Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 24

Tråd: Diskusjon tatt ut fra ryktetråden

HirdmannHirdmann kverulanten sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard Diskusjon tatt ut fra ryktetråden

det ryktes at jeg sier meg enig i hva Ardbeg sier her..
    Pwent, talen din var kjempe fin.. Men kan si meg litt uenig i noen punkter, men skjønner godt hvor du vil hen..
    Videre ryktes det at jeg gleder meg til og se den neste aksjonen mot de stakkarslige spillerne utenfor Viking. Fordi det kommer enda en like rundt hjørnet..
    "Du har retten til å forholde deg taus.
    Alt du sier vil bli feilsitert og brukt i mot deg."

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ardbeg Vis innlegg
    ... ulike allianser som "spruter i alle retninger" hele tiden...
    Fysjom fysjom! Det ryktes at dette ikke er bra ja og i det minste ikke helt anstendig.

Det rytes at jeg er rimelig enig med deg og at denne serveren så langt ifra er, eller trenger å bli sett på som, slutt. Pwents oppsummering med kvadrantene var ganske spot on vil jeg si og det finnes flust av muligheter for de som vil og gidder.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kverulanten Vis innlegg
    det ryktes at jeg sier meg enig i hva Ardbeg sier her..
    Pwent, talen din var kjempe fin.. Men kan si meg litt uenig i noen punkter, men skjønner godt hvor du vil hen..
    Videre ryktes det at jeg gleder meg til og se den neste aksjonen mot de stakkarslige spillerne utenfor Viking. Fordi det kommer enda en like rundt hjørnet..
    Det ryktes at jeg er skamfull på dine vegne Kverulanten. Ikke pga. din kverulering, men hvis det stemmer at du er en Viking, som du selv sier, så burde du finne deg en annen allianse i steden for å dele allianseinfo fra Viking her på forumet. Ingen vet jo hvem du er, så det må være smertefullt at den eneste du dummer deg ut ovenfor er deg selv.

Kveruler og prat så mye tull på forumet som du gidder du, men hold deg for god til å forsøke å skade din egen allianse. Finne deg heller en annen å spille i.

Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av blackowitz Vis innlegg
    Selvfølgelig kommer det en snart igjen?

Er det meningen at vi skal sitte og sende klemmer rundtomkring hele serveren i 9 mnd. For så å gi fra oss seieren til de andre?
    Det du gir utrykk for her er faktisk det...

Det ryktes videre at om de andre synes vi er for slemme med dem, burde de finne seg et nytt spill å spille... Simcity feks.

Det ryktes også at jeg tviler på at kverulanten er en viking, der han ikke er blodtørstig nok, jeg tror heller han er en veggis...

Det sies også at i dette spillet vinner man ikke ved å gi motstanderne tid til å bygge seg opp - Men siden vi faktisk har gjort dette nå tror jeg ikke kverulanten har noen sak å føre her...

Det sies også at om motstanderne ikke er like sterke som oss bør de kanskje vurdere å reformulere profilene sine :)
    Det ryktes at du må ta opp norsk eksamen igjen om Ironi.. fordi du forstår tydeligvis ikke det...
    Videre ryktes det at jeg virkelig er spent på hvordan det vil gå denne gangen.. da det gikk som smurt sist.
    Om jeg er viking, bør nok folk ha skjønt allerede..
    Det ryktes også at kverulanten syns ikke det er nok motstand, til og svi et sweep på noe så dumt som spillere som gir seg.. liker motstand, liker fight.. og liker det rettferdig.. Er ikke en pingle som hopper på de svakeste ;) Så dette med blodtørst, får du google opp i viking.. for der mangler det mer enn nok av det..

Standard

Det ryktes at du må ta opp norsk eksamen igjen om Ironi.. fordi du forstår tydeligvis ikke det...
    Slik ironi er ganske vanskelig å få fram når du skriver lille venn
    Når ble ironi et emne på norsk-eksamen?
    Er det sånn på din skole? For da går jeg på feil skole..

