Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 24

Tråd: Diskusjon tatt ut fra ryktetråden

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kverulanten Vis innlegg
    Det ryktes at du må ta opp norsk eksamen igjen om Ironi.. fordi du forstår tydeligvis ikke det...
    Videre ryktes det at jeg virkelig er spent på hvordan det vil gå denne gangen.. da det gikk som smurt sist.
    Om jeg er viking, bør nok folk ha skjønt allerede..
    Det ryktes også at kverulanten syns ikke det er nok motstand, til og svi et sweep på noe så dumt som spillere som gir seg.. liker motstand, liker fight.. og liker det rettferdig.. Er ikke en pingle som hopper på de svakeste ;) Så dette med blodtørst, får du google opp i viking.. for der mangler det mer enn nok av det..
    Kjære kverulant! Det ryktes at jeg også liker rettferdighet! Men et rykte forteller meg at 5.7% av de aktive spillerene på serveren er vikinger og at vikinger utgjør 4.5% av alle kontoer på serveren. Dette bør ligge til rette for at det finnes håp for de som ikke har våre farger på ryggen. For meg ryktes det at dette er forutsetninger som taler rettferdighet! Videre ryktes det at vi i viking har tapt to servere, å ja, dette har medført mye lærdom om hva vi ikke bør gjøre, eller hvordan vi bør gjøre det! Til sist ryktes det at denne serveren ikke er avgjordt, alt som trengs er en person som er villig til og offre, offre litt av seg selv sitt rl og sine egne ønsker i en større sak der vikings fall er et mål.

Lykke til!

HirdmannHirdmann kverulanten sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ryfylkingen Vis innlegg
    Det ryktes at kverulanten må lære seg litt taktikk? Og at me når rett skal seies, gjekk me rett på ein av dei større alliansene i Ø på servern. Viss me ikkje kan angripe dem fordi det er "feigt" så får kverulanten komme med litt konkrete "rettferdige" mål, så kanskje me kan oppfylle dine ønsker med å knuse dem på den rettferdige måten du vil

Ellers vil jo dette skravlet ditt bare være meningslaust syt over at nokon faktisk prøver å angripe isteden for å simme til EG, der den alliansen med den gjemte hammern vinner....
    Det ryktes at jeg kaller meg ikke kverulanten uten grunn.
    "Du har retten til å forholde deg taus.
    Alt du sier vil bli feilsitert og brukt i mot deg."

Standard

Det ryktes at noen kun kverulerer med dem som legger opp til det..

Det ryktes videre at man har en lei tendens til å trekke seg når det blir for "meningsløst"
    Selv om dette var et utsagn jeg kom med først ;)
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

Standard Diskusjon tatt ut fra ryktetråden

Sitat Opprinnelig skrevet av pluton Vis innlegg
    Kjære kverulant! Det ryktes at jeg også liker rettferdighet! Men et rykte forteller meg at 5.7% av de aktive spillerene på serveren er vikinger og at vikinger utgjør 4.5% av alle kontoer på serveren. Dette bør ligge til rette for at det finnes håp for de som ikke har våre farger på ryggen. For meg ryktes det at dette er forutsetninger som taler rettferdighet! Videre ryktes det at vi i viking har tapt to servere, å ja, dette har medført mye lærdom om hva vi ikke bør gjøre, eller hvordan vi bør gjøre det! Til sist ryktes det at denne serveren ikke er avgjordt, alt som trengs er en person som er villig til og offre, offre litt av seg selv sitt rl og sine egne ønsker i en større sak der vikings fall er et mål.

Lykke til!
    Moderator kommentar: Lilith
    Innlegg fjernet etter § 3a - Nettetikk
    Dette forumet brukes av spillere i alle aldersgrupper. En høflig og respektfull opptreden er påkrevd, og selv om vi tillater en viss slingringsmonn i forhold til at dette er et krigsspill så tolererer vi ikke fornærmelser og nedlatende oppførsel mot andre spillere.

Vær vennlig å hold en pen tone overfor hverandre og personangrep vil ikke bli godtatt. Hold dere til postens tema som skal handle om rykter på s4

Sist endret av Lilith : 2011-09-16 kl 11:31

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av woxyt Vis innlegg
    WHOA woxyt er tilbake

Innlegg tilpasset tråden og endret etter § 3a - Nettetikk
    Sist endret av Lilith : 2011-09-16 kl 12:05

- Chris

Standard

Det ryktes at sirkelargumentasjon er på gang her. For ikke lenge siden anklagde du Pluton for ikke å være aktiv på traviankontoen og nå har han plutselig ikke et liv utenom? Det ryktes, heldigvis for din del, at kronisk uvitenhet og dumskap blir sett på med mildere øyne når man, ja nettopp, har litt tungt for det.

