Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 26

Tråd: Hvorfor nox10 skal være 3.1-3.5 server og ikke 3.6/t4.

BerserkBerserkBerserk Erlend sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2008
    Sted
    Trøndelag<3

Standard

Skulle også gjerne likt å ha hatt 3.0 tilbake.

Etter artifaktene ble sluppet ut i 3.5 ble det alt for småe sweeps i end game, også mye def ble også brukt i å forsvare artifaktene, noe som fører til at en hammer med 8k kattas greier å senke ww et par nivåer.

So give the old dogs their old bone back again!

/Erlend
    Nox3 - Skyggen | Nox4 - Eruption | Nox5 - Skyggen | Nox6 - Foreverest | Nox 7 - Korsbæk
    Nox8 - Ryzing Enigma | Nox11 - Hancock | No2 - High Voltage | Sez6 - PerpetualMotion |
    Comx? - Fanthomas | Dkx 4 - Trappenissen | Dkx10 - Jack

Standard

gamle dager hadde vært digg!

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Valle hoovin

Standard

Dette er dere 20 spilleres Mening, Liker Travian som det er. For "oss" som er ferske i spillet er dette mye gøyere og enklere.

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av soloman Vis innlegg
    Dette er dere 20 spilleres Mening, Liker Travian som det er. For "oss" som er ferske i spillet er dette mye gøyere og enklere.
    Det vet du jo faktisk ikke, siden du er ny i spillet ;)
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks "zen" sin avatar
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    bergen sør

Standard

jeg er helt ening... men å være galler og ha unik raske tropper er jo gøy d også... men liker ikke unnvikelsen! det gir germanerne enda mer fordel i starten...

bye bye travian

KløvrytterKløvrytter Jonnis sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Kristiansand

Standard

Travian skulle ønske de var wow.
    o.0

Standard

Det at folk ikke sitter å simmer sweepene sine i 9 månder (3månder) før EG ser ikke jeg som på som et stort problem, hvis du ikke liker krig så er simcity et fint spill, artefaktene er en genial løsnng, og de som ikke ønsker å ha noe å gå etter i midgame synes jeg ikke er noe særlig å spare på i travian sammenheng. helt greit å simme hvis du ønsker det, ingen ting hindrer noen i det. men artefaktene er med på å heve det generelle spiller nivået ettersom man ikke lenger kan sove i 9 månder for så våkne opp i EG. nei ting var ikke bedre i gamle dager og det er nå fler faktorer tilstede for lykkes på runden. jeg liker ikke T4 så godt men det er fordi det baserer seg litt på pengebruk og har gått tilbake på mye av denne simme filosofien som stammer fra 3.0.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Chrisfromnorway Vis innlegg
    Det at folk ikke sitter å simmer sweepene sine i 9 månder (3månder) før EG ser ikke jeg som på som et stort problem, hvis du ikke liker krig så er simcity et fint spill, artefaktene er en genial løsnng, og de som ikke ønsker å ha noe å gå etter i midgame synes jeg ikke er noe særlig å spare på i travian sammenheng. helt greit å simme hvis du ønsker det, ingen ting hindrer noen i det. men artefaktene er med på å heve det generelle spiller nivået ettersom man ikke lenger kan sove i 9 månder for så våkne opp i EG. nei ting var ikke bedre i gamle dager og det er nå fler faktorer tilstede for lykkes på runden. jeg liker ikke T4 så godt men det er fordi det baserer seg litt på pengebruk og har gått tilbake på mye av denne simme filosofien som stammer fra 3.0.
    Det var da ikke soving uten artefakter? Faktum er at det var full krig hele rundene, ettersom folk kunne konsentrere seg om andre allianser de kunne bruke tropper på istedenfor å bruke de på artefaktene.
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

man kan vel godt krige fra dag 1 selv om der er artefakter i spillet? kender jeg i hvert fald mange som gerne gør

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Chrisfromnorway Vis innlegg
    Et enkelt svar på innlegget ditt: Jo, ting var bedre i gamle dager. Det var krig, det var gøy og man slapp å dulle med dukken/helten.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Til alle som skal/ønsker å være med i no leiren i finalen, viktig
    By eora in forum Finale Travian Tournament 2013
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2013-11-03, 15:12
  2. hvorfor kan ikke travian lage en ny speed server
    By dritti in forum Spørsmål
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2009-04-20, 21:49
  3. Dette kan vell ikke være mulig?!
    By -2mmy- in forum Spørsmål