Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 26

Tråd: Hvorfor nox10 skal være 3.1-3.5 server og ikke 3.6/t4.

Standard Hvorfor nox10 skal være 3.1-3.5 server og ikke 3.6/t4.

Plopp skal spille om det blir 3.1-3.5

Hva mer er det å si?

Jeg kan dessverre ikke lage noen vote, og de som kan, vil ikke, det er jo litt skremmende, at de sier de vil høre på spillerne, men igjen og igjen så gjør de ting de som er aktive ikke liker.
    Minner meg om enkelte ting jeg ikke skal sammenligne det med for å unngå ban.

Så hvorfor kan man ikke ha en avstemmning om folk vil ha en ELDRE versjon enn 3.6 ?
    Om flertallet vil, så er det vel ikke noe å tenke på?
    De som ikke er på forumet er uansett "driftere", som ikke egentlig hører hjemme noe sted, men bare hopper servere eller er nye i gamet, og de fleste som er nye, starter på en normal server, dvs der får de møte monsteret t4 med en gang, og vil aldri lære seg dette spillet, som en gang var så fantastisk, men som nå har blitt bare et eneste stort rot.

Virker uansett som om de venter på at t4 serveren skal bli klar før de setter en dato for neste nox, så det her er vel slutten for mange av oss.
    Helt til de finner ut at alt var bedre før og de endrer tilbake.
    Men når de først har funnet ut det, så er det for seint, da har folk faktisk fått smaken på hvordan det er å leve :p

Så alle de som vil ha en eldre versjon enn 3.6/t4, step up.
    De som vil ha en sånn grusom versjon som 3.6/t4, kan la være å spamme i min fantastiske tråd.

/
    Sevenfold
    SAGACIOUS VETERANS - We set the standard, others follow it
    Nox1-2: Sevenfold , Nox4: VOLTAIRE , Nox5: amoc , Nox7: Mr.Blue
    Nox8: Os Terríveis - Quitted. Fix4: VOLTAIRE Comx: Trajan
    Sez3&5: Sevenfold Sez4: FatB0y , Sez6-7: VOLTAIRE

Standard

Skal Plopp spille om det blir 3,1-3,5 ja så bør jo neste versjon bli det :D

Spørs vel hva TG vil da: skaffe nye unge spillere som ikke kjøper gull (eller veldig lite), eller beholde de voksne som gjerne bruker en del kroner på gull. T4 kan bli travian sin undergang.

Godt svenskene har skjønt litt ;) vi er da en del voksne nordmenn der.
    Nina nox1: Ninus, nox2: Ninus, nox3: ??, nox4: Muttern, nox 5: Affini, nox 6: Patti, nox 7: Ulvehiet/IdaZofie, nox 8: Nike, nox 9: Tordenskiold, nox10: 9na, nox 11: 9na, nox 12: Vieja, nox 13: (arvet) PuiDeZmeu, nox 14: Arminius no3 r4 - Tordenskiold, dkx 13: Nerthus, sca. TT2013: 9na

Standard

Håper nesten det blir T4 så blir jeg endelig ferdig med travian. Blir det noe eldre versjon så blir det nok på an igjen for min del er jeg redd........ :S
    nox2: Arn SV --- nox6: One Upper Roses
    nox3: Arn KFL/SM ---nox7: Sabeltann Heroes
    nox4: TableTopJoe SV --- nox9: Willie Foo Foo KFSDV

Very special person Faith sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sevenfold Vis innlegg
    Jeg kan dessverre ikke lage noen vote, og de som kan, vil ikke, det er jo litt skremmende, at de sier de vil høre på spillerne, men igjen og igjen så gjør de ting de som er aktive ikke liker.
    Minner meg om enkelte ting jeg ikke skal sammenligne det med for å unngå ban.

Så hvorfor kan man ikke ha en avstemmning om folk vil ha en ELDRE versjon enn 3.6 ?
    Jeg ser at du tar opp en del ting i denne posten som jeg er nødt til å kommentere. For det første: du hevder at de som kan lage en poll ikke vil gjøre det. Dette forutsetter at du har spurt de som kan lage poll, men etter å ha sjekket med de som modererer denne forumsdelen har ingen blitt spurt om å opprette poll for deg. Jeg finner det nokså urettferdig ovenfor oss å hevde at vi ikke ønsker lage poll, når vi ikke engang har blitt forespurt om å sette en opp en poll. En kjapp pm til en av moderatorene på denne delen, eventuelt Mordiii eller meg selv, så hadde vi satt opp en poll uten at dette hadde vært et problem.

For å svare på spørsmålet ditt: det er da overhodet ikke et problem å sette opp en poll, men for at vi skal vite at dere ønsker en slik poll, så må noen spørre oss om å sette den opp.

Sitat Opprinnelig skrevet av Sevenfold Vis innlegg

/
    Sevenfold
    Her har jeg også en del innvendinger. Innvendingene kommer ikke fordi jeg ikke ønsker å høre deres meninger, men de kommer fordi jeg vet hva som er realistisk.

En poll her på forumet vil aldri gi en nøyaktig meningsmåling over hva alle spillerne på dette domenet mener. Grunnen til dette er særdeles enkel: det er ikke alle spillerne på dette domenet som er inne på forumet (det betyr at dere må jobbe hardt for å få alle inn hit, sett gjerne i gang øyeblikkelig. )

En server som kjører 3.0 eller 3.5 er så vidt jeg vet fullstendig urealistisk. Jeg har forsøkt å sjekke dette opp, og per i dag har jeg ikke funnet en eneste server som kjører med disse versjonene. De serverne som eksisterer er forskjellige speed-varianter av T2.5, T3.6 og T4. T4 er den nyeste versjonen, T3.6 er det som nå er omtalt som "classic" og T2.5 er den gamle "classic".

Vi vet enda ikke hvilken versjon neste speed kommer til å være, men den informasjonen vil bli lagt ut på www.travian.no så snart den er tilgjengelig. Det kan være 3.6 og det kan være 4.0, vi vet like lite som dere om akkurat dette.

Jeg kan dele denne informasjonen: det har tidligere vært snakk om å få en classic til .no, på samme måte som at .dk hadde en classic. Når jeg sier classic, så mener jeg nå en T2.5. I denne versjonen er det ingen helter, ingen fellemaker, vanningsbrønn eller bryggeri, det er ingen artefakter, man kan ikke erobre oaser og maks nivå 12 på kornåkre i hovedstaden.
    Hvorvidt dette fortsatt er relevant nå som vi har T4 vet jeg ikke. Det er selvsagt mulig å sjekke opp hvorvidt en slik server fortsatt er tilgjengelig, men jeg kan tenke meg at de kun vil være aktuell som en normal server.

Et siste poeng fra min side: det norske teamet har ingenting å si i forhold til hvilken serverversjon som kommer til å starte opp. Dette bestemmes fra sentralt hold (altså hovedkontoret i Tyskland). Det er ikke slik at vi har funnet ut at vi ønsker en T4 server, og slik vil det bli. Vi vet ikke hvilken versjon som kommer, og vi har ingenting å si i den saken. Det eneste vi kan gjøre er å videreformidle et ønske, men hvorvidt det vil bli gjort noe mer med det ønsket kan vi ikke garantere.

Standard

gi meg 3.1-3.5 så skal jeg spille neste nox, hvis ikke var sist runde slutten for meg (iallefall på norske servere).
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Berserk Warfare sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2009
    Sted
    Dagali/Trondheim

Standard

Gi meg 3.1-3.5 :D Det hadde virkelig vært noe, en skikkelig runde me masse gamle folk og full rulle fra dag 1 <3
    Never will those who wage war tire of deception,I will force the enemy to take our strength for weakness, and our weakness for strength, and thus will turn his strength into weakness.
    Nox2 Warfare Nox4 Black Adder Nox6 Stormtrooper Dkx The Divine ones & Warfare

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Men jeg vil heller ha 3.0!
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Utestengt BosettsmannBosettsmannBosettsmann
    Ble medlem
    Dec 2010

Standard

Nox blir aldri gode gamle nox igjen uansett. Its History , get over it

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Olsenbanden Vis innlegg
    Nox blir aldri gode gamle nox igjen uansett. Its History , get over it
    Never say neveeeer (8)
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Berserk Warfare sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2009
    Sted
    Dagali/Trondheim

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Plopp Vis innlegg
    Never say neveeeer (8)
    Jeg vil spille mot Plopp og co igjen, give a war that its hard to win :) Ikke lekestue som d er nå :(
    Never will those who wage war tire of deception,I will force the enemy to take our strength for weakness, and our weakness for strength, and thus will turn his strength into weakness.
    Nox2 Warfare Nox4 Black Adder Nox6 Stormtrooper Dkx The Divine ones & Warfare

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Til alle som skal/ønsker å være med i no leiren i finalen, viktig
    By eora in forum Finale Travian Tournament 2013
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2013-11-03, 15:12
  2. hvorfor kan ikke travian lage en ny speed server
    By dritti in forum Spørsmål
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2009-04-20, 21:49
  3. Dette kan vell ikke være mulig?!
    By -2mmy- in forum Spørsmål