Edit: Om det derimot finnes hjelp for/mot dine "argumentum ad hominem" er jeg usikker på.

Sist endret av Lilith : 2011-09-16 kl 12:05

Standard

Kjære Woxyt

Du har fått meg til og gjøre noe jeg aldri trodde ville skje, nemlig at jeg skrev på forum.

Men etter og ha lest dine usammenhengende avhandlinger om feighet,svik, utkastelse, urettferdighet, avtroppende ledere og"sjefen sjøl" osv. Klarte du og ta frem den proviserende siden av meg.For meg ser det mere ut som om du holder en diskusjon med deg selv. Ta f.eks feigheten du nevner, jeg kan ikke se deg oppført med spillernavn eller om du tilhører en eller annen allianse. Og det er vel en større feighet enn det du beskylder
    Pluton og resten av Viking for og bedrive. Så stå frem for dine meninger på en seriøs måte, og ikke bare et navn uten "innhold"

Svik og utkastelse, javel? Slik jeg leser dine innlegg kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg deg som en storspiller med muligheter til verken samhold eller samarbeid med en eneste allianse. Så i all høflighet vil jeg gi deg et råd om og endre dine holdninger til andre spillere, så vil du kanskje oppdage at det er deg selv som kan være årsaken til svik og utkastelse.

Når du skriver om urettferdighet, så er det ut i fra dine innlegg en noe difus avhandling om hva som er årsaken til dette.
    Så det har jeg gitt opp med og prøve å forstå. Som ny spiller har jeg en helt annen oppfatning av akkurat det.
    En kan komme langt med en høflig, seriøs og troverdig opptreden, og ikke minst være ærlig fra dag en, så blir man møtt med rettferdighet. Og i tillegg ikke ha forhåpninger om å bli en av de beste med en gang, ei heller så store ambisjoner om og "skli" rett inn i en allianse. Og det er tross alt et spill om taktikk og krig, så blir det for voldsomt med angrep, uansett stor eller liten, så er kanskje ikke Travian det rette spillet.

Så til sist, avtroppende ledere og "sjefen sjøl". Her har du kommet med utsagn basert på de nevntes deltakelse på forumet.
    Jeg er som sagt helt ny og det er masse jeg ikke forstår enda, men en ting har jeg da forstått, og det er at spillet foregår på travian no4, og ikke på forum travian.no. Så da vil jeg vel egentlig tro at avtroppende ledere har vært tilstede på rett plass, altså travian no4, og ikke hatt så mye tid til forum.

Til alle dere andre så beklager jeg at innlegget ikke ble startet slik det skal med....det ryktes at.Og at dette ikke inneholder det som egentlig er ment med ryktetråden. Håper jeg blir tilgitt denne ene gangen.

Mvh
    Petite

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av petite Vis innlegg
    Kjære Woxyt

Du har fått meg til og gjøre noe jeg aldri trodde ville skje, nemlig at jeg skrev på forum.

Men etter og ha lest dine usammenhengende avhandlinger om feighet,svik, utkastelse, urettferdighet, avtroppende ledere og"sjefen sjøl" osv. Klarte du og ta frem den proviserende siden av meg.For meg ser det mere ut som om du holder en diskusjon med deg selv. Ta f.eks feigheten du nevner, jeg kan ikke se deg oppført med spillernavn eller om du tilhører en eller annen allianse. Og det er vel en større feighet enn det du beskylder
    Pluton og resten av Viking for og bedrive. Så stå frem for dine meninger på en seriøs måte, og ikke bare et navn uten "innhold"

Svik og utkastelse, javel? Slik jeg leser dine innlegg kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg deg som en storspiller med muligheter til verken samhold eller samarbeid med en eneste allianse. Så i all høflighet vil jeg gi deg et råd om og endre dine holdninger til andre spillere, så vil du kanskje oppdage at det er deg selv som kan være årsaken til svik og utkastelse.

Når du skriver om urettferdighet, så er det ut i fra dine innlegg en noe difus avhandling om hva som er årsaken til dette.
    Så det har jeg gitt opp med og prøve å forstå. Som ny spiller har jeg en helt annen oppfatning av akkurat det.
    En kan komme langt med en høflig, seriøs og troverdig opptreden, og ikke minst være ærlig fra dag en, så blir man møtt med rettferdighet. Og i tillegg ikke ha forhåpninger om å bli en av de beste med en gang, ei heller så store ambisjoner om og "skli" rett inn i en allianse. Og det er tross alt et spill om taktikk og krig, så blir det for voldsomt med angrep, uansett stor eller liten, så er kanskje ikke Travian det rette spillet.

Så til sist, avtroppende ledere og "sjefen sjøl". Her har du kommet med utsagn basert på de nevntes deltakelse på forumet.
    Jeg er som sagt helt ny og det er masse jeg ikke forstår enda, men en ting har jeg da forstått, og det er at spillet foregår på travian no4, og ikke på forum travian.no. Så da vil jeg vel egentlig tro at avtroppende ledere har vært tilstede på rett plass, altså travian no4, og ikke hatt så mye tid til forum.

Til alle dere andre så beklager jeg at innlegget ikke ble startet slik det skal med....det ryktes at.Og at dette ikke inneholder det som egentlig er ment med ryktetråden. Håper jeg blir tilgitt denne ene gangen.

Mvh
    Petite
    Så søtt ! Dine ambisjoner er tydeligvis og smiske deg til en eller annen form for posisjon. At du er ny er helt tydelig, da det og legge seg ut på forum som den petite (les:liten) spiller du er, setter dine byer i fare. Så da får vi se hvor voldsomt du synes det blir

Standard

Hei woxyt
    Jeg har lest innlegget til Pluton et antall ganger. Jeg forstår han dit hen at han mener at vi (blant annet undertegnede) er litt vel pessimistiske på vegne av resten av serveren.
    Viking er store i antall som alliansegruppe betraktet.
    Viking er store når det gjelder pop og tropper.

Men om man ser på det store bildet, så blir ikke Viking noen dominerende del av serveren. Men dette forutsetter at "de andre" samler seg og jobber sammen på samme måte som vi gjør det.

Jada Viking har en del store sweep, men det er mulig å sette vegger som holder mot dette også, men da kan ikke spillere løpe rundt å danne nye allianser hele tiden. De må bygge opp samarbeid og tillit til hverandre.

Videre sier Pluton at Viking har tapt to servere før (jeg var med å banket dem sønder og sammen i 2009 ) og han anser at det fortsatt er mulig. Det krever i prinsippet bare en leder som jobber og satser med det som mål.

Jeg skjønner derfor ikke helt dine kommentar om besettelse eller rl. Ser ikke hva du mener her.

Utover det at jeg ikke helt skjønner tankegangen din eller hva du vil med kommentaren, så synes jeg det er helt greit at du skriver innlegget.
    Jeg håper vel at mine med-Vikinger kan se med litt mere avslappede øyne på dette etterhvert. Skal innrømme at jeg synes det taes hardt i, her.

yangus
    som fortsatt er fornøyd med at Kverulanten lagde litt leven her igjen

Sist endret av Lilith : 2011-09-16 kl 12:06

Standard

Så søtt ! Dine ambisjoner er tydeligvis og smiske deg til en eller annen form for posisjon. At du er ny er helt tydelig, da det og legge seg ut på forum som den petite (les:liten) spiller du er, setter dine byer i fare. Så da får vi se hvor voldsomt du synes det blir
    Det ryktes at du ikke burde gå den veien der igjen... Du kommer ikke noen plass om du skal sitte og skrive usaklige innlegg, diskutere med deg selv, og motsi deg selv... Det beviser kanskje at du farer med tull, (ting du har funnet på mens du barberte deg)

Hvorfor jeg tror det? Om det hadde vært sannhet hadde du kanskje husket hva du skrev for noen måneder siden her inne

- Chris

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Ryktetråden S3
    By Torkon in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2013-01-15, 20:54
  2. Artifakter, hvem har tatt flest? (vil bli oppdatert)
    By tobb96 in forum S2 - runde 5: januar 2012 - september 2012
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2012-05-09, 10:29
  3. Ryktetråden!
    By blackowitz in forum S4 - runde 4: april 2011 - januar 2012
    Svar: 892
    Siste innlegg: 2012-01-04, 21:46
  4. Byen blir tatt over
    By styrkja in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2009-06-14, 08:06
  5. tatt igjen av EDB