Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Den Store Nominasjonstråden! S4

Standard Den Store Nominasjonstråden! S4

Den Store Nominasjonstråden! S4
    Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske s4...
    Har du et spørsmål? Du kan finne svaret her: T4 OSS, T3 OSS
    Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Beste spiller - Det er umulig for meg å peke på en enkelt spiller blandt så mange dyktige.

Beste leder - Hver og en av lederene i viking kunne her nomineres, men siden deres arbeid og suksess er tuftet på gode sammarbeidsrutiner, og overlapping av hverandre mere en deres personlige kunskapsforskjell, vil det bli feil å peke på en enkelt.

Beste defensive spiller - Capo (du er en gave til en hver allianse)

Beste offensive spiller - Her finnes "øverste hylle", umulig å velge.

Mest undervurderte konto - Sikkert veldig mange kontoer som ble borte tidlig i spillet som aldrig ble sett eller hørt om og dette er svært synd!

Mest overvurderte konto - Pluton Hvordan kan det ha seg at Plutonkonto ikke er blitt faket angrepet eller spionert

Mest verdsatte spiller - Mange

Hyggeligste spiller - Svært mange

Beste taktiker - Efro. Planen supportbyer med store fasiliteter var genial.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?): Vikings rekruteringsteam som gjorde en enorm jobb med å sile ut de spillerene vi trodde på og som har sikret viking seieren. Det skal kanskje sies at en del av disse spillerene ikke har utgjordt store forskjellen for viking generelt, men vi slapp å krige mot dem. Kynisk.. Men unektelig et viktig trekk!

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Spiller gjerne med alle en gang til, men spesiellt TLR gjengen som ikke gav opp!

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Spiller gjerne med alle en gang til

Allianse

Beste allianse -Viking/Viking*

Mest undervurderte allianse -Viking/Viking* : Vi kunne greid så uendelig bedre om det var behov.

Mest overvurderte allianse - Viking/Viking* : Om serveren hadde sammlet seg i vesentlig større grad, mot et viking som ikke ønsket allierte, kunne serverbildet sett annerledes ut.

Beste defensive allianse - Viking/Viking* : Vi kunne tatt i mot mere en vi fikk.

Beste offensive allianse -Viking/Viking* : Vi hadde en plan om å utrydde all motstand i egen kvadrat. Når dette var gjordt, var det mange månder igjen av spillet osv...

Beste ledelse - Jeg kjenner ikke til andre alliansers ledelse, men er meget fornøyd med dere som har ledet viking.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Burnie

Rundens nykommer - Her kan det nevnes mange, men det ble tatt inn spillere med null erfaring til "vikingakademiet" flere av dem er blandt topp 100 i dag og har betydd en stor forskjell i spillet.

All respekt til... (spiller, allianse, konto) : balle raasum og spillerene i TLR, som ikke forlot serveren som veldig mange andre har gjordt.

Beste galler - Vet ikke

Beste romer - Vet ikke

Beste germaner - Vet ikke

Beste forumdeltaker - Woxyt. Gratulerer med vel utført arbeid og ønske om å forsure min tilværelse her på forum, du har med din opptreden greid å få meg til å la være å poste inlegg.

Verdt å minnes : Det er verdt å minnes om at viking har spilt denne serveren tre ganger, at grunnstammen faktisk på den måten nå kan regnes som gammle kjente. Kjente i den grad at sammarbeidet kanskje har større forutsetninger for å flyte uten konflikter, eller at konfliktsituasjoner kan forutsees og unngås.

Beste hendelse - Da spastix aka simsalabim noen uker etter oss andre entret serveren. Bedre travianspiller, mere lojal og ærlig fyr kan dere leite lenge etter!

Verste hendelse - Da woxyt dukket opp på forumet!!!

Beste bruk av artefakt - Noe med flytting av en unik korn

Verste bruk av artefakt - ...

Største tabbe - Kun utvalgte vil noen gang få vite dette xD

Viktigste begivenhet - Vikings rensing av egen kvadrat og dertil artefactjakten.

Største overraskelse - At 90% av serverpop ikke greide å mobilisere den motstanden som strengt talt fantes.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Legg sammen svarene over og summer.

Andre spillere som bør nevnes - Ingen nevnt ingen glemt osv..

På denne måten kommer jeg til å huske s4 :

Jeg har levd med prosjektet viking i snart 3 år.

