Det ryktes at det her muligens må en forklaring til når noen sier at Viking har kjempet hardt. Dette må settes i "historisk" perspektiv da dette er tredje serveren på rad som Viking spiller og de fleste i ledelsen, samt mange kontoer har vært med hele veien.
Den første runden var det stor sett bare godt samholde som drev oss og vi var "knust" i utgangspunktet, men vi ga folk et så bra motspill som vi var i stand til. Vi jobbet også hart med å lære oss å organisere en allianse. Vi ble knust.
Den andre, og forrige, runden var vi en toppallianse på de fleste måter, men vi sviktet litt både underveis og i endgame, men vi sto på, hadde samhold og jobbet videre hardt for å lære oss å drifte en allianse og bli bedre i alle aspekter i spillet. Vi ble slått gansle klart i endgame, men ikke "knust" som sist så vi hadde fremgang.
På denne serveren legger vi sammen erfaringene vi har fra de to forrige, fortsetter å jobbe hardt med å bli bedre i spillet vi elsker og vi vil også gjøre det vi kan for å vinne dette EG.
Uansett hvordan det går denne gangen så kan jeg love at vi prøver og har prøvd hardt i tre år. Det blir derfor helt feil å si at Viking ikke har jobbet hardt da det for de fleste av oss har vært et prosjekt på tre år.
Vi er ikke bedre eller dårligere enn dette, men for en gjeng! Om jeg sluttet å spille travian i morgen så ville uansett mange i Viking være med meg livet ut. Hvor mange allianser lager egentlig et "travian academy" og hvirkelig mener/jobber seriøst med det? Viking står for samhold unasett hvordan det går.