Side 1 av 5 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 41

Tråd: En ny æra har set dagens lys...!

Wink En ny æra har set dagens lys...!

må nok sige at denne server har haft sine stille stunder.. til tider lidt underlige stunder.. og det stopper bestemt ikke endnu.... de store mægtige semper folk, som i flere dage har smidt den ene cleaner efter den anden i hovedet på 1453, har i afmagt.. frustrationer, manglende mod, tøsespil.. og andet, jeg sikkert ville blive bannet for at skrive her, fundet sammen med de store krigsherrer fra 1453..!!!

vil galskaben da ingen ende tage.. bedst som det ser ud som om, at der trods en lille mængede spillere på serveren er udsigt til lidt sjov, så finder kyllingerne i semper, deres manglende mandsmod så dominerende, at de vælger at hoppe i seng med deres fjende... ja magen til en flok forvirret tøsespiller skal man lede længe efter... og til de folk der sidder i 1453. så må man godtnok sige at der rages ned fra alle hylder, og skydes med spredhagl, for at gøre sig bemærket til en plads i slutspillet...

det er mig godt nok til stor undren, at ledere af disse to metaer med sindsro og god samvittighed kan sige til deres folk som har kæmpet for dem/med dem, at vi har gjort dette uden at sælge ud af alle vores værdier, og det vi har kæmpet for fra starten.....

ja ja... et fantastisk flot træk, som i den grad afspejler desperation , og afmagten fra begges sider... mindes da bestemt en igm der blev kastet rundt med store trusler og krigserklæringer... hvor ville jeg være flov, over at sidde i en af de to metaer....

Tilbage er spørgsmålet blot, hvem der har smisket mest for modparten for at dette unikke fællesskab er blevet en realitet???

så heller gå ned med et brag.. og stadighed have æren, og integriteten i behold...

forsat god server....
    Sist endret av Valmet : 2011-08-29 kl 21:08 Årsak: Ordbruk

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Josey Wales Vis innlegg
    må nok sige at denne server har haft sine stille stunder.. til tider lidt underlige stunder.. og det stopper bestemt ikke endnu.... de store mægtige semper folk, som i flere dage har smidt den ene cleaner efter den anden i hovedet på 1453, har i afmagt.. frustrationer, manglende mod, tøsespil.. og andet, jeg sikkert ville blive bannet for at skrive her, fundet sammen med de store krigsherrer fra 1453..!!!

vil galskaben da ingen ende tage.. bedst som det ser ud som om, at der trods en lille mængede spillere på serveren er udsigt til lidt sjov, så finder kyllingerne i semper, deres manglende mandsmod så dominerende, at de vælger at hoppe i seng med deres fjende... ja magen til en flok forvirret tøsespiller skal man lede længe efter... og til de folk der sidder i 1453. så må man godtnok sige at der rages ned fra alle hylder, og skydes med spredhagl, for at gøre sig bemærket til en plads i slutspillet...

det er mig godt nok til stor undren, at ledere af disse to metaer med sindsro og god samvittighed kan sige til deres folk som har kæmpet for dem/med dem, at vi har gjort dette uden at sælge ud af alle vores værdier, og det vi har kæmpet for fra starten.....

ja ja... et fantastisk flot træk, som i den grad afspejler desperation , og afmagten fra begges sider... mindes da bestemt en igm der blev kastet rundt med store trusler og krigserklæringer... hvor ville jeg være flov, over at sidde i en af de to metaer....

Tilbage er spørgsmålet blot, hvem der har smisket mest for modparten for at dette unikke fællesskab er blevet en realitet???

så heller gå ned med et brag.. og stadighed have æren, og integriteten i behold...

forsat god server....
    Man syns absolutt at JW også burde ta dette som en mann, og "smider ud" en trøste også til JW.

