Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 12 av 12

Tråd: Small introducing...

Standard

Jeg ser det som to gode angrebs spillere. Hvad som har handikappet min konto iforhold til Baps kontoen var vel mængden af modstand vores to kontoer hver især har mødt.

Vi havde jo i Line ikke opdaget at Baps var farlig, hvorfor han ikke har været et mål for os. Derimod har min konto vel modtaget en hel del fjendtlige sweeps, nogle gange med held, andre gange , særligt pga. unik speed har der været hårde slag mod min konto, hovedstad bombet 3-gange , 15 byer 0-poppet , 3-4 byer sweepbyer (vel kun 1 rigtigt god af slagsen) chieftet osv. Det vil være fair at sige, at HSDL og særlig Morg sikrede at jeg blev holdt nede og Baps kunne sikre sig angriber titlen, hvilket er en hel naturlig del af spillet.

Jeg lykønsker Baps tilykke med titlen og glæder mig over at det at det til trods for at fra ca. uge 3 at have været 'most wanted' på serveren har lykkedes at sikre 1,3m off. point. Et hurtigt overslag siger at de 860k er sikret i rigtige angreb mod FDN og HSDL metaen (KDA medregnet her), 120k mod natarer og 320 i "snyde ugen" (de sidste 5 dage hvor jeg med 14k tropper dræbte 320k offensive tropper).

Og tak igen for en super interessant server

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Har jo ikke sagt at Baps ikke fortjener den, bare beskyldningene om boost som jeg ikke liker. For lynge har faktisk ikke blitt boosta ;)
    Akkurat det har han.. vis jeg ikke husker helt feil, så ble faktisk Lynge boostet før Baps begynte.. ikke si nei eller benekt det.. jeg VET.. :)

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •