Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 21

Tråd: Viking - Noe å skryte av?

Standard

Som en utenforstående person fra S4, så tenker jeg at det de fleste har reagert på hvordan begge metaene fra forrige server slo seg sammen. Noe som trolig har vært den største faktoren til at det ikke har blitt noe stor motstand. Ingen orket å ta seg tid til å samle en allianse, som fra start ville vært langt under nivået til viking.
    Tanken bak Viking i seg selv, er ganske genial. De snakket sammen etter forrige server, og bestemte seg for å slå seg sammen. Dette skapte frykt allerede før serveren. (Noe som i og for seg kan gå begge veier.) Dessverre så er det feil domene å gjøre noe sånt på.
    Hadde dere gjort dette på for eksempel den nyeste franske servere, der det er 20000 spillere. Ville det vært noe helt annet. Derimot er det for få spillere på serverne i Norge til at noe som dette her skal gå. Noe vi ser resultatet av på serveren. Det virker for meg som om Viking har vært total dominant hele serveren, og det er intell som kommer fra egne Vikingspillere. Både folk som har gitt seg på grunn av det, og folk som fremdeles sitter i viking.

Ut fra dette, så kan folk sutre så mye de vil. Viking har vært dominant på alt, de kan ha gode spillere, gode ledere og gode kontoer. Men det er en ting Viking manglet denne serveren, de manglet evnen til å se fra start at dette kom til å bli for skjevt.
    Så selvom Viking har gjort det bra, og fungert bra. Så overskygger denne manglende evnen alt det gode de har prestert. De har valset gjennom en server med stil, og får ingen kredit for det. Det skal dere ha. Dere vinner faktisk en server, og enkelte av dere nekter å gi opp.
    Travian er som i ekte verden, i dette eksempelet bruker jeg sport: Du er avhengig av andre utøvere for å forbedre deg. Som min trener sa til meg når jeg engang var lei for å trene med dårligere spillere. "Dere gjør hverandre bedre, jo bedre din motstander blir. Jo mer tjener DU på dette". Viking på S4 mangler skikkelig motstand, noe som gjenspeiler seg i kritikken der folk påstår at de ikke er så gode som andre eldre allianser. Men jeg påstår at Viking ville stått med hodet hevet etter en server mot hvilken som helst annen allianse. Kanskje ville de vunnet, kanskje ville de tapt. Men det kan ingen her, selv ikke de som spiller si noe om.

Håper dere samles en gang til, burde vært på s1 denne runden da det er forskjellig spennede spillere og allianser der. Men regner uannsett med å møte mange av dere i kamp, både som fiender og allierte.

Standard

Det sies at jeg ikke har noe korn igjen på konto...
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av blackowitz Vis innlegg
    Trodde virkelig vi var ferdig med denne diskusjonen jeg Andy...
    OM du er så sykt gira (og nå er jeg mektig lei av dette maset om at vi skal starte på andre servere) kan ikke du og de "forskjellige" alliansene dine starte på s4 da? Siden dere vil så gjerne teste oss i viking ser jeg det ikke som noe dere kommer til å tape på, dere vinner jo uansett :) (skale jeg tro det du sier)

Men som både jeg og sjus sa: Det går ikke an å sammenligne servere, de er så ulike som det går an.

Nå lurer jeg på om du har lest hva jeg skrev, eller om du kun kritiserer meg som person?

EDIT: det er også mulig å endre innlegg blacko, men som du ser har jeg det fremdeles i quoten her.
    Sist endret av Alexsio : 2011-11-24 kl 00:41 Årsak: Noen er redde for å stå for det de spytter ut.

Standard

Ved Teutates!! hater du hestene dine blacko? jeg er glad i TTène mine jeg:)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alexsio Vis innlegg
    Nå lurer jeg på om du har lest hva jeg skrev, eller om du kun kritiserer meg som person?

