Hva skjer hvis man bygger by i det grå feltet i midten av kartet? Får man angrep av natarene da? Hvor ofte skjer det og er det store angrep?
Hva skjer hvis man bygger by i det grå feltet i midten av kartet? Får man angrep av natarene da? Hvor ofte skjer det og er det store angrep?
du vil ganske rast ette rat du har opprettet en by der inne få inc kattas bølger mot byen din, dette vil såvidt jeg vet bare skje 1 gang så er byen din. men dine byer i gråsonen vil heller ikke gi KP, så hvis du ikke vil feste Veldig mye ville jeg anbefalt å ikke legge byene dine der enda..
Helt kurant å etablere seg der. Alle oaser er 50%. Her er en video jeg rasket sammen for å vise hvordan en kan etablere seg der.
Sist endret av Captain Haddock : 2011-05-18 kl 18:53 Årsak: ??
Tintin! Are you dead? Say yes or no but answer me!
Kan vi få en "liker" knapp på forumet?
I’m a robot. Need proof? I have never once typed a CAPTCHA correctly on the first try.
Det er synd at flere av spillerne i toppen på norske servere er ekstremt cocky.Finner ikke samme holdning i de fleste andre land
Sykt sløsing av ressurser.... alle fields til lvl 1 + bare jordkjellere hadde vært billigere ;)