Side 2 av 12 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 118

Tråd: Viking vs Legion

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kverulanten Vis innlegg
    Disse ryktene kan ikke bekreftes.. Det ryktes at Caro forskjells behandler medlemmene sine.. det vil bare si at du er en hun setter pris på.. men er noen uheldige selvfølgelig.. fyfy, caro...

Thedane er jo awesoooomeee

Det ryktes at caro er snill !

Det ryktes også at enkelte her sliter med å bli moden ? Det ryktes vidre at forumet går bare mere og mere off topic, desverre for forumet.

Standard

Det ryktes at jeg egentlig ikke får lov av vennene mine til å leke med travian i dag, men klarte å snike meg inn på forum likevel...

Dette burde jeg vel tatt internt i Viking, siden det i følget ryktet gjelder vikingspillere, men siden jeg ser navnet mitt blir nevnt opp til flere ganger, og den personen som kommer med påstandene sier han ikke er viking, tar jeg meg friheten til å gå litt off-topic... Beklager dette.

Jeg er aldeles ikke, og vil aldri bli, fullkommen. Verken som leder, eller som travianspiller. Selvsagt gjør jeg så godt jeg kan, og jeg får mange gode råd fra små og store spillere i Viking hver eneste dag. Vikingene er til opplysning en nydelig gjeng, sammensatt av meget ulike spillere.

Beklageligvis har jeg ikke oppnådd synske evner enda, og har ikke oppfattet signaler i alliansen som går ut på dette som Kverulanten kommer med påstander om. Men oppleves jeg som urettferdig(noe jeg helt sikkert gjør til tider), håper at de som etter ryktene har disse tankene vil informere meg om det, så finner vi kanskje en løsning. Dette har vært vanlig prosedyre til nå, når noen lurer på noe, er missfornøyde vil gi tips, råd etc, og ofte kommer det mye godt ut av slike samtaler (selv om naturlig nok ikke alle alltid kan bli like tilfredse, desverre)
    Tar man ikke kontakt med meg, eller en annen i vikingledelsen, vil jeg/vi ikke få mulighet til å gjøre noe med dette, og da må man desverre leve med at jeg er en urettferdig drage eller hva det måtte være.

Videre kommer jeg ikke til å delta i en diskusjon som går ut på min væremåte her, det finnes alt for mye annet mye mer interessant som heller kan diskuteres. Har man noe man føler er uoppgjort med meg, er jeg åpen for å ta en prat privat, jeg biter ikke.
    Signaturen til Blacko kan gå og legge seg.

HirdmannHirdmann kverulanten sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard

Det ryktes at det har kommet opp høvding i min landsby som gjør seg klar til takeover

Videre ryktes det at jeg ikke orker og svare på folk som har sitert meg.. enten skriver de dansk eller er helt usakelig(burnie) .

Og.. det ryktes fortsatt at Caro bør skjerpe seg !

Standard

Det ryktes at;

Kverulanten, jeg er ikke det spor imponert over deg. Jeg avfeier alle dine uttalelser om hvor "erfaren" du er, for da venter jeg at man er moden til en viss grad. Nå skal du ikke komme med usakligheter om at jeg ikke er noe mer moden selv, for det har jeg aldri sagt!

Jeg er videre ikke noe særlig imponert over hvordan både legomennene og deg, sparker en spiller som allerede ligger nede. Skal du skrive mer her, syns jeg du bør skjerpe ryktene dine litt.

Videre sender jeg mange varme tanker til de som ble skadet, eller har noen nære som ble skadet idag. Og jeg runder av med å si at dette er den største katastrofen Norge noengang har opplevd.
    Det skal ikke kue oss! Som de sanne vikinger vi er!

Videre avslutter jeg med å si at dette blir det siste innlegget mitt på forum på en stund.

Blacko out.

Standard

Det ryktes at vikings store leder Pluton er i ferd med og trekke seg tilbake??????

Standard

heeelt sikker, kossen kilde e det?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av woxyt Vis innlegg
    Det ryktes at vikings store leder Pluton er i ferd med og trekke seg tilbake??????
    Det ryktes denne Pluton på ingen måte er tilbaketrukket :D GOD SOMMER TIL DEG OG ALLE!!

Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard

Det ryktes at Enterprise har komme seg opp igjen etter en veldig stygg hendelse.. Fint og se deg på topp 3 igjen på ukens plyndrer !

Det ryktes videre at det smeller hos meg inatt.. can't wait!

Men.. det ryktes også.. At stjernespilleren Nomor har tatt å kuttet ned på spillingen sin.. hvordan skal dette gå for legion?

Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ts2

Standard

Det ryktes at en viking spiller mister en by inatt

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kverulanten Vis innlegg
    Det ryktes at en viking spiller mister en by inatt
    Det ryktes at mange er spente på resultatet..............

Side 2 av 12 FørstFørst 1234 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Krise i Viking?
    By synchro DK in forum S1 - runde 7: mai 2013 - mars 2014
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2013-09-10, 16:52
  2. Viking - Noe å skryte av?
    By Pwent in forum S4 - runde 4: april 2011 - januar 2012
    Svar: 20
    Siste innlegg: 2011-11-26, 23:32
  3. Diskusjon rundt Viking sin taktikk og spillestil på server 4
    By pluton in forum S4 - runde 4: april 2011 - januar 2012