line? I am ashamed of you. They couldn't hit an elephant at this dist....." famous last words
    Gen. Sedgwick 1864, killed in US Civil War
    NEI

blodix sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Norge

Standard

Har begge spillene, BF3 har best multiplayer, derimot har MW3 best campaing, men det er det eneste aspektet ved MW3 som er bedre en BF3.

MW3 virker bare som en addon til MW2. Det at de ikke engang har tatt seg bryet til å endre på grafikkmotoren i det hele tatt får meg til og se på det som latskap og kun jakt på profitt. Jeg hadde ikke krevd mye, men det at det er samme motoren som de brukte i MW2 ødela det litt. Er det nytt så bør hele spillet være både nyere og bedre, ikke bare flere baner.
    Don't expect to build up the weak by pulling down the strong.

Standard

@ asmodean men det er kjedelig å drive å skal sitte å levle opp så masse også bare for å få en utfordring, da kan jeg like gjerne logge på conterstrike. Men liker egentlig battlemaps og mmorpgs mye bedre

@ blodix har enda ikke prøvd noen av campaginene fordi jeg syns det er kjedelig med spill, det å eie andre til de rage quitter er innmarri gøy. Men må si jeg er helt enig, mw3 føltes ut som en addon for mw2 med fler maps. men de har jo endret litt på killsteaksene å da, som jeg har skjønt? For tactical nuke ender ikke spillet lengre som det gjorde på mw2
    Signaturer er unødvendig.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av zinkzi Vis innlegg
    @ asmodean men det er kjedelig å drive å skal sitte å levle opp så masse også bare for å få en utfordring, da kan jeg like gjerne logge på conterstrike. Men liker egentlig battlemaps og mmorpgs mye bedre

@ blodix har enda ikke prøvd noen av campaginene fordi jeg syns det er kjedelig med spill, det å eie andre til de rage quitter er innmarri gøy. Men må si jeg er helt enig, mw3 føltes ut som en addon for mw2 med fler maps. men de har jo endret litt på killsteaksene å da, som jeg har skjønt? For tactical nuke ender ikke spillet lengre som det gjorde på mw2
    Flere og dårligere maps...

At det virker som en mw2.5 er jeg enig i men så var jeg jo kjempe fan av mw2 og og få en versjon uten noobtubing, mindre lagg og et crappy spawnsystem gjorde meg ingenting ^^

Standard

spawnsystemet er det mest tragiske jeg har vært borti i call of duty serien (tilhører vel ikke den lengre?)

Laggen er også verre, men har vært stor fan av serien og liker veldig godt spec ops, der jeg har mest spilletid. Holder det man kan kalle for en bra K/D og syns generelt sett COD er best pga alle mulighetene, kan f.eks springe rundt og bare bruke javelin og le for hvert kill man får. Spillerene er ikke like serriøse som på BF3 og det syns jeg bare er morsomt, da jeg sjeldent tar ting serriøst.

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Trigeron sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Øst for Atlanter'n.

Standard

Jeg ble egentlig litt skuffet da BF3 kom. Jeg elsket BF:BC2, og forventet mer av BF3. Men det fikk jeg ikke. Jets er umulig å få kills med, har fått flares takket være roadkills når jeg kræsjer(-.-).

MW3 er morsommere når jeg kan spille med venner og nesten bare chille med riot shield i et hjørne på S&D. Mens BF3, siden du bare har en spawn, så blir du spawn trappa med en gang en god fyr får helikopter/jet. Mens i MW3 endres spawnene med en gang noen går inn i spawnen din.(Domination basert.)
    Spoiler:

"Speed never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson

Tilbake på NoX etter en ganske lang pause :)

blodix sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Norge

Standard

Jetfly er da enkelt å få kills med. :3 Bruk Air Radar, IR Flares og Rocket pods så har du noe a la samme systemet som med Helikopter. Eller bare bruk Heat seekers. :) Og det kan løses med stinger og noen lagkamerater som kan å bruke Centurionen/Pantsiren.
    Don't expect to build up the weak by pulling down the strong.

Standard

Jet passer ikke for alle antar jeg, men etterhvert får man teken på det. Når det kommer til veldig gode piloter har de mange svakheter, for det første så har du Anti-Air, både stationary og ikke-stationary. Et team med stinger, eller javelin og soflam er også veldig effektvt mot jet og helicopter.

Men jeg syns at BF3 er bedre en MW3/BlackOps2 fordi ma har mye flere muligheter både når der kommer til gamemodes, teamwork og generelt gameplay. På BF3 har du by-maps med og uten vehicles, store air-map, og små run 'n gun maps(Close Quarters). Nå kommer også Aftermatch(DLC 3) som byr på Scavanger-mode.

Teamwork er noe som er veldig mye bedre, en squad som kommuniserer er veldig farlig, spesielt på air- og by-maps. En bra squad bør ha alle fire classene, en medic, en support(lmg), en engineer(javelin/stinger) og en sniper. Medicen, engineer og support er de som inntar basen, med en sniper i forveien og på utkanten. Sniperen kan bruke MAV for og lokalisere fiender. Support sørger for at ale har ammo, og engineeren tar ut tanks/helicoptre.
    Noe som også er veldig farlig er en tanks med jet support, ingen kan slå det. Tanksen består av to personer, begge engineer, gunneren passer på at tanksen er fullt reparert og tar ut infanteri som prøver å flanke tanksen, og flyene tar ut alle trusler fra fientlige tanks. Dette krever at man har gode piloter som ikke har problemer med fientlige fly og helikoptre.
    Til og med to fly som kommuniserer kan dominere luften og ramme fientlige vehicles hardt.
    Disse er bare noen få eksempler på hvor vidt man kan bruke teamwork i BF3. Selvfølgerlig kan man spille taktisk på MW3, slik som S&D, Headquarters og Demolition. Men det er begrenset hvor mye teamwork som kan brukes der, de har ikke nært så mye taktisk innvirkning på om man vinner, eller ikke vinner runden. Hvis ditt lager holder en base hvor det spawner tanks, så har ditt lag en betydelig fordel.

Og det at man kan ødelegge ting er en stor faktor i mine øyne, det legger til så mange nye muligheter i tilegg til realisme. Jeg er også enig med mange at MW3 engine var en skuffelse og kunne like så godt hete "MW2.5".
    "We live in a special time, the only time we can verify that we live in a very special time."

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •