Side 6 av 6 FørstFørst ... 456
Viser resultater 51 til 57 av 57

Tråd: Eksplosjon i Oslo

Springskalle Negative sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

Det sitatet bekrefter jo bare det jeg sier, at i denne valgkampen kan vi endelig få noen sakelige debatter rundt emnet uten denne "spissingen" som Strandhagen snakker om.

Forøvrig skulle rikspolitikerne hatt vett nok til å ligge unna lokalvalgene for lenge siden.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    .... om Erna Solberg har sagt det så har hun ikke ryggrad til å styre dette landet, ansvarlig politikere tør å ta denne diskusjonen selv om det skulle storme litt og om man skulle tape noen stemmer.
    Glemte denne Jeg skjønner ikke hva du mener med at Erna Solberg i såfall ikke har ryggrad fordi hun prøver å hinte om at det er visse tingen som kan gjøre det umulig å få dunket igjennom et fleretall på Høyres landsmøte for et samarbeid med FrP. Mener du at hun med viten og vilje skulle risikere å la FrP begrave et mulig samarbeid? Det er mulig du ikke har fått det med deg, men selv FrP's innvandrings programm er ekstremt for de fleste Høyre folk.

Velger FrP å kjøre innvandring i denne valgkampen så gambler de stort. Ikke bare må partiledelsen på under 2 uker finne ut hva som er akseptabelt og hva som ikke er det (i tillegg til at de må legge helt nye planer for valgkampen slik som de andre partiene), de må også sørge for at alle FrP's folk er klar over hvor grensen går og ikke tråkker over den i valgkampen. FrP's partidisiplin er strengt tatt kjent for å være lettere frynsete, så det vil ikke være lett å holde orden i partirekkene på dette punktet. Derfor er min spådom at FrP's partiledelse lar denne saken ligge til situasjonen er mer normal. Det er tross alt lettere å få folk til å holde kjeft enn å få dem til å balansere riktig, spesielt når mange har vent seg til et språk som ikke vil aksepteres i denne valgkampen.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Banditt1 Vis innlegg
    Problemene til Norge:
    1. Kristendommen
    2. Høyreekstremisme
    3. Islam
    Etter litt tanke må denne listen forandres:

1. Kristendommen
    2. Høyreekstremisme
    3. Feminisme
    4. Islam
    5. Positivisme

Standard

Jeg vil ha Banditt1 som statsminister.
    Wounds heal, scars fade - honour is forever

S6: Hilda - S1: Hilda (WW/Mayhem WW-vinner) - S4: Red
    NOX6: Veum - NOX8: Bytch - NOX10: Bytch (WW) - NOX12: Bytch (WW-vinner) - NOX14: Kraken

RPG Veteran ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Bashere sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Forøvrig skulle rikspolitikerne hatt vett nok til å ligge unna lokalvalgene for lenge siden.
    Fullstendig enig i denne; spessielt når saker som innvandring blir for eksempelvis tatt opp. Andre elementer er kollektivt, som jeg har erfart er forskjellig i de fleste fylkene. Dermed blir ikke bare debattene utenfor faktumet til lokalvalgene, men vi får de samme trøtte ansktene 24/7.
    Sitat Opprinnelig skrevet av FRP; via Negative
    samt avleggelse av troskapsløfte til Norge
    Jeg stusser virkelig fælt over denne.

Springskalle Negative sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bashere Vis innlegg
    Jeg stusser virkelig fælt over denne.
    Ja jeg er på langt nær enig i alle punktene til FRP, mitt poeng var å få frem at FRP sin offisielle innvandringspolitikk ikke er så ekstrem som man kan få inntrykk av.

RPG Veteran ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Bashere sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Ja jeg er på langt nær enig i alle punktene til FRP, mitt poeng var å få frem at FRP sin offisielle innvandringspolitikk ikke er så ekstrem som man kan få inntrykk av.
    Poenget er nok hva de sier i medier, det er hva folk forbinder med et parti. For eksempelvis Ottervik sitt smil for AP.

Side 6 av 6 FørstFørst ... 456

Lignende tråder

1. Oslo
    By Lillejoran in forum Generell snakking
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2010-06-21, 16:49
  2. Dominion treff i Oslo
    By Frozenblade in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011
    Svar: 52
    Siste innlegg: 2010-01-02, 01:21

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder