Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Takk til KDA, HaT, PH

Standard Takk til KDA, HaT, PH

Så var det endelig over, desverre ble ikke utfallet for vår union så heldig. Ugly-VU ble for sterke, dog var det jevnere tidligere i end game enn det ble på slutten.

Vi på Big.Bad.Wolf ville skrive noen ord til alle dere som vi har samarbeidet med.

ad hd - Takk for at vi så grovt fikk lov å forsyne oss av kontoen din med både deff og korn til deffvegger igjennom runden. Vi hadde ikke klart oss så bra uten din konto

Madam Mim - Sweetie, alltid en glede å spille sammen med deg. Du er tryggheten selv. Ja ja, jeg vet vi misbrukte pretsene dine, men gud hvor gode de var å ha
    Piger, Plastik og Party, do I need to say more?

Bølla - Våre nattlige samtaler er noe jeg kommer til å minnes fra denne serveren. Du er en knakene god kar. Stor klem fra meg.

KDA - En allianse som var flinkere til å stille opp med både deff og korn skal man lete lenge etter. Det er uvurdelig den støtten vi har fått av dere fra dag 1 av vårt samarbeid. Bedre samarbeidspartner kunne vi ikke fått. Så tusen takk alle, store som små.

Porta, Snoopy, Pyro, Coobra, TravianTurid, Kathrine, Zupa, Treven, Karlster, Engblomst, Rubzen, Bølla - Det har vært et strålende samarbeid, selv om det ikke gikk vår vei. Takk for mange hyggelige samtaler på skype, selv om vi ikke alltid var enige

HaT, PH, PHaT - Det var godt å kunne ha dere med når det stormet som værst på BBW. Flere av dere var veldig flinke til å stille opp, selv om vi som konto lå litt på utsiden av forbundet.

Ønsker også å gi en ekstra oppmerksomhet til de som stilte opp på offaksjoner ulven laget.
    De som var med gjorde en fantastisk jobb.
    Good job folks!

Alt i alt har det vært en artig runde, fylt med action og spenning. Takk igjen alle sammen for et godt samarbeid og en hyggelig server. Kanskje vi "sees" på en annen server en gang i fremtiden.

Mvh
    Big.Bad.Wolf
    Ulven, Torstein, Janne

PS. Vil legge til noen ord til Ulven. Vi har hengt sammen noen år nå og en bedre dual kunne jeg ikke fått. Jeg er så imponert over din dyktighet og kunnskap om dette spillet. Du er bare knusegod vennen
    Sist endret av The_Hulatron : 2011-11-21 kl 16:41

Odins ravner Aspires sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2011
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Takker for runden :)

Vi er nå allierte på Nox, så gleder meg til en ny runde med nye utfordringer :)
    Solidfan-S1(5)-NB(Seier) | KAX-S1(6)- Se-Fi (tap)
    Aspires-S3(4)-Føniks(Seier)|Aspires-S3(5)-Føniks(Tap)
    Mr.Noob-Nox(11)-Ulvenes tilbakekomst(seier)
    Raquel-TTserver-TeamNorge

Standard

<3 Janne, Ulven og Torstein <3

Lignende tråder

1. Takk for meg...
    By micky in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 14
    Siste innlegg: 2011-04-24, 23:36
  2. Takk for meg
    By Larsen94 in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 32
    Siste innlegg: 2011-02-14, 20:19