Side 4 av 10 FørstFørst ... 23456 ... SisteSiste
Viser resultater 31 til 40 av 95

Tråd: Mafia R70 - Hjemsøkt borg

RPG Veteran ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Bashere sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

siden mordet var grusomt
    Koisen sa det skulle bli den mest blodigste mafiahistorien.

VIP:
    Asmodean
    Nanus
    Negative
    (Bashere)

Asmodean:
    Prøvde å kontakte meg om natten, for å snakke om den. Er svært anklagende i tillegg til at han bruker noen av de samme teknikene som meg. Vi har kun råd til en rankespiller.

Nanus:
    Avslører han seg, har han en dårlig dag inne i den dårlige. Skjult ondskap frem til vi kun har fire igjen.

Negative:
    Sunnmøring.

(Bashere):

Trønder.

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Koisen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nord i Nordland

Standard

Stemmefristen settet til i dag, 23:30.
    We never fail when we try to do our duty, we always fail when we neglect to do it.
    - Sir Robert Baden Powell(1876-1941)

Standard

Bashere jeg ville bare vite om du helst ville ha kort eller lang mafia runde etter det i diskusjonstråden
    "What will you do when they open fire along the whole line? I am ashamed of you. They couldn't hit an elephant at this dist....." famous last words
    Gen. Sedgwick 1864, killed in US Civil War
    NEI

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Asmodean Vis innlegg
    jeg mener en artig runde er bedre enn en man vinn med en gang
    Å vinne er alltid viktigst

Sitat Opprinnelig skrevet av mr.geek Vis innlegg
    Jeg stemmer på Karianne

Hvorfor?Fordi jeg ikke finner mange i påmeldingslista som kunne drept trigeron,alternativet ville vært asmodean,som jeg alltid tar feil av.
    Trigeron var den eneste jeg lot leve forrige runde. Isåfall viser det bare hvor snill jeg er mot han. Eeeeeller så er den teorien din litt tynn. (Selv om jeg er god denne runden ) Men det er jo tross alt første dag, så litt random stemmer skjer.

Grunner er vel at han regner at siden mordet var grusomt så er det mest sannsynlig noe hevn og da mistenkte han meg?? og deg
    Tror egentlig (nesten) alle mordene denne runden kommer til å bli utført på grusomt vis, så teorier om hevn på bakgrunn av måten mordene er utført på tror jeg vi bare kan legge i skuffen. Koisen sa vel noe om at dette skulle bli den blodigste runden siden Adam og Eva?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

HirdmannHirdmannHirdmannHirdmann fantdonald sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2009
    Sted
    Norge

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus
    Trigeron var den eneste jeg lot leve forrige runde. Isåfall viser det bare hvor snill jeg er mot han. Eeeeeller så er den teorien din litt tynn. (Selv om jeg er god denne runden ) Men det er jo tross alt første dag, så litt random stemmer skjer.

Kanskje det er derfor du kunne ha drept han? Fordi du var så snill at han fikk leve forrige runde :P
    Who`s next?

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av fantdonald Vis innlegg
    Kanskje det er derfor du kunne ha drept han? Fordi du var så snill at han fikk leve forrige runde :P
    Nei, jeg ville heller latt han leve helt ut bare for å vise hvor mye han betyr for meg <3<3<3<3
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås

Standard

Nå er det altfor lite aktivitet, kan vel ta å Stemme på nanus han nevner for mange ganger at han ikke ville drept trigeron
    "What will you do when they open fire along the whole line? I am ashamed of you. They couldn't hit an elephant at this dist....." famous last words
    Gen. Sedgwick 1864, killed in US Civil War
    NEI

Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Nå er det altfor lite aktivitet, kan vel ta å Stemme på nanus han nevner for mange ganger at han ikke ville drept trigeron
    Men jeg ville ikke. Doh!

Springskalle Negative sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

Ja her er det på tide å stemme, ser at nanus har fått 1 stemme og det er sikkert vel fortjent, han er en luring.

