Side 1 av 8 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 78

Tråd: Alle vs LL ?

Standard Alle vs LL ?

Det ryktes at mye har skjedd i løpet av den nydelige vårnatten.. I det solen stod opp idag tidlig var det mye røyk som omkranset LL leiren. Palass stod i brann, kornåkere var svidd og tropper sultet..

Det var ett forferdelig syn som mange tapre LL spillere våknet opp til. Alt de har strevd for, bygget og gullet ble blåst bort iløpet av sekunder. Troppene deres hangler i mangel på frisk luft, mat og drikke. Hva med veien videre.. I noens bryggerier stod det spioner iført miniskjørt, bart og solbriller, de fniste og lo og godtet seg over elendigheten i LL leiren.. Nok en gang hadde ledelsen sviktet. Hvor ble deff troppene av...

På den andre siden var det mange tapre tropper som trasket den lange veien hjem. De nyter synet av den nydelige soloppgangen og den friske vårlufta gjør godt i tapre kropper..

Fuglene kvitrer og humøret er på topp.. De tapre og modige krigerene er i lystig lag, De er stolte og glade etter nattens herjinger.. De har lagt mange hs i grus.

Noen ekstra tapre sjeler ofret seg og de vil bli godt ivaretatt av sine dyktige og lojale medspillere i tiden fremover..

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

LL ledelsen sviktet? Det er ikke akkurat lett å sette riktige vegger. Hvor mange sweeps tok klikken av oss sist gang vi kom? jeg mener jeg så nesten alt deff hos **** og resten ble underprioritert!

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bare mg Vis innlegg
    Det ryktes at mye har skjedd i løpet av den nydelige vårnatten.. I det solen stod opp idag tidlig var det mye røyk som omkranset LL leiren. Palass stod i brann, kornåkere var svidd og tropper sultet..

Det var ett forferdelig syn som mange tapre LL spillere våknet opp til. Alt de har strevd for, bygget og gullet ble blåst bort iløpet av sekunder. Troppene deres hangler i mangel på frisk luft, mat og drikke. Hva med veien videre.. I noens bryggerier stod det spioner iført miniskjørt, bart og solbriller, de fniste og lo og godtet seg over elendigheten i LL leiren.. Nok en gang hadde ledelsen sviktet. Hvor ble deff troppene av...

På den andre siden var det mange tapre tropper som trasket den lange veien hjem. De nyter synet av den nydelige soloppgangen og den friske vårlufta gjør godt i tapre kropper..

Fuglene kvitrer og humøret er på topp.. De tapre og modige krigerene er i lystig lag, De er stolte og glade etter nattens herjinger.. De har lagt mange hs i grus.

Noen ekstra tapre sjeler ofret seg og de vil bli godt ivaretatt av sine dyktige og lojale medspillere i tiden fremover..

Jeg kan kun svare for Line, har ikke fuldt overblik endnu.

men sidst vi sendte angreb på klikken der kom alle Lines hære hjem, ikke en blev stoppet. Indtil videre har jeg talt at vi er ramt i 4 HS, men vi har også deffet 4 hære ud. ....

At sige vi har svigtet uden at skele til at vi har 160.000 deff point, det må siges at være en anelse ironisk.

Krig handler om at give og tage, men når man er usaglig, så er man bare til grin.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg
    Jeg kan kun svare for Line, har ikke fuldt overblik endnu.

men sidst vi sendte angreb på klikken der kom alle Lines hære hjem, ikke en blev stoppet. Indtil videre har jeg talt at vi er ramt i 4 HS, men vi har også deffet 4 hære ud. ....

At sige vi har svigtet uden at skele til at vi har 160.000 deff point, det må siges at være en anelse ironisk.

Krig handler om at give og tage, men når man er usaglig, så er man bare til grin.
    Det ryktes at jeg er enig, du har ikke full oversikt enda..

Jeg synst da ikke jeg er usaklig, bare fargerik... :P

Standard

Det ryktes at jeg har mer oversikt enn LL ledelsen.

Standard

Det ryktes at vegger blir satt på de stedene det trengs. Ingen av hs'ene LL har tatt er store hs'er. Sweepene de har vegget ut er ikke store. Og noen på flaks.

Det ryktes også at jeg lurer på hvor tidligere nr 1 i LL ble av? sist jeg sjekket lå han rundt 150 nå. :P

Standard

det ryktes at servern er i det samme sporet s1 gled inn i og at kvantitet faktisk står høyest i en 15 manns allianse :P
    begynn å skriv når dere har prestert noe og ikke bare allierer dere til seier :P

1. LINE 38 8652 328788 - alliert med LISE
    2. FDN - 41 6294 258070 - Alliert med resten FDN metaen, men tørr ikke angripe annet enn LL og WWR, LL kunn fordi resten gjør det.
    3. FDN + 33 7288 240503 - FDN meta
    4. LISE 23 7350 169041 - alliert med Line
    5. SUSP 15 10697 160451 - Alliert med (iallefall iap med "hjelp i offansive aksjoner") Klikken, De eldre, DF, HJS. (noen av disse angriper også FDN men som sagt tar ikke FDN igjen mot de så de er ingen trussel for disse.
    6. HJS 22 7097 156132 - nevnt ovenfor men en av de mer nøytrale av disse
    7. DF 21 6346 133272 - Nevnt ovenfor
    8. x FDN x 38 3184 120982 - FDN meta
    9. KDA 29 3769 109293 - IaP med FDN.
    10. Klikken 15 6679 100180 - nevnt ovenfor
    11. FDN|BM 12 4046 48557 - FDN Meta
    12. LOL 6 7927 47559 - Iap med FDN
    13. De Eldre 5 8152 40759 - Nevnt ovenfor
    14. Alene 4 8779 35117 - Alene (men et hat forhold ovenfor LL)
    15. WWR 9 3698 33285 - Alene med noe hjelp av LL når det lar seg gjøre.

merkelig hvordan man idethele tatt greier å godte seg spør du meg.
    Sist endret av Chrisfromnorway : 2011-05-03 kl 12:49

Standard

omg, så mange feil i den der at jeg må le :D

Standard

dette er hav aksjoner og artefakt oppdelingen sier, hva som evnt står på profiler eller er av "offisielle" avtaler og tankeganger er egentlig uintressant hvis handlingene ikke stemmer overens med det dere har sagt.

nei det er svært få feil i denne oversiktet er et par allianser jeg er usikker på blandt annet HJS og LoL men resten er jeg ganske sikker på. har tilogmed MM fra blandt FDN som beviser dette.

Standard

du er så på bærtur chris. :P Dømme kan du, men å prate om deg selv vrir du unna? :P

og åssen får du et hav av aksjoner mot LL ? Jeg kan kun huske 1-2 stk som klikken har hatt mot LL og da som du sier atpåtil sammen emd hjs og Susp gjengen, stiller jeg meg uforstående til :P

hvor langt inne er du i LL når du vet hvor mye folk angriper?

edit igjen: + slutt å slikk ræv.
    Sist endret av Alexsio : 2011-05-03 kl 13:58

Side 1 av 8 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. [Vedlikehold] Nedetid på alle servere / alle spill
    By PerrinAybara in forum Serverinformasjon
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2016-02-22, 12:24
  2. Zoo vs alle
    By nanus in forum S3 - runde 2: oktober 2008 - september 2009
    Svar: 183
    Siste innlegg: 2009-08-30, 22:07