Side 3 av 12 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 118

Tråd: Viking vs Legion

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kverulanten Vis innlegg
    Det ryktes at en viking spiller mister en by inatt
    Det ryktes at dette er en krigserklæring, og at man nå kan begynne å hamre løs på Kverulantens allierte i organsierte former? (Gi oss et ingamenavn om du har mot og tropper til det, plizzzzz!)

Standard

Da bør du ta kontakt med pY..
    Fordi han mangler visst en by som gikk til legion
    Så det ryktes at dere vikinger bør passe bedre på deres medlemmer... dette er for dårlig av viking.

Det ryktes videre dette om steinvendingen deres er helt unødvendig... det er umulig :)
    Som sagt i tidligere poster; Jeg er IKKE med i Legion. Så er vel det sagt.
    en mindre allianse og vende steiner i;)
    Det ryktes at blacko er tilbake,
    Det ryktes at kverulanten sitter med en god del informanter, mtp. At 60-70% av ryktene er basert på utsagn jeg har sagt i voicechatter.. Faktisk har jeg fått dette bekreftet, mtp. At de kom rett etter at jeg sa det...
    Det ryktes at de som driver og informerer kverulanten med dette bør skjerpe seg, det er ikke slik vi spiller dette spillet!

Det ryktes også at mine venner på Cortanix har sluttet å fake meg.. Men sender fortsatt varme tanker dit, denne gangen i form av en liten sang: http://www.youtube.com/watch?v=Sv68-tG7ijg . Trykk og lytt :)

Det ryktes også at jeg ønsker kverulanten lykke til, og det at du driver og gjemmer deg bak et hjernedødt foumnavn finner jeg ikke imponerende. Jeg driter i om det "smeller" hos deg i natt. Jeg driter i hvor og hva du spiller.. Du spiller sikkert ikke i det hele tatt ;)

Og ikke si at du prøver å imponere meg, for det driter jeg rett ut i ;)
    Det jeg tenker på her er spillernes ære.. Og jeg ser ikke mye av det i deg...

Det ryktes også at jeg finner hans angrep på vikingledelsen noe feigt, der dette er spillere som har ofret seg enormt, for å gi oss i viking en god spillopplevelse.

Det ryktes også at jeg lurer på hva slags by pY mistet? Er det en startby forstår jeg hvorfor ingen passet på den.. Men jeg antar du/dere ikke er klar over bruken av en sådan.... Jeg kan godt forklare, der en startby er den mest meningsløse og minst brukte utposten man har... Men tar man sikte på å ha den gjennom hele spillet... Greit for meg ;)

Det ryktes også at jeg ønsker mine venner i viking lykke til med steinvendingen sin, tviler på at de finner Kveruen.. Han er sikkert for feig til å tørre å komme ut av den lille boblen han kaller Kverulanten....

Blacko out
    Sist endret av blackowitz : 2011-07-28 kl 21:45 Årsak: Arne likte ikke ulf
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

HirdmannHirdmann kverulanten sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av blackowitz Vis innlegg
    Det ryktes at blacko er tilbake,
    Det ryktes at kverulanten sitter med en god del informanter, mtp. At 60-70% av ryktene er basert på utsagn jeg har sagt i voicechatter.. Faktisk har jeg fått dette bekreftet, mtp. At de kom rett etter at jeg sa det...
    Det ryktes at de som driver og informerer kverulanten med dette bør skjerpe seg, det er ikke slik vi spiller dette spillet!

Det ryktes også at mine venner på Cortanix har sluttet å fake meg.. Men sender fortsatt varme tanker dit, denne gangen i form av en liten sang: http://www.youtube.com/watch?v=Sv68-tG7ijg . Trykk og lytt :)

Det ryktes også at jeg ønsker kverulanten lykke til, og det at du driver og gjemmer deg bak et hjernedødt foumnavn finner jeg ikke imponerende. Jeg driter i om det "smeller" hos deg i natt. Jeg driter i hvor og hva du spiller.. Du spiller sikkert ikke i det hele tatt ;)

Og ikke si at du prøver å imponere meg, for det driter jeg rett ut i ;)
    Det jeg tenker på her er spillernes ære.. Og jeg ser ikke mye av det i deg...

Det ryktes også at jeg finner hans angrep på vikingledelsen noe feigt, der dette er spillere som har ofret seg enormt, for å gi oss i viking en god spillopplevelse.

