Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 30

Tråd: Barclays Premier League 2011-2012

Springskalle Negative sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Liverpool viste en sterk kamp mot Arsenal, og hadde nesten 60 % av ballen på Emirates. Sterk prestasjon.
    Nei dette var en veldig svak kamp av Liverpool og eneste grunn til at Liverpool fikk et resultat i den kampen var pga et oppsiktsvekkende svakt Arsenal-lag.

Sitat Opprinnelig skrevet av larsi:P Vis innlegg
    Midtbanen har vi nani, young, carrick, cleverley, fletcher, giggs, park, valancia og Gibson, som også der er alle sammen i verdensklasse.
    Nei dette er IKKE spillere i verdensklasse!!!

United har i utgangspunktet en svak midtbane spiller for spiller, men de er svært samspillte og utfyller hverandre godt, og mot medium gode lag så er midtbanen mer enn god nok. Mot lag som Barcelona blir det tydelig for alle og enhver at Uniteds midtbanespillere IKKE er av verdensklasse.

Men forsvaret og ikke minst angrepet med Rooney, Berbatov og Hernandez er ikke så langt unna verdensklasse.

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    Nei dette var en veldig svak kamp av Liverpool og eneste grunn til at Liverpool fikk et resultat i den kampen var pga et oppsiktsvekkende svakt Arsenal-lag.
    Slutt, at Arsenal spilte med et veldig svakt lag er bare tull og tøys. Szcsesny, Koscieleny, Vermaelen, Sagna, Nasri, Ramsey, Walcott, van Persie og Arsjavin er spillere som Arsenal kunne stilt med i en annen kamp.
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Standard

Nei dette er IKKE spillere i verdensklasse!!!

United har i utgangspunktet en svak midtbane spiller for spiller, men de er svært samspillte og utfyller hverandre godt, og mot medium gode lag så er midtbanen mer enn god nok. Mot lag som Barcelona blir det tydelig for alle og enhver at Uniteds midtbanespillere IKKE er av verdensklasse.
    de spiller mer eller mindre fast på et av verdens beste fotball lag, og de holder mye høyere nivå sammenlignet med ifjor.

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Koisen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nord i Nordland

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Slutt, at Arsenal spilte med et veldig svakt lag er bare tull og tøys. Szcsesny, Koscieleny, Vermaelen, Sagna, Nasri, Ramsey, Walcott, van Persie og Arsjavin er spillere som Arsenal kunne stilt med i en annen kamp.
    Spillerene du nevner er i og for seg gode enkeltspillere, spesielt Szczesny, Sagna og van Persie. Men spillere alene gjør ikke et lag alene, for isåfall skulle City vært PLs klart beste lag. For som nevnt, det er enkeltspillere de er. Det de har vist hittil er at de mangler en del bindeledd Francesc Fabregas har vært siden gullperioden og invincible sesongen til Arsenal. Så dette er et lag som trenger tid til å bygges på nytt etter at playmakeren forsvant(ja, er veldig dum å binde seg for mye opp til en enkel spiller).

Dessuten mangler Arsenal spillere som er i stand til å komme inn som innbytter å endre kampbildet.
    We never fail when we try to do our duty, we always fail when we neglect to do it.
    - Sir Robert Baden Powell(1876-1941)

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

de spiller mer eller mindre fast på et av verdens beste fotball lag, og de holder mye høyere nivå sammenlignet med ifjor.
    United er et av verdens beste lag på tross av en ganske ordninær midtbane. Forrige sesong var keeper, forsvar og angrep av ypperste klasse og om United hadde hatt VERDENSKLASSESPILLERE på midtbanen hadde de nærmest vært uslåelige.

Heldigvis er ikke dette tilfelle og mitt kjære Liverpool kunne lett banke United 3-1 på Anfield i fjor :)

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Koisen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nord i Nordland

Standard

Nå er sesongen over halvspilt, og man kan begynne å se konturene av en del ting. Blant annet virker det som om det kun er to lag som er i stand til å vinne BPL i år, og det er Manchester United og byrivalen deres, Manchester City. Det har vært mye ustabilitet blant de andre lagene, og med mindre noe voldsomt drastisk skjer kommer et av de nevnte lagene til å vinne.

For meg som Arsenal-supporter har dette ikke vært annet enn en begredelig sesong så langt. Arsenal virker å havne utenfor topp fire i år, og dermed miste den viktige Champions League plassen, noe de ikke har gjort de siste 15 årene. Men det som virkelig bekymrer meg her er ledelsen i Arsenal. Har dessverre ingen kilde, men mener at ledelsen for ikke veldig lenge siden nevnte at de ikke hadde satset på topp fire de siste årene, men tok det som en bonus om de havnet der. Er det noe som kan gjøre meg skikkelig frustrert så er det ting som dette...
    We never fail when we try to do our duty, we always fail when we neglect to do it.
    - Sir Robert Baden Powell(1876-1941)

Standard

Tottenham har kommet så langt de kan med Harry Redknapp, herfra går det bare nedover.
    +1

kloke ord kommer sjelden alene
    DONE. FINITIO. NEVER AGAIN.
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

Standard

United er et av verdens beste lag på tross av en ganske ordninær midtbane. Forrige sesong var keeper, forsvar og angrep av ypperste klasse og om United hadde hatt VERDENSKLASSESPILLERE på midtbanen hadde de nærmest vært uslåelige.

Heldigvis er ikke dette tilfelle og mitt kjære Liverpool kunne lett banke United 3-1 på Anfield i fjor :)
    Må bar unnskylde meg her, vet ikkje heilt ka jeg snakket om for å være ærlig. Men blir en åpen tittelkamp mellom united og city, kan fort snu. Så heia Arsenal no på søndag.

Liverpool for nedrykk neste år eller?

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

Liverpool for nedrykk neste år eller?
    Lite sannsynlig så elendig PL er for tiden.

Forøvrig har jeg tatt meg tid til å lage en liten gåte.

Hva har Basel, Athletic Bilbao, Crystal Palace og Liverpool til felles denne sesongen?
    En sunnmøring kan fø ti nordlenninger, men ti nordlenninger kan aldri fø en sunnmøring.
    -Gammel ordtak

Standard

Lite sannsynlig så elendig PL er for tiden.

Forøvrig har jeg tatt meg tid til å lage en liten gåte.

Hva har Basel, Athletic Bilbao, Crystal Palace og Liverpool til felles denne sesongen?
    Men er da bare Wolves som har tatt mindre poeng enn Liverpool etter nyttår, kan bli farlig neste sesong visst det fortsetter.

avslutter så med en gammel klassisk sang(uten noe mening til dette): http://www.youtube.com/watch?v=kycX7FK1f_o

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. S2 - runde 5 (januar 2012 - september 2012)
    By treven in forum Server 2
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2012-09-30, 13:23
  2. Premier League 10/11
    By nanus in forum Kultur
    Svar: 23
    Siste innlegg: 2011-05-27, 12:30
  3. Premier League 09/2010
    By Jocce in forum Kultur
    Svar: 50
    Siste innlegg: 2009-08-22, 22:41
  4. Premier League