Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 24 av 24

Tråd: Diskusjon tatt ut fra ryktetråden

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av woxyt Vis innlegg

Etter som du eier denne overbevisningen, for å ta det med t-skje. Blir det umulig for meg eller andre å ta fra deg dette!

Det ryktes at jeg muligens gjentar meg selv, men min påstand i saken som i denne forbindelsen er et rykte, er at hva du mener betyr mindre en det som kommer ut av bakenden på de som løper på bjerkebanen, for de aller fleste. (i hvertfall for meg)!!

Moderator kommentar: Lilith
    Innlegg tilpasset tråden og endret etter § 3a - Nettetikk
    Sist endret av Lilith : 2011-09-16 kl 11:05

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av pluton Vis innlegg

Etter som du eier denne overbevisningen, for å ta det med t-skje. Blir det umulig for meg eller andre å ta fra deg dette!

Det ryktes at jeg muligens gjentar meg selv, men min påstand i saken som i denne forbindelsen er et rykte, er at hva du mener betyr mindre en det som kommer ut av bakenden på de som løper på bjerkebanen, for de aller fleste. (i hvertfall for meg)!!

Det ryktes videre at ettersom noen mener jeg har et navn uten innhold (les tidligere innlegg) Vil det heretter bli et navn med et nokså interessant innhold......., vi gjør som dere, tar den nyeste og minste spiller først

Innlegg tilpasset tråden og endret etter § 3a - Nettetikk
    Sist endret av Lilith : 2011-09-16 kl 11:04

Standard

det ryktes at pluton er eier av det som kommer ut av nevnte bakende
    det ryktes videre at ettersom noen mener jeg har et navn uten innhold (les tidligere innlegg) Vil det heretter bli et navn med et nokså interessant innhold.......og slapp av Pluton, vi gjør som dere, tar den nyeste og minste spiller først
    Det ryktes at du burde forfatte innlegget på nytt... For ut av de 19 gangene jeg leste det... Tok jeg enda ikke poenget..
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

Standard

det ryktes videre at ettersom noen mener jeg har et navn uten innhold (les tidligere innlegg) Vil det heretter bli et navn med et nokså interessant innhold......., vi gjør som dere, tar den nyeste og minste spiller først
    For meg blir du aldrig interesant ryktes det!! Det ryktes derimot at du er og vil forbli en ubetydelighet som bruker denne plassen til å spre Nettopp det hestene på bjerkebanen ikke gidder å ha lengre. Når det gjelder å slappe av, ryktes det at jeg overhodet, på ingen måte trenger din velsignelse for dette, jeg er faktisk helt rolig!

Til sist ryktes det at den du er i stand til å ta, med stor sannsynlighet ikke har mere en hva som er greit å miste, eller som vi kan erstatte uten å merke det.

Et lite rykte på tampen av natten, forteller meg at årsaken til ditt engasjement og hvordan du med dette lykkes, gjennspeiler hvem du er i virkligheten.

innlegg endret etter § 3a - Nettetikk
    Sist endret av Lilith : 2011-09-16 kl 11:04

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Ryktetråden S3
    By Torkon in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2013-01-15, 19:54
  2. Artifakter, hvem har tatt flest? (vil bli oppdatert)
    By tobb96 in forum S2 - runde 5: januar 2012 - september 2012
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2012-05-09, 09:29
  3. Ryktetråden!
    By blackowitz in forum S4 - runde 4: april 2011 - januar 2012
    Svar: 892
    Siste innlegg: 2012-01-04, 20:46
  4. Byen blir tatt over
    By styrkja in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2009-06-14, 07:06
  5. tatt igjen av EDB