Side 1 av 10 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 94

Tråd: Diskusjon rundt Viking sin taktikk og spillestil på server 4

Standard Diskusjon rundt Viking sin taktikk og spillestil på server 4

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Det ryktes at viking er mer dominerende enn utskjelte reborn var i sin tid... Mot nettopp viking ;) Endog nå er det bare rykter som svirrer fra forum og skype da... jeg vet virkelig ikke om det er noe i det ;) Antar noen på serveren kan svare på om det egentlig er noe i det...
    Det ryktes at du bare kunne spurt meg om dette :p

Videre ryktes det at viking på ingen måte er noe nytt Reborn, til å bli dette er vi alt for få! Vi har heller ikke alliert oss med EC (som var større en RE på den serveren Eora nevner), faktisk har vi ikke alliert oss med noen! Det ryktes allikevel at viking har lykkes med mye denne runden, kanskje ikke så rart siden vi har prøvd så hardt! Prøvd hardt, kan kanskje bety lakt mye arbeid i oppgaven? Kan det i såfall være urettferdig at vi nå får betalt?

Det ryktes videre at vi i viking skal gjøre vårt beste for å spille et endgame som er ferdig på rekordtid, slik at alle som kjeder seg i hjel, snart kan finne seg en annen server å (forsøke) å dominere.

Til slutt ryktes det at det blir skjelden morsomere en en gjør det til selv! Jeg tror i hvertfall en del vikingspillere som har 1,2,3,4---> knuste Hovedstader på sammvittigheten har hatt det gøy, de som har koordinert like så. Vi som har organisert er stolte av resultatet så langt, når det er sakt kommer det vel snart ondsinnede rykter om at vi ikke har noe liv.

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av pluton Vis innlegg
    Det ryktes at du bare kunne spurt meg om dette :p

Videre ryktes det at viking på ingen måte er noe nytt Reborn, til å bli dette er vi alt for få! Vi har heller ikke alliert oss med EC (som var større en RE på den serveren Eora nevner), faktisk har vi ikke alliert oss med noen! Det ryktes allikevel at viking har lykkes med mye denne runden, kanskje ikke så rart siden vi har prøvd så hardt! Prøvd hardt, kan kanskje bety lakt mye arbeid i oppgaven? Kan det i såfall være urettferdig at vi nå får betalt?

Det ryktes videre at vi i viking skal gjøre vårt beste for å spille et endgame som er ferdig på rekordtid, slik at alle som kjeder seg i hjel, snart kan finne seg en annen server å (forsøke) å dominere.

Til slutt ryktes det at det blir skjelden morsomere en en gjør det til selv! Jeg tror i hvertfall en del vikingspillere som har 1,2,3,4---> knuste Hovedstader på sammvittigheten har hatt det gøy, de som har koordinert like så. Vi som har organisert er stolte av resultatet så langt, når det er sakt kommer det vel snart ondsinnede rykter om at vi ikke har noe liv.
    Når man kan sende angreb stort set uden at fake og fjenden dårligt kan finde ud af at breake, så er det ikke kun egen godhed, men faktisk mere fjendens dårligdom som gør det så nemt.

Og prøvet hårdt? Har vel været mange måneder uden krig og undskyld mig, men på hvilken anden server kan en +|+ ally hente næsten alle arts, i alle hjørner ved at prøve hårdt? Må da være fordi fjenden er for dårlige til at tage nogen selv og derefter for dårlige til at passe på de få de har.

Er det Viking der er gode når de sætter mure, eller er det fjenden der faker med solo katas i travian T4 ? Kan man så gætte hvor de kommer mon?

Skal vi blive ved? Sejren er fortjent, men lad nu være med at påstå at man ligefrem er super genier i viking, kunne ikke engang beskytte en art mod et gennemskuet solo angreb af slet af ret den grund, alliancen som helhed var for ringe til at sætte deff. Trods over 100 etablerede spillere.

Som sagt, fortjent sejr, Viking er de bedste på serveren, men tro nu ikke man kan spille sådan på andre servere, for jeres egen skyld, for niveauet på S4 er da historisk lavt, pinligt lavt faktisk.

Dette er skrevet med total ærlighed og objektivitet, men ikke fordi jeg vil disse nogen, kun fordi jeg er træt af at man fører sig frem som fyrsteligt gode, når det ikke er tilfældet.

EDIT: Der skal jo være et rygte, så rygtes at GLC er sat til slet ingen længe, serveren er slet og ret for umotiverende.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg
    Når man kan sende angreb stort set uden at fake og fjenden dårligt kan finde ud af at breake, så er det ikke kun egen godhed, men faktisk mere fjendens dårligdom som gør det så nemt.

Og prøvet hårdt? Har vel været mange måneder uden krig og undskyld mig, men på hvilken anden server kan en +|+ ally hente næsten alle arts, i alle hjørner ved at prøve hårdt? Må da være fordi fjenden er for dårlige til at tage nogen selv og derefter for dårlige til at passe på de få de har.

Er det Viking der er gode når de sætter mure, eller er det fjenden der faker med solo katas i travian T4 ? Kan man så gætte hvor de kommer mon?

Skal vi blive ved? Sejren er fortjent, men lad nu være med at påstå at man ligefrem er super genier i viking, kunne ikke engang beskytte en art mod et gennemskuet solo angreb af slet af ret den grund, alliancen som helhed var for ringe til at sætte deff. Trods over 100 etablerede spillere.

Som sagt, fortjent sejr, Viking er de bedste på serveren, men tro nu ikke man kan spille sådan på andre servere, for jeres egen skyld, for niveauet på S4 er da historisk lavt, pinligt lavt faktisk.

Dette er skrevet med total ærlighed og objektivitet, men ikke fordi jeg vil disse nogen, kun fordi jeg er træt af at man fører sig frem som fyrsteligt gode, når det ikke er tilfældet.
    Godt sagt, og så sant, så sant

Standard

Jeg er stolt av Viking, jeg synes vi er flinke, og føler ikke behov for å komme med negative beskrivelser av de vil spiller mot på denne serveren her på forumet. Ikke de som har holdt ut, og heller ikke de som har slettet.

Vi er ikke "supergenier" (noen er sikkert det, men ikke meg da), og har heller ikke hevdet det. Men vi har satt våre mål, har jobbet for dette (jo, vi har faktisk det) og vi ser ut til å lykkes med dette. Og jeg akter å holde ut på denne serveren.

Ingen servere er like, og selvfølgelig ville vi hatt andre utfordringer på andre servere! Men vi skulle nok klart å tilpasse oss der, og gjøre en grei jobb. Men dette blir en veldig hypotetisk diskusjon som jeg ikke klarer å se meningen med. (Utfallet av en annen server ville være like ukjent for meg som for alle andre)

Kanskje er jeg en stor idiot for å si dette (tydeligvis, i følge disse innleggene), men jeg koser meg, og har det faktisk gøy.
    Signaturen til Blacko kan gå og legge seg.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av caro Vis innlegg
    Jeg er stolt av Viking, jeg synes vi er flinke, og føler ikke behov for å komme med negative beskrivelser av de vil spiller mot på denne serveren her på forumet. Ikke de som har holdt ut, og heller ikke de som har slettet.

Vi er ikke "supergenier" (noen er sikkert det, men ikke meg da), og har heller ikke hevdet det. Men vi har satt våre mål, har jobbet for dette (jo, vi har faktisk det) og vi ser ut til å lykkes med dette. Og jeg akter å holde ut på denne serveren.

Kanskje er jeg en stor idiot for å si dette (tydeligvis, i følge disse innleggene), men jeg koser meg, og har det faktisk gøy.
    Fortsett med det du søte caro (tror du i hvertfall) Og nyt tiden, den kan være over før du aner

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av pluton Vis innlegg

Det ryktes at jeg MÅ kommentere deg litt her Pluton. Jeg har ikke sagt at det har vært kjedelig til nå. Det er end game jeg frykter skal bli kjedelig. Det er først da man ser det om noen er FOR dominerende. Jeg vet ikke dette, men frykter det.

Til dere som kommenterer om Viking og kunnskapen der:
    Jeg er delvis enig i mye av det Sjus-S5 skriver. Våre motstandere har vært dårlige til nå. Både til å gjennomføre angrep og til å deffe. Støttes!
    Men jeg synes ikke at det fratar Vikings ledere kreditt for den jobben de har utført her. Planlegging av offensive aksjoner er slett ikke noen liten jobb og det inkluderer fakes. Utvalget av real og fake er alt annet enn tilfeldig på noe vis. Vær sikker på det.
    I tillegg så har jeg aldri noen gang sett en sånn alliansevilje til å bygge og sende deff når man blir angrepet! Jeg har spilt noen servere men dette er bra. Det har alltid vært enkelte spillere som har ekstreme mengder med deff tidligere, men her er det mange som har mye. Det utgjør i sum vesentlig mere.

Det som for meg har vært hovedforskjellen er at mine tidligere erfaringer (mye fra NOX) så er det enkelte ledere som blir ekstremt opptatt av å deffe seg selv. Andre er det derimot ikke så farlig med. Den type ego tripper som jeg har sett (for) mye på NOX er ihvertfall for meg ukjent her. Det er hva jeg tror er den største forskjellen på Viking og de andre alliansene her.

Pwent: Ja det har vært spennende og gøy å være med å knekke et antall HSer. Jeg tror jeg har fått min kvote av de Jeg trives med det

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av caro Vis innlegg

Ingen servere er like, og selvfølgelig ville vi hatt andre utfordringer på andre servere! Men vi skulle nok klart å tilpasse oss der, og gjøre en grei jobb. Men dette blir en veldig hypotetisk diskusjon som jeg ikke klarer å se meningen med. (Utfallet av en annen server ville være like ukjent for meg som for alle andre)

Ingen kan reelt fratage Viking sejren, tror faktisk viking ville spille bedre hvis fjenden havde prøvet noget istedet. Og igen med mine objektive briller, så ligger skylden i serverens udvikling ikke hos Viking, men hos fjenden som ikke formår at organisere sig, eller yde ordentligt modstand.

Viking er stærkest på serveren, de gør mest for at skabe den og de vinder den fortjent, tror heller ikke nogen har noget imod at de hygger sig med den. Mange rigtig flinke og gode spillere i Viking.

Men at man ligefrem har kæmpet hårdt for det og at serveren udelukkende er afgjort på godt spil er jeg ikke enig i, blot det jeg opponerer mod. Og var vidst lige netop det som fik mig til at reagere i tråden.

Ret skal være ret, viking er det rigtige vindere på S4, overlegne, men er lige så meget fjendens egen skyld. (Mest endda nok)

Standard

Da inviterer vi herved Viking til å delta på S1. Vis hva dere kan.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alexsio Vis innlegg
    Da inviterer vi herved Viking til å delta på S1. Vis hva dere kan.
    Det ryktes at eg liker å fullføre det eg begynner på
    Men etter ww er i 100 og nok knuste hs er på lista.
    Så skal eg gjerne knuse litt over sjølvsikre simme-dansker etterpå.
    Sitat Yangus:

Denne klubbeallergien din ser ut til å bli stadig verre.
    tror du bør oppsøke support for å få hjelp

Standard

Det ryktes at sjus har et godt poeng i innlegget sitt
    Det ryktes videre at noen andre kun snakker vrøvl og kaster seg på denne "flamebølgen" fordi de ikke klarer å ta et eget ståsted.

Sikkert morsomt å hive kappa etter vinden... Nevner ingen navn, men jeg tror de ved hvem de er selv
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

Side 1 av 10 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjon rundt T5
    By Staketten in forum Generelt
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2014-02-19, 21:16
  2. Diskusjon rundt WW og alliansene.
    By Aspires in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2012-10-19, 00:53