Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 30 av 30

Tråd: Barclays Premier League 2011-2012

Springskalle Negative sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av larsi:P Vis innlegg
    Men er da bare Wolves som har tatt mindre poeng enn Liverpool etter nyttår, kan bli farlig neste sesong visst det fortsetter.

avslutter så med en gammel klassisk sang(uten noe mening til dette): http://www.youtube.com/watch?v=kycX7FK1f_o
    Dette kan være en positiv greie, det er opplagt at Daglish ikke er rett mann til å lede Liverpool, en ræva sesong vil muligens tvinge frem forandring. Eneste som bekymrer meg er at han pga sin legendestatus er vanskelig å vippe av tronen. Jeg for min del håper på en katastrofeavsluttning på sesongen.

Videoen er bra, scorer lavt på kreativitet, men toppscore på utførelse og location.
    En sunnmøring kan fø ti nordlenninger, men ti nordlenninger kan aldri fø en sunnmøring.
    -Gammel ordtak

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Liverpool sin "katastrofesesong" er ikke oversaksende for de som har innsett at de stort sett har kjøpt møkk de siste ti årene. Tror det søkes etter ny manager allerede nå, men nåværende blir ut sesongen, dels siden en ny manager må kjøpe nytt, dels den gamle er legende.

Uniteds suksess var derimot forventet

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mordiiii Vis innlegg
    Uniteds suksess var derimot forventet
    Men hva er suksess og hvem definerer hva suksess er?

Om man er kreativ kan man kalles Man U sin sesong en suksess, selv om intet er vunnet, de har dummet seg ut i alle cupene, pluss 1-6 på hjemmebane mot City som vil bli husket i 20 år. Definisjonen på suksess i Mordiii sine øyne er altså at de kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje, kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje vil klare å vinne PL denne sesongen.

Liverpool med med 1 pokal i premieskapet og 1 til på vei har jo selvsagt hatt en katastrofesesong.
    En sunnmøring kan fø ti nordlenninger, men ti nordlenninger kan aldri fø en sunnmøring.
    -Gammel ordtak

Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    Men hva er suksess og hvem definerer hva suksess er?

Om man er kreativ kan man kalles Man U sin sesong en suksess, selv om intet er vunnet, de har dummet seg ut i alle cupene, pluss 1-6 på hjemmebane mot City som vil bli husket i 20 år. Definisjonen på suksess i Mordiii sine øyne er altså at de kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje, kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje vil klare å vinne PL denne sesongen.

Liverpool med med 1 pokal i premieskapet og 1 til på vei har jo selvsagt hatt en katastrofesesong.
    Siden trådens tema er PL er suksessen dfinert innenfor de rammene. 1-6 kan skje innimellom. Skal ikke se bort fra at det skjerpet dem. De vinner PL i år, ikke noe kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nskje med det - bare se hvordan United vinner mot Everton i dag

Til og med mine hardbarka Liverpoolvenner anser sesongen som en katastrofe, så vi får være uenig i hva som anses som viktig. PL er selvsagt det som nesten har alt og si, mens CL er gullerota som dessverre ikke var oppnåelig...

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

"ikke noe kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nskje med det - bare se hvordan United vinner mot Everton i dag "
    Se på meg da, snille koselige Negative, er han her for å hovere, neeeeeeei, tenk det er han ikke, kunne han ha sagt, "in your face, Mordiiii", jaaaaaaaa, gjør han det, neeeeeei, flott kar denne Negativen, ja så absolutt en bra kar!
    -Gammel ordtak

Standard

Siden trådens tema er PL er suksessen dfinert innenfor de rammene. 1-6 kan skje innimellom. Skal ikke se bort fra at det skjerpet dem. De vinner PL i år, ikke noe kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nskje med det - bare se hvordan United vinner mot Everton i dag

Til og med mine hardbarka Liverpoolvenner anser sesongen som en katastrofe, så vi får være uenig i hva som anses som viktig. PL er selvsagt det som nesten har alt og si, mens CL er gullerota som dessverre ikke var oppnåelig...
    leser bare bla bla bla .. og der datt vel a.young .. p.s everton er ikke til å skimse av hahaha

Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Jajajajajajaja....

Just doin it to keep some suspense vettø...

Og Negative, ville aldri forventet hovering fra din side

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

...mens CL er gullerota som dessverre ikke var oppnåelig...
    Jeg er noe oppgitt over dette forsøket på å nedgradere CL fra United-supporterene, mulig det kan ha noe med at Liverpool har 5 pokaler fra denne turneringen mot Uniteds 3, men uansett, det er ingen gulerot Mordiii, det er rosinen i pølsa om vi skal holde oss innen matsjangeren. Selvfølgelig var det mer stas for Jon Rønningen å ta OL-gull sammenlignet med å bli NM-mester og det er jo helt opplagt det var mye mer stas for Andreas Thorkildsen å vinne EM-finalen i spyd fremfor å ha det lengste kastet i en nasjonal konkurranse på Byrkjelo. Europeiske turneringer pwns nasjonale turneringer, det er ikke rom for tolkning, sånn er det bare.
    -Gammel ordtak

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Koisen Vis innlegg
    1. Manchester United
    2. Chelsea
    3. Arsenal
    4. Manchester City
    5. Liverpool
    6. Tottenham
    7. Everton
    8. Sunderland
    9. Fulham
    10. Stoke
    11. Queen Park Rangers
    12. Aston Villa
    13. Bolten
    14. Blackburn
    15. West Bromwich
    16. Wigan
    17. Swansea City
    18. Wolverhampton
    19. Newcastle
    20. Norwich City
    Hehe, du traff med noen, men litt bom med Newcastle :P

Velfortjent gull til Manchester City og en fantastisk avslutning på sesongen.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Koisen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nord i Nordland

Standard

Kan vel trygt si at jeg bommet kraftig på Newcastle ja, men dette var også årets desidert største bombe. Om man kanskje ser bort fra at ingen nyopprykkede lag rykket rett ned igjen(hvor mange år er det egentlig siden det sist skjedde?).

Ellers må jeg si meg fornøyd med tre rette i Fulham, Everton og Arsenal. Skal innrømme at jeg ble litt overasket, da jeg nok tippet mer med hjertet enn med hjernen når det kommer til Arsenal.
    We never fail when we try to do our duty, we always fail when we neglect to do it.
    - Sir Robert Baden Powell(1876-1941)

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. S2 - runde 5 (januar 2012 - september 2012)
    By treven in forum Server 2
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2012-09-30, 14:23
  2. Premier League 10/11
    By nanus in forum Kultur
    Svar: 23
    Siste innlegg: 2011-05-27, 13:30
  3. Premier League 09/2010
    By Jocce in forum Kultur
    Svar: 50
    Siste innlegg: 2009-08-22, 23:41
  4. Premier League