EDIT: det er også mulig å endre innlegg blacko, men som du ser har jeg det fremdeles i quoten her.
    Inlegget ble skrevet i en sinnstilstand som ikke hører hjemme noen plass, derfor endret jeg det :)

Men poenget var:

Hold kjeft, jeg er drittlei av å høre frasen "hadde viking startet på s1 hadde det ikke gått like bra"

Jeg trodde vi var ferdige med den saken for lenge siden, og jeg ser det som unødvendig å fortsette å diskutere det.
    S1 er heeelt annerledes enn s4, og jeg ser det om uaktuelt å måtte starte på en annen server kun for å vise at "hei, vi er viking, vi kan faktisk å spille"
    Om man er så interessert i å vite hvordan vi hadde spilt kan man vel bare regge neste runde? :)

Sitat Opprinnelig skrevet av simmern Vis innlegg
    Ved Teutates!! hater du hestene dine blacko? jeg er glad i TTène mine jeg:)
    Ved thor! De spiser korn! Korn som kan brukes til mye annet lurt :)

- Chris

Standard

Ved thor! De spiser korn! Korn som kan brukes til mye annet lurt :)
    hva da ? skal du bake brød? :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av blackowitz Vis innlegg
    Inlegget ble skrevet i en sinnstilstand som ikke hører hjemme noen plass, derfor endret jeg det :)

Men poenget var:

Hold kjeft, jeg er drittlei av å høre frasen "hadde viking startet på s1 hadde det ikke gått like bra"

Jeg trodde vi var ferdige med den saken for lenge siden, og jeg ser det som unødvendig å fortsette å diskutere det.
    S1 er heeelt annerledes enn s4, og jeg ser det om uaktuelt å måtte starte på en annen server kun for å vise at "hei, vi er viking, vi kan faktisk å spille"
    Om man er så interessert i å vite hvordan vi hadde spilt kan man vel bare regge neste runde? :)

Virker egentlig som innlegget ble skrevet kun for å snakke dritt.
    Samt, jeg skrev da ikke "om viking hadde dratt til s1 så hadde de fått bank." Jeg skrev at det hadde vært morro om de samlet
    seg igjen, og at det "burde" vært på s1. Da det er mye spennende allieringer og spillere der. Du har fremdeles ikke lest innlegget mitt. Så foreslår at du går tilbake å leser det skikkelig for en gangs skyld. Jeg gjorde faktisk ikke annet enn å skryte av viking.
    Nok en gang er du bare ute etter å angripe meg, det har jeg ikke noe imot. Men da må du ihvertfall tørre å stå opp for det du har sagt.

Fjadraspjotmann Morgendugg sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2010
    Sted
    Travian s4

Standard

Mye greier for egentlig ikke no'.

Mange harde verbale slag mot Viking denne runden. Håper alliansen med dens ledere og medlemmer fortsetter å bestå. Det er absolutt en fin samling folk og spillere! :)

Ikke for å blande meg for mye, men ikke hiss dere opp mot hverandre. Tross alt et spill vi skal ha det moro med! :):)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alexsio Vis innlegg
    Virker egentlig som innlegget ble skrevet kun for å snakke dritt.
    Samt, jeg skrev da ikke "om viking hadde dratt til s1 så hadde de fått bank." Jeg skrev at det hadde vært morro om de samlet
    seg igjen, og at det "burde" vært på s1. Da det er mye spennende allieringer og spillere der. Du har fremdeles ikke lest innlegget mitt. Så foreslår at du går tilbake å leser det skikkelig for en gangs skyld. Jeg gjorde faktisk ikke annet enn å skryte av viking.
    Nok en gang er du bare ute etter å angripe meg, det har jeg ikke noe imot. Men da må du ihvertfall tørre å stå opp for det du har sagt.
    Jaja, om du er så sinnsykt opptatt av å få fram at jeg har driti på draget så kan du vel få¨det den her gangen min kjære deg

Jeg, blacko, leste innlegget hans nøye, jeg tolket det på min måte, men apparently tolka jeg det ikke på den måten alexsio ville jeg skulle tolke det

Sitat Opprinnelig skrevet av simmern Vis innlegg
    hva da ? skal du bake brød? :)
    Tja.. Du vet... Fore sultne defftropper foreksempel
    Også må en ikke glemme hungrende offtropper følgelig..

Moderator kommentar: Valmet
    Minner om at det ikke tillates å bruke IRL info på dette forumet uten samtykke av motpart. Minner om regel: § 5e - Personlig informasjon
    Sist endret av Valmet : 2011-11-25 kl 11:44

- Chris

Sjus-S5
    Guest

Standard

Play nice kids ;)

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Krise i Viking?
    By synchro DK in forum S1 - runde 7: mai 2013 - mars 2014
    Svar: 0