Første server som håpløst underlegne uten særlig erfaring. På den serveren lærte vi at sammhold og vilje til å hjelpe hverandre kan slå ut nesten hva som helst.

Andre server som mere drevne men fortsatt noe naive, og muligens alt for arrogante. her var vi den alliansen som dominerte største deler av serveren, men falt for mindre vellykkede diplomatiske disponeringer og tapte blandt annet av den grunn.

Denne tredje runden hadde vi planer for hva og hvordan i forkant. Vi har fulgt disse planene, resultatet er en i all beskjedenhet en fortjent seier.

Jeg vil takke alle motspillere for runden!

Til alle dere i Viking:

Takk for bra tålmodighet og at dere holdt ut det noen sier var uendelig kjedelig.

Takk for godt sammarbeid gjennom deltakelse i offensive og deffensive fellesoprasjoner, gjennom akivitet på forum og skype, der dere til alle tider i døgnet har utviklet og underholdt hverandre og skapt et trivelig og utviklende miljø. Takk for gode tilbakemeldinger og for mange hyggelige sammtaler!

Om viking gjenoppstår vet ingen, men noen av oss sees kanskje igjen :)

Pluton

Standard

woxyt best på forum, og er plutons verste hendelse!!! Hurra
    Ser med stor glede at mine ønsker blir oppfylt

Moderator kommentar: Valmet
    Hei. Ber om at poster i denne tråden holdes til oppsett som har blitt vist i første tråden.
    Sist endret av Valmet : 2012-01-03 kl 14:48

Standard

Eg hadde ikkje tenkt å skrive ein, men sidan ingen andre gjer det så får eg vel allikavel.

Beste spiller -Dei som kjennar meg veit vel at eg alltid meiner detta er meg. Men er mange andre som eg kan velge blant, så nominerer Efro her for å gjere jobben som vel ingen ville ha

Beste leder - No doubt! Caro <3 hehe

Beste defensive spiller - B&B (nesten glemt dette nicket ditt allerede Alvelys)

Beste offensive spiller - Xivarus

Mest undervurderte konto - Minerva? (skifter nick så ofte) Fint sweep du og Ingrid.

Mest overvurderte konto - Vel denne er enkel, mister sim sim aka Gallern aka Danerikk

Mest verdsatte spiller - Som alltid er Ra9 ein fryd.

Hyggeligste spiller -Nomor, Friendly Fire sin yndlingsfiende gjennom heile servern.

Beste taktiker -Pwent lagde aksjoner, så denne får han.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Nå har eg holdt nede egoet lengre enn eg orker. Så Friendly Fire får denne!

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -Nomor, Balle...sorry resten men husker få

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -Caro, Aop, Pluton, Xivarus og B&B

Allianse

Beste allianse - Hmm..VIKING

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -VIKING

Beste ledelse - VIKING

Diverse kategorier

Beste manipulator -Bryr meg lite

Rundens nykommer -

Beste galler -Pluton, Balle Rassum.

Beste romer -

Beste germaner - Friendly Fire og Xivarus.

Beste forumdeltaker - Kverulanten og The dane får vel dele denne, om det er ein hederspris eller til skam skal ikkje eg bedømme.

Verdt å minnes - Nomor sitt sjokk sweep som kom seg gjennom ein VIKING vegg. Sjokkerande.

Beste hendelse - Alle gangene eg fekk masse nytt korn...mystisk nok

Verste hendelse - EG begynte (boooooooooooring)

Beste bruk av artefakt - Stor troppetrenar artefakt FF

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe - Nja, ein av dei 100 veggane me traff...

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant - Best ledelse og best samhold.

På denne måten kommer jeg til å huske s4...Ein bra server med eit fantastisk Mid-game med hs knusingar utan ending!

Hallvard / Friendly Fire takker for seg. :)
    Sitat Yangus:

Denne klubbeallergien din ser ut til å bli stadig verre.
    tror du bør oppsøke support for å få hjelp

Standard

Beste leder - Pluton.

Beste defensive spiller - B&B er alle defkoordinateres drøm. Mye def hele veien, raske og lett tilgjengelige tropper. Love it!

Våre døde klubber hvisker også at B. Raasum dugde bra på å forsvare seg...

Beste offensive spiller - Har lyst til å trekker fram spillere som xivarus, Duppidupp, Aris, Caramba, og Mammami som holdt trykket oppe også utenom de store aksjonene. (ja, flere fortjener plass på den listen)

Mest verdsatte spiller - Simsalabim i endgame. Sender millioner av takk for innsatsen på vegne av Viking.

Hyggeligste spiller - Einride

Morsomtste spiller- Shandris

Beste taktiker og motivator - Pwent. Aksjonene dine var laget slik at de knuste mye, med en levelig innsats fra hver enkelt. Vet det krevde mye tid med å sende personlig igm til hver enkelt spiller hver gang du skulle dele ut mål, men resultatet ble meget bra. Og antallet Hovedsteder som ble knust hver eneste uke i en god periode ble ganske avgjørende. (Ra og Hallvard gjorde også en flott jobb her :) )

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) God of Crop ; i følge han skulle jeg "skrive Hallvard over heile greia", men det får holde med denne nominasjonen...

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Mange av dere jeg mer enn gjerne spiller med. Trekker fram B. Raasum, Fleksnes og Skjæreren som virker hyggelige. Også Nomor da! Vittig spiller!

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - MANGE fler enn 5!

Beste defensive allianse - Synes det var imponerende med alle alliansene som ikke ga opp å deffe mot Viking, og bygget seg opp stadig vekk. Slikt er demotiverende, og derfor beundringsverdig av alle som holdt ut

Beste offensive allianse - Her må jeg si Viking/Viking*

Beste ledelse- Her er jeg inhabil (jeg er vel det ca hele veien, men)

Rundens nykommer - Rex Angelus

All respekt til... Alle som var med på å gjøre serveren morsom, framfor å sitte på gjerdet og klage :)

Beste forumdeltaker - Ardbeg

Verdt å minnes -

• Angrepene mot Xivarus tidlig i serveren. Helt utrolig bra følelse å se at veggen faktisk holdt.
    • Kommentarene til Blacko... du er jo bare utrolig vittig når alt kommer til alt
    • Da Hallvard byttet navn og lot som at han var meg på skype for å komme inn i den berømte "jentechatten". Han kunne nok klart det, om han ikke glemte den lille detaljen at jeg ikke skriver på nynorsk...
    • Første gang vi hadde en samlet offaksjon og fikk erfare at man kan bombe skremmende mange hovedsteder på en og samme natt, for en forholdsvis lav pris.
    • Å våkne til at ww har kommet opp i lvl 100. Deilig følelse!
    Beste hendelse - Alle IGMs fra Nomor!

Verste hendelse - Da klubbene "døde av happiness" for 8. gang eller noe, (Klubbene hadde ikke rukket å komme i puberteten en gang, og hallvard fikk det "#¤%&@!kornet sitt... IGJEN )

Beste bruk av artefakt - Efro, Unik spion. En gullgruve for både det offensive og defensive spillet.

Verste bruk av artefakt - Hadde nok vært klokt av en del fra motparten å prioritere å ruste opp for å ta artefakter, framfor å brenne sweep på xivarus /simme :)

Største tabbe - At en del ikke satt seg inn i den nye funksjonen på møteplassen som gjorde at man kunne se hva som kom når man bare sendte 1 og 1 tropp om gangen...

Viktigste begivenhet - At forsøket på å ta enterprise sin unike korn ikke lyktes

Største/beste overraskelse: Woofer kom tilbake!

Hvorfor min allianse vant - Fordi alle gode ting er 3.

J
    eg vil nevne "godjentene": Lisa, Ingrid, Alven, Tiger ,Dorthea,chiiwee, karianne og Cherryqueen. Neste gang burde vi lage vår egen jenteallianse og kuppe en hel server på egenhånd. Lett. :P

På denne måten kommer jeg til å huske s4... Kan egentlig bruke et ord for å oppsummere det: VIKING.

Viking er vel det ordet som dukker først opp i hodet mitt når jeg tenker på Travian. Viking står for veldig mye av det jeg har lært her og for de fleste av de hyggeligste menneskene jeg har møtt i dette spillet. Det står for gleder, sorger, latter, irritasjon, oppturer, nedturer, seier og tap.

Denne gangen vant vi, endelig. På mange måter er vikings mål nådd, og sånn sett er alliansen fullført. Men Viking fortsetter på travian. Muligens i en annen form med annet navn og/eller på en annen server. Det vil tiden vise.

Takker supre vikinger for å holde ut med meg, og takker resten av serveren for å gi meg motstand.

