Side 3 av 10 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 94

Tråd: Diskusjon rundt Viking sin taktikk og spillestil på server 4

Standard

Det ryktes at fordi viking ikkje vil splitte seg opp fordi simme dansker vil ha "spennende server" så er da ikkje dette nokon grunn til å slette og anklage oss for å øydelegge serveren. Som i utgangspunktet faktisk hadde nok fiender til at det var jevnt, men at viking knuste mange på grunn av dårlig organisering hos fienden. trur til og med du djupt inni forstår at det ikkje er viking sin feil at ingen andre vil ta på seg ansvaret å lede andre allianser.

For å sei det rett ut har du jo ikkje akuratt gjort noko anna sjølv heller for å "rette opp balansen" enn å rakke ned på heile viking i eit forum innlegg....
    Sitat Yangus:

Denne klubbeallergien din ser ut til å bli stadig verre.
    tror du bør oppsøke support for å få hjelp

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Er litt vanskelig å gjøre noe med det selv, når ens rolle er WW hammer
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kåre Knallhard Vis innlegg
    Det ryktes at man bør tenke seg om, evt. spise en bolle, før man snakker. Det finnes en tråd i Vikingforumet som heter "Hvem er jeg?" gir du meg tillatelse til å poste ditt bidrag der i denne tråden?
    Hehe, kan slet ikke huske hvad jeg har skrevet, men gætter på det er noget gøgl der står der. Men eftersom jeg altid står ved alt jeg skriver, så post løs, det skal dog gøres uden at editere i det, vil ha hele teksten :)

Sitat Opprinnelig skrevet av Ryfylkingen Vis innlegg
    Det ryktes at fordi viking ikkje vil splitte seg opp fordi simme dansker vil ha "spennende server" så er da ikkje dette nokon grunn til å slette og anklage oss for å øydelegge serveren. Som i utgangspunktet faktisk hadde nok fiender til at det var jevnt, men at viking knuste mange på grunn av dårlig organisering hos fienden. trur til og med du djupt inni forstår at det ikkje er viking sin feil at ingen andre vil ta på seg ansvaret å lede andre allianser.

For å sei det rett ut har du jo ikkje akuratt gjort noko anna sjølv heller for å "rette opp balansen" enn å rakke ned på heile viking i eit forum innlegg....
    Heldigvis så snakker du som du har forstand til, hehe.

min forslag om at splitte viking op lød som følgende.

Nedkæmpe fjenden total og så splitte i op endgame for at lave lidt endgame spæding, hvilket der ikke kommer noget af nu. Forslaget, som var et forslag fra mig til en ledelsen, blev sat for at lave lidt sjov i den måneds tid det tager at lave WW, somend ikke andet i det end det.

Og nu lavede jeg en del andet end at brokke mig, synes faktisk jeg var ret konstruktiv, siger altid min mening, mange kan måske ikke tåle den, men så må de jo sige fra. Men at påstå jeg intet gjorde viser jo at man 1. er total fraværende eller 2. bare er irriteret og vil skyde lidt billige skud på mig, hehe. Uanset, fint med mig, for til forskel for mange, så ved jeg når det kommer til travian hvad jeg kan, så jeg behøver ikke bevise noget.

Edit: Nu er der mere end en der påstår at jeg har skrevet at viking ødelægger serveren, jeg gir en øl til den som kan vise mig hvor jeg har skrevet det, tilgengæld må det koste de andre "spindoktorer" en Urge den anden vej når ingen kan finde ordene, for de findes ikke.

Moderator kommentar: Lilith
    § 4a - Dobbeltposting
    Sist endret av Lilith : 2011-10-07 kl 20:44

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg
    for til forskel for mange, så ved jeg når det kommer til travian hvad jeg kan, så jeg behøver ikke bevise noget.
    Vil det si at du aldri prøver å vinne i travian, men vet at du kunne vunnet hver eneste gang hvis du hadde prøvd, f.eks mot viking?

Men det ryktes at GottaloveCaro ble boostet i starten mot løfter om å være deffer! Jeg vet ikke om dette stemmer? Det virker i alle fall som om en eventuell booster ikke kommer til å få det man "betalte" for....