Når det gjelder de andre:

Asmodean: Modig og djerv i spillestilen sin, spiller som han ikke har noe å tape, ganske så sansynlig god.
    Bashere: Gutten som elsker å sitere seg selv og har et intens hat mot sunnmøringer, noe vanskelig å lese som vanlig, men syns han har komt godt i gang med sin særegne spillestil, hva han nå enn måtte være, ett spørsmålstegn.
    Faith: Hva er denne Faith, en gutt, en jente, en avansert datamaskin, ikke vet jeg, anonym så langt, må presentere seg mer, enda et spørsmålstegn.
    fantdonald: Her tror jeg vi har noe, denne fantdonalden som smyger seg rundt i mørket og stiller forsiktige spørsmål, prøver å gjemme seg men for meg er det tydelig vi har med en mesterhjerne å gjøre her, en manipulerende superskurk som vet hvor han skal plante et ord eller to for å få overtaket på de gode, mest sannsynlig kjempeond.
    Karianne: Ganske anonym, ikke en aktiv skurk iallefall, enda et spørsmålstegn.
    mr.geek: Ikke mulig å lese, dog tror jeg ikke trigeron ville vært hans førstevalg som offer...*hosnanust*
    nanus: nanus er forsåvidt nevnt, glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås, eit ?

Men fantdonald er ond, det er noe et tosifret antal runder med erfaring sier meg, jeg stemmer på fantdonald
    En sunnmøring kan fø ti nordlenninger, men ti nordlenninger kan aldri fø en sunnmøring.
    -Gammel ordtak

HirdmannHirdmannHirdmannHirdmann fantdonald sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2009
    Sted
    Norge

Standard

Ja her er det på tide å stemme, ser at nanus har fått 1 stemme og det er sikkert vel fortjent, han er en luring.

Når det gjelder de andre:

Asmodean: Modig og djerv i spillestilen sin, spiller som han ikke har noe å tape, ganske så sansynlig god.
    Bashere: Gutten som elsker å sitere seg selv og har et intens hat mot sunnmøringer, noe vanskelig å lese som vanlig, men syns han har komt godt i gang med sin særegne spillestil, hva han nå enn måtte være, ett spørsmålstegn.
    Faith: Hva er denne Faith, en gutt, en jente, en avansert datamaskin, ikke vet jeg, anonym så langt, må presentere seg mer, enda et spørsmålstegn.
    fantdonald: Her tror jeg vi har noe, denne fantdonalden som smyger seg rundt i mørket og stiller forsiktige spørsmål, prøver å gjemme seg men for meg er det tydelig vi har med en mesterhjerne å gjøre her, en manipulerende superskurk som vet hvor han skal plante et ord eller to for å få overtaket på de gode, mest sannsynlig kjempeond.
    Karianne: Ganske anonym, ikke en aktiv skurk iallefall, enda et spørsmålstegn.
    mr.geek: Ikke mulig å lese, dog tror jeg ikke trigeron ville vært hans førstevalg som offer...*hosnanust*
    nanus: nanus er forsåvidt nevnt, glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås, eit ?

Men fantdonald er ond, det er noe et tosifret antal runder med erfaring sier meg, jeg stemmer på fantdonald

Takk for fine ord, jeg som bare ville skrive noe ^^

Vel, vi har ikke noe å gå etter, så Jeg stemmer Karianne. Grunn: prøve å redde mitt eget skinn, og det var tydelig at hun ikke likte meg forrige runde ^^
    Who`s next?

Side 4 av 10 FørstFørst ... 23456 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. [Påmelding] Mafia
    By Egwene in forum RPG Forum
    Svar: 2645
    Siste innlegg: 2013-12-02, 21:55
  2. Mafia R52
    By mr.geek in forum RPG Forum
    Svar: 94
    Siste innlegg: 2010-05-15, 13:48
  3. Mafia R51!