Semper og 1453 har virkelig klart å irritere -TN-, noe jeg ser på med stor fornøyelse. Semper og 1453 har på ingen måte gjort seg bemerket på forum eller andre steder, ved å ta seieren på forskudd. Men man kan finne tråd etter tråd, innlegg etter innlegg, hvor representanter fra -TN- gjør nettopp dette, og skryter seg selv i skyene.
    Fortsett med det.
    Utover det har jeg ingen kommentarer til disse påstandene, da jeg ikke tillater meg selv å synke ned på deres nivå. Jo surere de er, jo mer fornøyelig syns vi det er.

;)
    Sist endret av Valmet : 2011-08-29 kl 21:16
    Beklager min irriterende saklighet, men det er en av mine store laster her i livet...;)

Standard

tak for dit trøste-et-eller-andet....

nu er jeg jo ikke en af dem der har råbt op, om vi vinder serveren... jeg ved ikke så meget om slutspil.. og WW.. og det er meget muligt i vinder... og til det, har i da fuldstændigt frataget alle os her i -TN- muligheden for at sige "tillykke med sejren, det var flot spillet"

kram kram tilbage til dig :-)

Standard

beklager JW men synes det er "så" fortjent at TN er i et undertall, når dere oppfører dere dårlig gjennom en hel runde så blir dere til slutt behandlet dårlig også. :) liker å kalle det karma :D
    Sist endret av Valmet : 2011-08-29 kl 20:32 Årsak: Ordbruk

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Josey Wales Vis innlegg
    tak for dit trøste-et-eller-andet....

nu er jeg jo ikke en af dem der har råbt op, om vi vinder serveren... jeg ved ikke så meget om slutspil.. og WW.. og det er meget muligt i vinder... og til det, har i da fuldstændigt frataget alle os her i -TN- muligheden for at sige "tillykke med sejren, det var flot spillet"

kram kram tilbage til dig :-)
    Takk for kram kram tilbake, JW :)
    Jeg vil ønske dere riktig lykke til likevel, selv om dere ikke ønsker det samme for andre:

Tap og vinn med samme sinn, er vårt motto, og har vært gjennom mange runder. Det gjør vi også denne runden.
    Beklager min irriterende saklighet, men det er en av mine store laster her i livet...;)

Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    forum.travian.no

Standard

Moderator kommentar: Valmet
    Vil bare minne på at dette forumet blir brukt av folk i alle aldre, og vil derved si at dårlig ordbruk ikke er tilatt.
    Håper dette blir forstått og at vi kan forsette uten problemer.

Lykke til videre med serveren.

Standard

Tjaa - Der er vist ikke så meget at sige. -TN- er her for at hygge og det vil vi gøre uanset om vi taber eller ej

Her er det nyeste input

__________________________________________________ ________________
    /Arms

1. runde på nox :)
    Sitat Opprinnelig skrevet av Elum Vis innlegg
    Beste offensive spiller -The Florist (Balls of steel)

Standard

Synes ikke Semper fortjener noe bedre en TN heller, da det eneste de har gjort er å ha gjemt seg bakom ryggen på de hele runden.
    Nox3:Fjellulf [NH] | Nox7:Fjellbusk | Nox10:Fjell [-.-] | Nox12:Red [DoW] | Nox13:Fjell [DoW/AC] | Nox14:Fjell [AC] Nox18: [DoW/Ill]

Standard

jeg ka godt lide kage

Standard

Haaper dere dansker skal spille neste runde ogsaa. Har med meg en liten gjeng som skal ha det litt morsomt. :)
    nox1 - Den Ekte Felix | nox2 - The Dictator (quit)
    nox3 - Shibby | nox4 - rEkiym (quit)
    nox5 - Executionist

Side 1 av 5 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Dagens slakt
    By Kritikern in forum S1 - runde 6: juli 2012 - april 2013
    Svar: 110
    Siste innlegg: 2013-02-03, 10:30
  2. Dagens nox
    By Kokosbolle in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013
    Svar: 34
    Siste innlegg: 2012-09-07, 21:49