En stund trodde jeg ikke det skulle skje, men jeg savner s4 allerede. Tragisk. Jeg er nok ødelagt.

Lykke til videre til alle, hilsen den bedre halvdelen av FF

Red face

Siden jeg selv bare har spilt de to siste månedene elns på serveren så velger jeg å kun ta utgangspungt i de to månedene, er mange punkter jeg derfor ikke kan nominere noen da jeg ikke kjenner til detaljene.

Spiller Sønnavodin

Beste spiller - Caramba
    Beste leder - Simsalabim, i allefall fra vårt ståsted utenfra så virket det som han var den sterke og syndlige lederen til viking i endgame.
    Beste defensive spiller - Balle Raasum
    Beste offensive spiller - Caramba Er ikke alltid mest offpoeng som er avgjørende...

Mest verdsatte spillere - Weedee, balle raasum og gruffegutt

Beste taktiker - Pwent

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Ingen

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - er mange jeg fra før kunne tenkt meg å spille med, men velger nå ut fra synligheten (fra mitt ståsted) den tiden jeg har spilt på denne serveren:
    Mammami, Caramba, FredShark, Simsalabim, Bell

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Balle raasum, Weedee, gruffegutt, Krigeren, Cymt3c, Leech, Muriaz, Yek osv Er svært mange av dere jeg kunne tenkt meg å spille med igjenn

Allianse TLR

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse - Forsvar

Beste defensive allianse - TLR

Beste offensive allianse - Viking*
    Beste ledelse - Viking

Diverse kategorier

Beste manipulator - Svimse ;) Likte den vikingjakta som ble satt i gang etter henne :D

Rundens nykommer - Krigeren

All respekt til... (spiller, allianse, konto) TLR folka, dere ble med der, vel vitende om at dere nok ville gjøre dere enda mer utsatt for vikingangrep, og dere sto løpet ut.
    Bell vet det langt fra kan ha vært lett, men du spilte med åpene kort... og gjorde hva du følte for, så får håpe at folk tar det for det det er ...et spill og dropper personforfølgelser...

Beste galler - Balle raasum

Beste romer - Yangus

Beste germaner - Mr Crow Ikke så mange germanere som var syndlig den tiden...

Beste forumdeltaker - Miss tick

Verdt å minnes

Beste hendelse - At gruffe omsider gikk ut og dannet TLR

Verste hendelse - Armageddon tar ww hals over hodet... for så å slette...

Beste bruk av artefakt - unik spion til efro

Verste bruk av artefakt - Spionartifaktene til henrik...

Største tabbe - vel sveep med raskere sko... med påfølgende wawes som kom noen timer senere fra mammami på en suportby hos meg ble ganske enkelt å kutte der... Var kanskje ikke rundens største tabbe, men en liten tabbe i allefall..

Største overraskelse - når ASM og Xiv nærmest kaptes om å rydde flest byggeplaner for TLR... ble vel 6 til TLR og 1 til TUER signert vikingspillere som var ute etter billige offpoeng...

Hvorfor min allianse tapte/vant - Det slaget var nok tapt lenge før min tid ;)

Andre spillere som bør nevnes - Weedee og Gruffegutt, bedre sittere kunne jeg ikke ha fått <3 Balle du har stått på og ofret mye, vet du var like lite gira som meg på å holde noe ww men du stilte uansett opp. Du var også den som tyna deg selv en time lengere for å kutte her eller der. Etter meg bekjent var den som holdt rundens største vegg så nær som veggene i ww da ;)

Det sosiale:
    Den kjempe flotte gjengen vi etterhvert fikk med oss i TLR, er mange kommende travian-stjerer der.

Spillmessig:
    Carambas forkjærlighet for å besøke kontoen min :)
    Også den natten hvor jeg fikk 26k defpoeng på å kutte kattas fra Enterprise og Aris i hs min rett etter jeg kom inn på kontoen. Self fikk jeg besøk av Efro en natt eller to etterpå som sørget for rikelig med saftige mellomsveep da :)

Spenninga:
    Lå vel ikke i hvem som vant etc for tror noe mer enn at månen hadde ramla ned skulle ha skjedd for at viking ikke hadde rodd dette i land...

Men i hvor stort dette rekordsveepet man hadde hørt så mye om før man kom inn på serveren kom til å bli... men det kom aldri... ;)

Vil med dette takke alle sammen og gratulere viking med seieren. Håper å se mange både fra viking og TLR igjenn på senere servere, som med eller motspillere.

