Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 26 av 26

Tråd: Hvorfor nox10 skal være 3.1-3.5 server og ikke 3.6/t4.

Standard

3.0/3.1 da ser dere meg her ihvertfall, selvom en vanlig server er å foretrekke. Artifakter fører bare til simming til mid game, tar artifakter og det blir en liten krig utav det, endgame og en allianse har alle WW artifakter, og man trenger et 700k sweep for å kunne ta ned litt av wwet.
    Sist endret av larsi:P : 2011-07-17 kl 08:57

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eXot!C Vis innlegg
    Det var da ikke soving uten artefakter? Faktum er at det var full krig hele rundene, ettersom folk kunne konsentrere seg om andre allianser de kunne bruke tropper på istedenfor å bruke de på artefaktene.
    det er jo egentlig ditt valg om du vil ta en artifakt eller ei, synes du ikke det er verdt det så er det bare å drite i det. noe som kansje hadde hjulpet her hadde vært å tatt bort at man får off/deffpoeng av å drepe natar tropper, har jo sett flere ganger at folk renser natarbyer bare for offpoengenes skyld.

er vel en del som hadde revurdert å miste så mye off om de ikke fikk noen ekstra poeng for det.
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av The_Hulatron Vis innlegg
    man kan vel godt krige fra dag 1 selv om der er artefakter i spillet? kender jeg i hvert fald mange som gerne gør
    Det kan man for all del, men poenget mitt var å si at det var vel så mye kriging uten artefakter som med, og at mer tropper går med på å ta artefakter og ikke på å kjøre aksjoner mot allianser/spillere. ;)
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

flere tropper går på at overtage artefakter ja, men du glemmer vidst trænerartefakter som hurtigt vejer de tabte tropper der op igen og giver enda større muligheder i spillet.

Jeg syntes ikke artefakterne skal væk, de skal nok bare modereres lidt så man ikke får så store fordele af dem som man gør nogle gange.

Standard

Enklere å få tak i artefakter, men mindre bonuser. Kanskje dette vil føre til mer kriging mellom hverandre.
    Nox3:Fjellulf [NH] | Nox7:Fjellbusk | Nox10:Fjell [-.-] | Nox12:Red [DoW] | Nox13:Fjell [DoW/AC] | Nox14:Fjell [AC] Nox18: [DoW/Ill]

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Valle hoovin

Standard

Artefakter er jo konge

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Til alle som skal/ønsker å være med i no leiren i finalen, viktig
    By eora in forum Finale Travian Tournament 2013
    Svar: 2