Side 3 av 8 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 78

Tråd: Alle vs LL ?

Ble medlem
    Nov 2010

Standard Skjev server?

Det ryktes at det er mange feige spillere på denne server. Hvor er moroa med å slå sammen omrent 80% av serveren, krige litt med småalliansene, og gå i mål uten motstand?
    De eneste det står respekt av på denne server er faktisk LL, og WWR, som tilsynelatende står alene mot resten. Outgunned & outnumbered....

Blir som forrige S2. En del av kjempemetaen kriger litt for å holde fienden opptatt, mens resten sitter i bakgrunnen for å simme til seier. Enda en ødelagt S2.......

Hilsen allianseløs.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kristine Vis innlegg
    Det ryktes at det er mange feige spillere på denne server. Hvor er moroa med å slå sammen omrent 80% av serveren, krige litt med småalliansene, og gå i mål uten motstand?
    De eneste det står respekt av på denne server er faktisk LL, og WWR, som tilsynelatende står alene mot resten. Outgunned & outnumbered....

Blir som forrige S2. En del av kjempemetaen kriger litt for å holde fienden opptatt, mens resten sitter i bakgrunnen for å simme til seier. Enda en ødelagt S2.......

Hilsen allianseløs.
    Jeg forstår ikke helt.. Hvorfor er det kun LL og WWR det står respekt av..

I starten av serveren var det vel LL og FDN som barket sammen, nå har FDN trukket seg litt tilbake virker det som.. Er Klikken med andre som har kriget litt mot LL.. Men er vel strengt tatt ingen som overkjører noen..
    Synst det ligger veldig jevnt jeg.. LL får bank, klikken får bank.. At klikken og LL barket sammen handler vel strengt om Lynges oppmerksomhet mot Arnilux og morg.. Morg ga Lynge litt oppmerksomhet tilbake, hvilket som jeg synst bare var høflig gjort.

Det at noen allianser jobber sammen før EG betyr ikke at de kommer til å jobbe sammen under EG.. Jeg har spillt s2 hvor de allierte oppløste alliansene under EG og spillte mot hverandre.

Handler dette om tall for deg?? Hadde det vært mere rettferdig om Klikken med sine 15 spillere hadde stått alene mot LL som teller 70 spillere.

De eneste som jeg har sett bedriver masse alliering er FDN, ellers synst jeg ikke det ser så ille ut. Å denne serveren har vel strengt tatt minst 3 sider.. Klikken med venner, FDN og LL.. ER mange gode spillere i FDN som vi ikke har sett noe til enda. Så å undervurdere de nå, vil være ett stort feilgrep.

Sjus-S5
    Guest

Standard

Well.

Jeg er ikke imponeret. Og Alt det snak om hvem der ikke arbejder sammen og hvem der gør, det er jo til grin. Vi kan jo se hvem der angriber samtidig og hvem der venligt bytter artefakter osv. Men lad nu det ligge.

Jeg kan som altid kun snakke for Line, da det er der jeg er og vi nappede da lige en hær mere, iøvrigt en hær som bistod klikken i angrebet på darktango.

Krigen er ikke så ensidig som man kunne tro, men det er klart at når 4-5 alliancer kan fake og angribe LL koordineret og så påstå de ikke arbejder sammen, det er til at grine af.

Nå men, alle Line hærene kom hjem i nat fra krig, så nu er det bare at sadle om og gøre klar til at sende igen og så se om vores deff koordinatorer kan nappe nogle flere hære. 5 stk indtil videre i denne omgang, men der er jo flere angreb, så vi håber da selvfølgelig på mere :)

Synes det er ærgeligt at trådene herinde bliver så usaglige, er jo ingen grund til at opfinde historier, krig er sjov uanset om man vinder eller taber.

Standard

Enig.. er gøy med krig.. Enda gøyere når det ikke er ren overlkjøring men faktisk motstand i begge leirer.. Jeg hører du sier 5.. selv vet jeg kun om 2,5.. Men er jo noe med fra ei fjær til ti høns. ^^

Hadde du blitt glad inni deg om fienden hadde annonsert samarbeidet sitt på profilene sine og her på forumet f.eks?? Jeg tror dere har en grei oversikt uansett jeg.. Å det er vel ingen som benekter noenting.. De bare overser kommentarer og spekulasjoner rundt temaet
    Sist endret av Bare mg : 2011-05-04 kl 08:52 Årsak: glemte noe

Ble medlem
    Nov 2010

Standard

Vel, etter det jeg kan se er det ingen som til nå har gått mot FDN utenom LL. WWR gjør vel bare så godt de kan for å forsvare seg mot overmakten, ettersom de har blitt lagt for hat av FDN etter de gikk ut. 140 spillere mot 9....RESPEKT!

Mens SUSP, FDN, DF, Klikken, og resten av gjengen hamrer løs på LL, i den ene aksjon etter den andre. Ingen av disse hamrer løs på hverandre. Kun på LL.
    Det at LL teller 70 spillere som du sier er vel ikke det helt store, når FDN alene teller 140. Pluss alle de andre alliansene som de `ikke har noe samarbeid med`........
    Merkelig dette ikke-eksisterende samarbeidet. Ser man på ukens topp 10-liste så sier vel den sitt.... Eller det er vel bare tilfeldig at alle har aksjonert mot LL på samme tid.....................

Standard

Vel, etter det jeg kan se er det ingen som til nå har gått mot FDN utenom LL. WWR gjør vel bare så godt de kan for å forsvare seg mot overmakten, ettersom de har blitt lagt for hat av FDN etter de gikk ut. 140 spillere mot 9....RESPEKT!

Mens SUSP, FDN, DF, Klikken, og resten av gjengen hamrer løs på LL, i den ene aksjon etter den andre. Ingen av disse hamrer løs på hverandre. Kun på LL.
    Det at LL teller 70 spillere som du sier er vel ikke det helt store, når FDN alene teller 140. Pluss alle de andre alliansene som de `ikke har noe samarbeid med`........
    Merkelig dette ikke-eksisterende samarbeidet. Ser man på ukens topp 10-liste så sier vel den sitt.... Eller det er vel bare tilfeldig at alle har aksjonert mot LL på samme tid.....................
    Vel.. mye som er urettferdig på travian ja.. Jeg er jo enig med deg i at 9 mot 140 spillere er litt i feigeste laget.. Jeg tror ikke FDN samarbeider med så mange andre enn KDA.. Men uansett.. De andre alliansene som ikke samarbeider men bare tilfeldig har aksjoner samtidig teller vel ikke så himla mange de heller.. en 60- 70 stk.. Jeg har ikke tellt de enda.

Jeg har hørt rykter om at noen susp har pirket på FDN.. Var vel ett sweep som ble tatt av noen TT der for ikke så lenge siden.. DF har vel også hatt litt offansiver mot FDN, klikken hadde ei greie med FDN i starten.. SÅ helt ifred får de vel ikke være

Standard

Du vet ikke hva du prater om. Hvis klikken ikke har angrepet fdn hvordan har det seg at jeg har vært innom 2-3 hs'er der? Sjekk fakta før du skriker ut om no.

ellers så er ikke akkuratt WWR de store allmektige som det står respekt av, de har en side de også.

Standard

Det ryktes at to spillere fra Klikken og en ex-De Gamlespiller tok en tur innom en FDNspiller 1.mai, og etterlot seg rykende ruiner og hauger av lik.
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Ble medlem
    Nov 2010

Standard

mente ikke at det stod vanvittig respekt av wwr, mer at det ikke står et fnugg av respekt hos FDN, som med sine 140 spillere ryker på de 9.

Gullfaks Dorthea sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2009
    Sted
    Danmark

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg
    Jeg kan som altid kun snakke for Line, da det er der jeg er og vi nappede da lige en hær mere, iøvrigt en hær som bistod klikken i angrebet på darktango.
    Det rygtes at du åbenbart ved mere om hvem jeg angriber sammen med end jeg selv gør Så såfrem jeg ikke har en personlighedsspaltning.. angreb jeg kun sammen med et Klikken medlem... Men du kan jo tro hvad du vil

Desuden rygtes det at i er ekstremt gode til at fake,det er lige før jeg er glad for kun at have 8 byer at skulle holde styr på
    Det er menneskeligt at fejle, men guddommeligt at tilgive.

Side 3 av 8 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. [Vedlikehold] Nedetid på alle servere / alle spill
    By PerrinAybara in forum Serverinformasjon
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2016-02-22, 12:24
  2. Zoo vs alle
    By nanus in forum S3 - runde 2: oktober 2008 - september 2009
    Svar: 183
    Siste innlegg: 2009-08-30, 22:07
  3. Alle oppdragene?
    By helper in forum Spørsmål