Mvh Eora

Standard

Spiller: Ra fra Duppiduppkontoen i Viking*

Beste spiller -Beste leder - Beste defensive spiller osv:

Det er tredje gangen jeg spiller med Efro, og han har fortsatt ikke sluttet å imponere. Strategisk, flink å simme, stor arbeidskapasitet, flink til å prioritere, hjelpsom og hyggelig.

Simsalabim Den som kan alt om Travian - og mangt om mye anna også. Hyggelig med venner, ingen nåde mot folk som tuller.

Pluton En kan ikke tenke seg Viking uten Pluton - han har ledet troppene på beste vis ennå en gang.

Caro, Ingrid, Alvelys, Morgendugg: Uten dere ville det vært kjedelig på Skype. Uten Caro hadde det neppe blitt spill på meg i det hele tatt - alltid hyggelig og hjelpsom.

Benji: Dualen min på Duppiduppkontoen: Takk for at du tok meg med. En flott offensiv spiller, generøs og hyggelig. Synd at du hadde så mange andre jern i ilden på slutten.

Hallvard, Aris, Woofer, Capo, Flinke spillere som ikke er redd for å ta i et tak.

Caramba og Pwent var begge kjekt å bli kjent med, gode hoder på de gutta :)

TLR, Tøft å stå på så lenge - synd at ikke dere samlet dere før. Ble kuttet eller vegget noen ganger hos Balle og Sønnavodin - respekt for at dere sto så helhjerta på! Texas var artige motspillere som tok mye juling med godt humør. Dette var tydelig folk med erfaring, bortsett fra når det kom til fakinga...

Beste forumdeltaker - Forum var ikke spesielt spennende denne gangen...

Standard

Tiden er kommet, jeg bestemte meg just for å sette meg ned og fullføre dette en gang for alle.

Spiller - Blackowitz på TheDane

Beste dualer+sitter - Borny og Morgendugg; Dere er fenomenale, aner ikke hvordan jeg hadde klart meg uten dere
    Og takk til Dorthea for å steppe inn de gangene vi ikke klarte å holde kontoen aktiv selv

Beste spiller - TheDane

Beste leder - Pluton og Caro

Beste defensive spiller - Capo, uvurderlig

Beste offensive spiller - Hvertfall ikke ASM

Mest overvurderte konto - Danerikk, men det visste jeg hele tiden

Mest verdsatte spiller - Caro på FF, Aris for å ha hjulpet meg med deff, og ASM for å gjøre vikingchatten ekstra utrivelig

Hyggeligste spiller - Caro på FF

Beste taktiker - Pwent synd jeg ikke fikk fullført en siste server med deg...

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Ingen, for jeg har gitt opp s4, med mindre TDC gjør comeback, da joiner jeg

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hele viking minus et par, no offense det er ikke meg.. Det er dere

Allianse

Beste allianse - Eeh, why state the obvious?

Mest undervurderte allianse - Legion>TLR>Raringer

Mest overvurderte allianse - Sviland

Beste defensive allianse - Viking

Beste offensive allianse - Viking

Beste ledelse - Viking

Diverse kategorier

Beste manipulator - Aner knapt hva dette innebærer jeg men en ting vet jeg sikkert.. Det var ikke Svimse

Rundens nykommer - Meg

breno, allianseløs... For å ha klart å fullføre på 1217. plass på poplista! Godt jobba :D

Beste galler - Meg selvfølgelig?

Beste romer - Caramba, eventuelt han jeg ikke husker navnet på.. Men som hadde størst sweep utenfor viking

Beste germaner - FF

Beste forumdeltaker - Kverulanten og Woxyt, for fantastiske innlegg.. Woxyt på topp med innleggene;

Sitat Opprinnelig skrevet av woxyt Vis innlegg
    Pop rank 1 i verdensmesterskapet i travian!

(Spiller sammen med id42, Caro, Burnie, efro, tigerlilje, Pluton og Eldamir)

Det ryktes at dette ikke er verken imponerende eller interessant
    Det ryktes at du snart bør begynne og bli seriøs i spillet, og ikke dele ut boller i hvert eneste innlegg
    Det ryktes at viking ikke engang klarer og ta til seg konstruktiv, seriøs og sakelig kritikk uten og hoppe i været, og ramse av seg en lang avhandling om hardt arbeid, dyktig (les:ler) ledelse.