Det ryktes også at jeg lurer på hva slags by pY mistet? Er det en startby forstår jeg hvorfor ingen passet på den.. Men jeg antar du/dere ikke er klar over bruken av en sådan.... Jeg kan godt forklare, der en startby er den mest meningsløse og minst brukte utposten man har... Men tar man sikte på å ha den gjennom hele spillet... Greit for meg ;)

Det ryktes også at jeg ønsker mine venner i viking lykke til med steinvendingen sin, tviler på at de finner Kveruen.. Han er sikkert for feig til å tørre å komme ut av den lille boblen han kaller Kverulanten....

Blacko out
    Det ryktes at du tar alt særriøst.. Det ryktes videre at jeg GIR BLAFFEN i hva du sier Blacko.. dine ord betyr ingenting for meg.
    å at jeg prøver og imponere deg? hvor i søren har du tatt det ifra? :p jeg gjør det STIKK MOTSATTE!!! prøv og følg med da Blacko..

Jeg fortsetter bare med ryktene mine, uansett om noen liker det eller ikke ..
    Er vel faktume at Viking gidde bort en by til Legion som er litt dårlig.. er jo en skam.
    Men.. som sagt. jeg gir blaffen i deg Blacko :)
    å.. du må ikke være så sykt innbilsk, at jeg rykter bare om deg her.. det var i begynnelsen lillevenn.. :)
    Sist endret av Bare mg : 2011-07-31 kl 22:30 Årsak: § 3b - Ordbruk

Standard

Det ryktes at nokon viser nye aggresive sider, må kanskje passe på så det ikkje koker over Motargumentasjon can be vanskelig

Det ryktes videre at det vises svært lav spillforståelse ved å meine at ein byovertakelse er ein skam. Siden ein allianse med over 130 medlemmer vil miste og ta over byer ganske ofte.
    Sist endret av Bare mg : 2011-07-31 kl 22:43 Årsak: § 3b - Ordbruk

Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard

Du svarte ikke på alle ryktene mine, vennen..
    Det ryktes fordi at jeg rett og slett ikke orker og bruke energien min på deg!
    du er ikke verdt det..

Det ryktes videre at det vises svært lav spillforståelse ved å meine at ein byovertakelse er ein skam. Siden ein allianse med over 130 medlemmer vil miste og ta over byer ganske ofte
    Jeg synes det er en skam, og ha mistet en by til Legion..
    syns vi vikinger burde klart bedre uansett ;)

Standard

Det ryktes fordi at jeg rett og slett ikke orker og bruke energien min på deg!
    du er ikke verdt det..

Jeg synes det er en skam, og ha mistet en by til Legion..
    syns vi vikinger burde klart bedre uansett ;)
    Når du sier "vi vikinger" hva legger du i det?
    Såvidt jeg er innbefattet med er du ikke verken i legion eller viking..

- Chris

Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard

Når du sier "vi vikinger" hva legger du i det?
    Såvidt jeg er innbefattet med er du ikke verken i legion eller viking..
    Det sier jeg ikke
    Det ryktes at jeg er såpass kul at jeg fortsetter med og være anonym..

Standard

Det ryktes at viking nok en gang tar seg en titt ned fra tronen sin.. Hvor er konkurrentene?

- Chris

Standard

Da bør du ta kontakt med pY..
    Fordi han mangler visst en by som gikk til legion
    Så det ryktes at dere vikinger bør passe bedre på deres medlemmer... dette er for dårlig av viking.

Det ryktes videre dette om steinvendingen deres er helt unødvendig... det er umulig :)
    Som sagt i tidligere poster; Jeg er IKKE med i Legion. Så er vel det sagt.
    en mindre allianse og vende steiner i;)

det ryktes at det ikke er bare kverulanten som sitter inne med informasjon om at Viking m/ledelse ikke har kontroll over sine allianse medlemmer.....og med en stadig fraværende leder kan dette resultatet bli interessant

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av woxyt Vis innlegg
    det ryktes at det ikke er bare kverulanten som sitter inne med informasjon om at Viking m/ledelse ikke har kontroll over sine allianse medlemmer.....og med en stadig fraværende leder kan dette resultatet bli interessant
    Det ryktes at dere alle sitter med dårlig informasjon... Viking fungerer utmerket, og det ryktes at den "stadig fraværende" lederen kommer hjem hvert øyeblikk...

Besides... Vi gjør det jaffal bedre enn legoland gjør det :)

- Chris

Side 3 av 12 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Krise i Viking?
    By synchro DK in forum S1 - runde 7: mai 2013 - mars 2014
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2013-09-10, 16:52
  2. Viking - Noe å skryte av?
    By Pwent in forum S4 - runde 4: april 2011 - januar 2012
    Svar: 20
    Siste innlegg: 2011-11-26, 23:32