Leenge siden jeg har vært på forumet, men hørte det var mye hat- så måtte inn å lese/skrive.
Veldig godt skrevet Pwent, har ingen innvendinger der!

Kverualten sier at vi har møtt lite motstand og lite def. Dette kommer av simple grunner, godt organiserte og gjennomførte aksjoner. Viking har møtt vegger, og vi har tapt sweep, men vi har knust en enorm mengde hovedsteder- Noe som har gjort det vanskelig for fienden å bygge seg opp, spesielt når vi har knust fler 3-5 ganger..
Viking er gjennomsnittlig den alliansen med høyest kvalitet- og helt kalrt den alliansen med best ledelse, dette har ført Viking til den posisjonen vi i dag har.
Seieren som Viking har i møte er inget mindre enn enhver annen S4.No seier som har blitt vunnet. Viking presterte godt ved å knuse såpass mye hos fienden tidlig, og gi dem et vanskelig midgame. Planen var så vidt jeg vet å ta seieren i Mid-game, og det ble i mine øyne gjort. Tidlig i mid-game viste Viking høy kvalitet og knuste den største motstanden. Det var riktignok 3-4 allianser som menget seg sammen mot Viking og i samme slengen klager på hvordan Viking er for mange. ( Jeg har ikke vært spesielt glad for at vi var så mange fra start av, men taktikken som ledelsen førte ved utsiling/ en sjangs til de med potensiale- har fungert veldig godt)
''Creds'' til ledelsen i Viking. Til tross for at jeg er sikker på seier til Viking, så må ingen Vikinger slappe av, det er ikke over. End game er ikke igang engang..
At viking nå har lite motstand skyldes at motstanden ble slått ned på tidlig, og de sitter da igjen med slike som deg kverulanten. Slike som kun maser om hvor urettferdig det er, hvor dårlig de som vinner har spilt og hvor lett de har hatt det. Det kunne ha vært deg, om du hadde gjort en bedre jobb- Men det er riktignok slitsomt, så da orker du vel ikke det...

Takker og Spax for lette def-poeng i dag.