Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Golddiggers og voldtekt med inntekt - en ny global trend?

RPG Veteran ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Bashere sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard Golddiggers og voldtekt med inntekt - en ny global trend?

Golddigger: Urbant utrykk for kvinner som innleder forhold kun for pengene eller for andre matrialle goder.
    Det er en ting jeg har lagt merke til, så er det økning av såkalte Golddiggers. Ikke bare finner jeg det trist at enkelte mennesker elsker penger så mye, at de ønsker å leve sammen med en eldre og trolig uattraktiv person for å få penger; mens vi i tillegg har løgnene fra mennesker knyttet til kjendiser, blant annet Dominique Strauss-Kahn i det siste. Hvem lyver om voldtekt for å tjene penger?

Det mest utrolige er at flere mener at hun selv ikke skal få noe for å ha gjort det, for å ha ødelagt en manns liv og samtidig trolig kunne tjent selv på det. Så er det normalt å være sammen med eldre, rike menn eller har jeg misforstått utviklingen på dette området?

Og ja, jeg har selv en av disse menneskene i nærheten :/
    Sist endret av Bashere : 2011-07-05 kl 21:52

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bashere Vis innlegg
    Ikke bare finner jeg det trist at enkelte mennesker elsker penger så mye at de ønsker å leve sammen med en eldre og trolig uattraktiv person for å få penger./
    Veeeel... Det er vi menn som er dumme, er det ikke? Vi er stadig på utkikk etter noe som kan få oss til å føle oss yngre, gi oss status og sikkert forhåpninger om gull og grønne skoger.... Men joa, ei på 18 sammen med en på 60 er liksom ikke helt normalt - da har man en sær fetisj.....
    Sist endret av treven : 2011-07-05 kl 21:54

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Takk virkeligheten for golddiggers, jeg håper virkelig jeg har en del cash når jeg begynner å dra på åra.

RPG Veteran ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Bashere sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av treven Vis innlegg
    Veeeel... Det er vi menn som er dumme, er det ikke? Vi er stadig på utkikk etter noe som kan få oss til å føle oss yngre, gi oss status og sikkert forhåpninger om gull og grønne skoger.... Men joa, ei på 18 sammen med en på 60 er liksom ikke helt normalt - da har man en sær fetisj.....
    Selvsagt er det forunderlig at menn vil ha et sånt forhold, men det blir vel som Banditt1 sier:
    Sitat Opprinnelig skrevet av Banditt1 Vis innlegg
    Takk virkeligheten for golddiggers, jeg håper virkelig jeg har en del cash når jeg begynner å dra på åra.
    Likevel kan jeg ikke skjønne at flere kvinner ønsker å gjøre alt for penger, at noen til og med ligger med kjente personer for å hevde å ha blitt voldtatt. Det er både kynisk og egoistisk i mine egne øyne. Eksempelvis med Hugh Hefner er det jo åpenlyst at de tjener begge på det, da han vet at han blir brukt for pengene.

Men begynner jo å lure når noen som nettop har fylt 18 år plutselig har en rik kjæreste på 27 år som hun får alt av...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bashere Vis innlegg
    Det er en ting jeg har lagt merke til, så er det økning av såkalte Golddiggers.[....] Hvem lyver om voldtekt for å tjene penger?
    Jeg tror ingen av disse er nye fenomener. Andre faktorer (vi er flere mennesker, samfunnet vi lever i, og spredning av informasjon som følge av globalisering) gjør at dette skjer (evt. virker som skjer) oftere.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Zebanex Vis innlegg
    (Dr. Kent Hovinds videoseminar, del 7).

Lignende tråder

1. Global oppvarming
    By Mordiiii in forum Samfunn
    Svar: 151
    Siste innlegg: 2010-05-15, 15:04
  2. En reise gjennom den global krisens realitet
    By Koisen in forum RPG Forum
    Svar: 82
    Siste innlegg: 2009-05-20, 21:03

Regler for innlegg