Uansett er det jo syyyyyyyykt imponerende å klare å simme 14 byer på bare 78 dager! Det vil jo si en ny by hver 5,57 dag! Tviler sterkt på at det særlig mange i travianverden som er i stand til noe slikt. Dessuten er det jo helt villt å bli pop rank 43 på en norsk server, spesielt en hvor RagTag, Sjus o.s.v. skryter over det høye nivået!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Du vet Kåre, GLC kontoen har vært en bløff ;) Er kun et fåtall som faktisk har visst om at det er Sjus som har spillt på denne kontoen. Noen har sikkert gjettet seg til det, men lite av det som denne kontoen har skrevet om seg selv er sant. Sjus ville egentlig bare spille s4 for gøy, se hvor høyt han kunne komme seg opp i pop rank hvis han startet 13 UKER etter serverstart. Han endte på pop rank 43, noe som egentlig er veldig imponerende. Flere ganger i vikingchatten var det diskusjoner om hvorvidt denne GLC ikke kunne nå de "beste Vikingspillerne" opp til knærne. Disse spillerne som hadde unntak fra resten av ledelsen på de almenne reglene som Viking har. Dette er for eksempel In-Game navn i Skype chatten blandt annet. Disse spillerne var så viktige for Viking at de slapp å følge Vikings regler som ALLE skulle følge. Dette er blandt annet grunnen til at jeg og flere slettet, for vi gidder ikke spille med en sånn allianse.

Sjus har også flere ganger vært kritisk til ledelsen på på for eksempel skype, dette har ført til munnbind og ledere som med engang går i forsvarsmodus selvom de vet de tar feil. Dere har hatt en spiller som har utrettet mye på Norske servere, han som blandt annet s5 med 25 spillere og gjorde s2 til den morsomte serveren mange har spillt. Han har ikke fått disse unntakene som de viktige spillerne har fått, fordi han var anonym. Dette vitner til det samholdet viking egentlig har, noen blir forskjellsbehandlet fordi de er så gode at man ikke tåler å miste dem. Vel ingen er så gode at alliansen må rette seg etter andre spillere sitt behov, da alliansens medlemmer skal ha tillit til ledelsen og se at ledelsen behandler alle likt. Dette er hvertfall min mening om hvordan jeg synes det var i Viking
    Det ryktes at jeg ikke anere hvem GLC kontoen og "Sjus" faktisk er og føler ikke noe akutt for å sette meg inn i hvem det måtte være. Han kan sikkert være en toppspiller uten at jeg vet noe om dette, men det han presterte i Viking var ikke noe å ta med hjem til danmark. Hvis du mener 43 i pop rank og ikke "et fnugg" utenom dette er noe å ha på cv'n så deg om det. Det finnes spillere i Viking som har startet senere og allerede bombte HS'er hos våre motstandere.

Det finnes ingen i Viking som har fritak for noe untatt meg. Det "fritaket" jeg har er derimot ikke rare greiene da jeg har fått "tillatelse" til å ha et annet navn i forum og chattene enn hva jeg har i spillet. Det er derimot en grunn til dette da jeg i starten var med å bygde opp mye av innholdet i forumet, samt at jeg ikke var i Viking i starten av denne serveren, men likevel var i chattene. For å ikke forvirre folk mer enn nødvendig ble det så jeg behold navnet "Sølvpilen" i forum og på skype.

På bakgrunn av dette så ryktes det at det er flere i Viking som lurer på hvilke regler det er mange spillere "som er så viktig for Viking" ikke trenger å forholde seg til? Jeg er som sagt det unntaket, men gudene skal vite at det ikke er pga. at jeg er så viktig for Viking.

[tekst fjernet]

Hvis du mener at "Han har ikke fått disse unntakene som de viktige spillerne har fått" er grunnen til at han sletter så kunne jeg godt ha endret navn til kontonavnet i forum og chatter, men jeg kunne ikke ane det betydde så mye for enkelte. Andre unntak finnes det meg bekjent veldig få av.

Forum Admin kommentar: Alexxi
    Jeg minner om forumreglene. Personangrep bryter reglene.
    Sist endret av Alexxi : 2011-10-07 kl 02:04

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Er litt vanskelig å gjøre noe med det selv, når ens rolle er WW hammer
    Det ryktes at i enkelte .com allianser har lederen kun 1 by, og bruker all travian-tiden sin på å organisere alliansen. Det er med andre ord mulig å organisere en allianse og ta lederansvar uansett hvilken rolle din personlige konto har i alliansen.

Det man trenger er litt kompetanse og litt fritid. Er man mange som tar ansvar (som vi er i viking) trenger man ikke bruke så mye tid heller.

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mr. Sam Vis innlegg
    Vil det si at du aldri prøver å vinne i travian, men vet at du kunne vunnet hver eneste gang hvis du hadde prøvd, f.eks mot viking?

!
    Spiller faktisk ikke for at vinde nej, har jeg ikke gjort længe. f.eks Server 2, jeg havde ingen endgame planer, what so ever.

Jeg har prøvet at spille for at vinde og både vundet og tabt i forsøget, men det har aldrig for mig været et startende mål på en skandinavisk server. Sejren i travian gør intet for mig som sådan, det er spillet op til EG jeg synes er sjovt.

Det er dertil rigtigt at jeg har fået noget boost på server 4, det var i starten da jeg bare havde planer om havde 3-4 byer og bare prodde deff i dem, det ændrede sig lidt undervejs da der gik sport i at simme, hvordan dette har relevans kan jeg dog ikke se.

Faktisk havde jeg det ret sjovt med mine mål på serveren, satte til tider nogle ret vanvittige mål for kontoen når det kom til pop, så langt ude at flere var villige vil at væde om det lykkedes, mit seneste mål var at ende i top 20, men en kombination af at spille på 3 servere og manglende motivation blev for meget, så måtte jeg skære den væk hvor der var mindst udsigt til spænding :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg
    Hehe, kan slet ikke huske hvad jeg har skrevet, men gætter på det er noget gøgl der står der. Men eftersom jeg altid står ved alt jeg skriver, så post løs, det skal dog gøres uden at editere i det, vil ha hele teksten :)
    Det ryktes at det aldri kommer til å skje at dette blir offentligjort, men at Pwent sin hilsen som du anså som skryt bli smålig i sammenligning med din presentasjon i Vikingforumet.

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Simsalabim Vis innlegg

At det har vært dikutert i chattene om GLC kunne nå andre vikinger "opp til knærne" har gått meg hus forbi og jeg er ganske sikker at du der er på rør. Det ryktes at din antydning om munnbind faller på sin egen urimelighet da dansker med hero-kompleks og uten kjennskap til de essensielle ligningene i janteloven aldri ville falle for så enkle triks.
    v.
    Nu er det 2 andre som snakker om mig, så ville normalt ikke blande mig, men hvis du vil svine mig til personligt, så gør det privat til mig, det andet der er for småligt og ynkeligt.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Simsalabim Vis innlegg
    Det ryktes at jeg ikke anere hvem GLC kontoen og "Sjus" faktisk er og føler ikke noe akutt for å sette meg inn i hvem det måtte være. Han kan sikkert være en toppspiller uten at jeg vet noe om dette, men det han presterte i Viking var ikke noe å ta med hjem til danmark. Hvis du mener 43 i pop rank og ikke "et fnugg" utenom dette er noe å ha på cv'n så deg om det. Det finnes spillere i Viking som har startet senere og allerede bombte HS'er hos våre motstandere.
    Det ryktes at vi skal være så nådeløse av vi påpeker at berømmelse varer kun 1 server i travian, og det er den serveren man blir berømt på, for vi andre bryr oss rett og slett ikke

Side 3 av 10 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjon rundt T5
    By Staketten in forum Generelt
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2014-02-19, 22:16
  2. Diskusjon rundt WW og alliansene.
    By Aspires in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2012-10-19, 01:53
  3. Diskusjon rundt åtaksrapportar
    By Jøggisen in forum Server 4