At jeg har fått kritikk, usakeigheter og krenkende svar er forsåvidt greit, ettersom min måte og utrykke meg på har til tider vært både proviserende og lite hyggelige.

Men nå som flere og flere oppdager usannheter og kritiserer viking sin spillerstil. Flere begynner også å bli dyktig lei av selvskryt på en server som de allerede dominerer.

Nå får dere stå til ansvar, og i hvertfall prøve og ta noe til dere. Og legg det til i academy undervisningen deres til senere bruk. Viste forresten ikke at det fantes en Travian skole, hvor da inntakskriteriene i hovedsak sikkert å forgude diktatoren i viking...hehe artig påfunn

Svar i hvertfall folk på en ordentlig måte, det er faktisk ikke alle som ligger langflate etter viking og smigrer seg til en plass, så prøv og aksepter det.
    Det ryktes at Pluton bør trekke inn årene, og roe seg ned både med arroganse og frekkheter. Og det ryktes at jeg med glede fortsetter så du kan opprettholde latteren, så fremt din uttalelse omkring latter holder mål

Det ryktes at viking ikke engang klarer og ta til seg konstruktiv, seriøs og sakelig kritikk uten og hoppe i været, og ramse av seg en lang avhandling om hardt arbeid, dyktig (les:ler) ledelse.

At jeg har fått kritikk, usakeigheter og krenkende svar er forsåvidt greit, ettersom min måte og utrykke meg på har til tider vært både proviserende og lite hyggelige.

Men nå som flere og flere oppdager usannheter og kritiserer viking sin spillerstil. Flere begynner også å bli dyktig lei av selvskryt på en server som de allerede dominerer.

Nå får dere stå til ansvar, og i hvertfall prøve og ta noe til dere. Og legg det til i academy undervisningen deres til senere bruk. Viste forresten ikke at det fantes en Travian skole, hvor da inntakskriteriene i hovedsak sikkert å forgude diktatoren i viking...hehe artig påfunn

Svar i hvertfall folk på en ordentlig måte, det er faktisk ikke alle som ligger langflate etter viking og smigrer seg til en plass, så prøv og aksepter det.

Du vil aldri kunne klare og gjøre meg trist da jeg anser deg som en ubetydelig spiller med lite intelligens. Og hva pluton angår, så er det pussig at du nevner paybacktime...tenk over det
    Vet ikke med dere, men jeg fikk ikke mye ut av å lese gjennom alt det der

Verdt å minnes
    Når jeg regget på serveren, og alle bare endelig! Blacko spiller en til runde

Beste hendelse - Det ovenfor

Verste hendelse - Når jeg innså at det ikke ble noen motstandere som allierte seg med halve serveren.. Da ble jeg trist

Beste bruk av artefakt - Den måneden jeg hadde liten narrens

Verste bruk av artefakt - ASM

Største tabbe - Å ikke joine Sviland, var jo åpenbart at de var best

Viktigste begivenhet - Når jeg vegga sweepet, og prodda 110k phalanx på 2 mnd, for så å bare bruke 40%, og sulte 20%... Jeg døde litt og litt innvendig for hver gang en phalanx dævva sultedøden

Største overraskelse - At viking vant hadde jeg aldri trodd :s

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi vi er kule, og har meg på laget.. Selvfølgelig...

En server der jeg for første gang opplevde at 3 spillere fra egen allianse aktivt motarbeidet meg... Takk for den, det hjalp virkelig på motivasjonen ;)

Vil også bare si at jeg tilbrakte store deler av runden utenfor vikingchatten - grunn står ovenfor.

Men på trods av alt dette var resten av viking fantastiske å spille med, og jeg er glad for at Caro var så innpåsliten og fikk meg til å regge denne runden, selv om jeg ikke hadde tid til det

Takk for en fin runde, med noen komplikasjoner, håper vi treffes igjen på noen andre servere :)
    Sist endret av blackowitz : 2012-02-03 kl 18:41 Årsak: <3
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

Lignende tråder

1. Den store Nominasjonstråden!
    By Alexsio in forum S2 - runde 8: februar 2015 - oktober 2015
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2015-10-05, 10:37
  2. Den store nominasjonstråden
    By Lilith in forum S2 - runde 6: januar 2013 - januar 2014
    Svar: 25
    Siste innlegg: 2014-01-12, 21:40