Det ryktes også at jeg er overrasket over at du ikke svarer Kåre Knallhard på innlegget sitt..
    Er det slik at du "ikke gidder å føre en meningsløs diskusjon med ham over et forum" igjen? For det skjønner jeg virkelig! Igjen: Jeg hater det når jeg ikke klarer å videreføre saken min
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard

Slik ironi er ganske vanskelig å få fram når du skriver lille venn
    Når ble ironi et emne på norsk-eksamen?
    Er det sånn på din skole? For da går jeg på feil skole..

Det ryktes også at jeg er overrasket over at du ikke svarer Kåre Knallhard på innlegget sitt..
    Er det slik at du "ikke gidder å føre en meningsløs diskusjon med ham over et forum" igjen? For det skjønner jeg virkelig! Igjen: Jeg hater det når jeg ikke klarer å videreføre saken min
    Svarer ikke fordi jeg mener det rett og slett er ingenting og svare på? Dessuten gidder jeg ikke å sitte timevis på forumet og svare på hva folk har å si.. Bryr meg ikke om det..

Det ryktes at jeg ble lei meg når du sa at jeg hadde et dårlig comeback :( jeg som trudde jeg klarte meg fint ..

Standard

Det ryktes videre at Kverulanten er avslørt
    Men at han kan se langt etter å få en avsløring av seg selv, der jeg tror min tilværelse på forumet blir altfor kjedelig.. Trenger noen å være slem med

Svarer ikke fordi jeg mener det rett og slett er ingenting og svare på? Dessuten gidder jeg ikke å sitte timevis på forumet og svare på hva folk har å si.. Bryr meg ikke om det..
    Virkelig?

Du har aldri gitt utslag for en slik tankegang før, du har jo tilogmed holdt deg våken til klokken 4 på morgenen kun for å holde meg med selskap
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard

Det ryktes videre at Kverulanten er avslørt
    Men at han kan se langt etter å få en avsløring av seg selv, der jeg tror min tilværelse på forumet blir altfor kjedelig.. Trenger noen å være slem med

Virkelig?

Du har aldri gitt utslag for en slik tankegang før, du har jo tilogmed holdt deg våken til klokken 4 på morgenen kun for å holde meg med selskap
    Det ryktes at det er forskjell på folk. ;)

Standard

Videre ryktes det at jeg virkelig er spent på hvordan det vil gå denne gangen.. da det gikk som smurt sist.
    Om jeg er viking, bør nok folk ha skjønt allerede..
    Det ryktes også at kverulanten syns ikke det er nok motstand, til og svi et sweep på noe så dumt som spillere som gir seg.. liker motstand, liker fight.. og liker det rettferdig.. Er ikke en pingle som hopper på de svakeste ;) Så dette med blodtørst, får du google opp i viking.. for der mangler det mer enn nok av det..
    Det ryktes at kverulanten må lære seg litt taktikk? Og at me når rett skal seies, gjekk me rett på ein av dei større alliansene i Ø på servern. Viss me ikkje kan angripe dem fordi det er "feigt" så får kverulanten komme med litt konkrete "rettferdige" mål, så kanskje me kan oppfylle dine ønsker med å knuse dem på den rettferdige måten du vil

Ellers vil jo dette skravlet ditt bare være meningslaust syt over at nokon faktisk prøver å angripe isteden for å simme til EG, der den alliansen med den gjemte hammern vinner....
    Sitat Yangus:

Denne klubbeallergien din ser ut til å bli stadig verre.
    tror du bør oppsøke support for å få hjelp

Standard Diskusjon tatt ut fra ryktetråden

Det ryktes at jeg må flire av hvor mange litt "tvetydige" utsagn, ispedd ironi, som Kverulanten greier å poste her. Jeg oppfatter nok "feigt" her mere ertende enn anklagende.

Innimellom er det mere spenning her enn på S4 ....

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Ryktetråden S3
    By Torkon in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2013-01-15, 20:54
  2. Artifakter, hvem har tatt flest? (vil bli oppdatert)
    By tobb96 in forum S2 - runde 5: januar 2012 - september 2012
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2012-05-09, 10:29
  3. Ryktetråden!
    By blackowitz in forum S4 - runde 4: april 2011 - januar 2012
    Svar: 892
    Siste innlegg: 2012-01-04, 21:46
  4. Byen blir tatt over
    By styrkja in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2009-06-14, 08:06
  5. tatt igjen av EDB